BLUESEA Cala Millor

3.0-sterrenaccommodatie
Strandpret in een buitenzwembad, dicht bij Playa Cala Millor

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor BLUESEA Cala Millor

Uitzicht op strand/zee
Lobby
Buffet
Balkon
Terras

Beoordelingen

6,4 op 10 –

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • All-inclusive
  • Zwembad
  • Ontbijt inbegrepen
  • Schoonmaakservice
  • Wasservice
De huidige prijs is € 152
inclusief belastingen en toeslagen
3 jul - 4 jul

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven

Tweepersoonskamer (2+1)

Hoogtepunten

Airconditioning
Televisie
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
10 badkamers
Een privébadkamer
Kabel/satellietzenders
Een bureau
  • 19 m²
  • Max. aantal: 3
  • 3 eenpersoonsbedden

Eenpersoonskamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Televisie
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Kabel/satellietzenders
Een bureau
Dagelijkse huishoudservice
  • 13 m²
  • Max. aantal: 1
  • 1 Twijfelaar

Tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Televisie
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Kabel/satellietzenders
Een bureau
Dagelijkse huishoudservice
  • 19 m²
  • Max. aantal: 3
  • 2 eenpersoonsbedden

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Carrer de les Caravel-les, 4, Cala Millor, Sant Llorenc des Cardassar, Mallorca, 7560

In de buurt

  • Playa Cala Millor - 3 min. lopen - 0.3 km
  • Punta de n'Amer - 18 min. lopen - 1.5 km
  • Cala Bona - 18 min. lopen - 1.5 km
  • Safari Zoo - 5 min. rijden - 3.9 km
  • Playa de Sa Coma - 6 min. rijden - 2.9 km

Lokaal vervoer

  • Station Manacor - 26 min. rijden
  • Palma de Mallorca (PMI) - 64 min. rijden

Restaurants

  • ‪Moments Café - ‬2 min. lopen
  • ‪Bar Heladeria Rafaello - ‬8 min. lopen
  • ‪Due - ‬6 min. lopen
  • ‪Sa Caleta - ‬7 min. lopen
  • ‪Llaollao - ‬6 min. lopen

Over deze accommodatie

BLUESEA Cala Millor

Resort in de buurt van Playa Cala Millor
Bij BLUESEA Cala Millor kun je uitkijken naar faciliteiten zoals een gratis ontbijtbuffet, een bar aan het zwembad en een terras. Ga beslist een hapje eten bij Blue Side (Bar de pago), het plaatselijke koffierestaurant. Naast voorzieningen zoals een koffiebar/café en een tuin kunnen gasten gebruikmaken van gratis wifi op de kamer.
Andere voordelen zijn o.a.:
  • Een buitenzwembad met ligstoelen en parasols bij het zwembad
  • Fietsverhuur, een lift en een rookvrije accommodatie
  • Een 24-uurs receptie, meertalig personeel en hulp bij uitstapjes/tickets
  • Een pool- of biljarttafel, een bagageopslagruimte en conciërgeservices
Kamervoorzieningen
Alle 208 kamers bieden voordelen zoals laptopwerkplekken en airconditioning en beschikken daarnaast over faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Extra gemakken in alle kamers zijn o.a.:
  • Baden of douches en gratis toiletartikelen
  • Televisies met kabelzenders
  • Dagelijkse schoonmaakservice en bureaus

All-inclusive details

Er zijn all-inclusive kamertarieven beschikbaar bij BLUESEA Cala Millor. Deze prijzen zijn hoger omdat eten en drinken op het terrein bij de kamerprijs zijn inbegrepen (er gelden mogelijk beperkingen).

Eten en drinken

Alle buffetmaaltijden en snacks inbegrepen

Activiteiten en faciliteiten/uitrustingen

Alle plaatselijke activiteiten en gebruik van de faciliteiten en uitrustingen zijn inbegrepen.

Gesproken talen

Engels, Duits en Spaans

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse

Eten en drinken

  • Gratis ontbijtbuffet beschikbaar dagelijks van 08.00 uur tot 10.30 uur
  • Een bar aan het zwembad
  • Een bar/lounge
  • Een koffiebar/café
  • Een restaurant
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Restaurants ter plaatse

  • Blue Side (Bar de pago)

Dingen om te doen

  • Biljart/pooltafel
  • Buitenzwembad
  • Fietsenverhuur

Gezinsvriendelijk

  • Buitenzwembad
  • Snackbar/delicatessenwinkel
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Automaat
  • Bagageopslag
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Hulp met excursies en tickets
  • Meertalig personeel
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Buiten

  • Ligstoelen aan het zwembad
  • Parasols bij het zwembad
  • Terras
  • Tuin

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Lift

Meer

  • 3 gebouwen
  • 7 etages
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Bad of douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger (op verzoek)
  • Handdoeken inbegrepen

Entertainment

  • Tv met kabel-/satellietzenders

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Kluisje
  • Laptopvriendelijke werkplek

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 14.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 23.30 uur
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.

Renovaties en sluitingen

De volledige accommodatie is gesloten van 31 oktober tot 30 april.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Er wordt een belasting door de lokale overheid geïnd die bij de accommodatie in rekening wordt gebracht. Na de 8e nacht van het verblijf geldt er een verlaging van 50% op deze belasting en kinderen onder de 16 jaar oud zijn vrijgesteld. Er gelden mogelijk andere uitzonderingen en beperkingen. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de informatie in de boekingsbevestiging.
  • De stad heft de volgende belasting: van 1 november tot 30 april, EUR 0.55 per persoon, per nacht, tot 9 nachten en daarna EUR 0.28. Deze belasting geldt niet voor kinderen jonger dan 16 jaar.
  • De stad heft de volgende belasting: van 1 mei tot 31 oktober, EUR 2.20 per persoon, per nacht, tot 9 nachten en daarna EUR 1.10. Deze belasting geldt niet voor kinderen jonger dan 16 jaar.

We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Voor een kluisje op de kamer worden kosten in rekening gebracht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.

Overige info

Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 1000 niet overschrijden. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Blue Sea La Pinta
Blue Sea La Pinta Sant Llorenc des Cardassar
Blue Sea Pinta
Hotel Blue Sea La Pinta
Hotel Blue Sea La Pinta Sant Llorenc des Cardassar
Hotel Blue Sea Pinta
Hotel Blue Sea Pinta Sant Llorenc des Cardassar
Blue Sea Pinta Sant Llorenc des Cardassar
Hotel Blue Sea Cala Millor Sant Llorenc des Cardassar
Blue Sea Cala Millor Sant Llorenc des Cardassar
Blue Sea Cala Millor t Lloren

Veelgestelde vragen

Is BLUESEA Cala Millor voorzien van een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft een buitenzwembad.

Hoeveel kost een verblijf bij BLUESEA Cala Millor?

Vandaag, 30 jun. 2025, kost een verblijf bij BLUESEA Cala Millor van één nacht voor twee volwassenen op 3 jul. 2025 min. € 147,50, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Zijn huisdieren welkom bij BLUESEA Cala Millor?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij BLUESEA Cala Millor te parkeren?

Bij BLUESEA Cala Millor kun je niet parkeren.

Hoe laat kan ik inchecken bij BLUESEA Cala Millor?

Je kunt inchecken vanaf: 14.00 uur; je kunt inchecken tot: 23.30 uur. Op beperkte tijden kun je laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij BLUESEA Cala Millor uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Biedt BLUESEA Cala Millor all-inclusive voordelen?

Sommige tarieven van dit resort zijn all-inclusive.

Waar ligt BLUESEA Cala Millor?

Dit aan het strand gelegen resort in Sant Llorenç des Cardassar ligt binnen 10 minuten lopen van Playa Cala Millor en Fantasy Park. Ook Punta de n'Amer en Cala Bona liggen binnen 2 km afstand.

Beoordelingen over BLUESEA Cala Millor

Beoordelingen

6,4
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 10 van 74 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 18 van 74 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 28 van 74 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 12 van 74 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 6 van 74 beoordelingen

7,0/10

Netheid

7,4/10

Personeel en service

7,0/10

Voorzieningen

6,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Heidi

Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede ligging, dichtbij strand. Zwembad erg klein en harde muziek. Badkamer erg klein, oud en aan renovatie toe. Eten,was prima
5 nachten verbleven in juni 2025

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service

Prima ligging dicht bij strand als bij winkels

Proper basichotel nette kamers Niet echt all in , eten ok Goed voor een paar dagen

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Leuk hotel, ideaal voor een kort verblijf.

Het is is een ideaal gelegen hotel vlak bij de gezellige boulevard en dicht bij het mooie strand. Wij hadden all-inclusive maar zou dit de volgende keer niet meer nemen. Het eten is gericht op de Engelse gasten, op zich wel prima maar was niet onze smaak. Wel zag alles er prima verzorgd uit. Cala Millor is een niet zo grote badplaats, heel veel winkeltjes. behoorlijk wat restaurantjes, weinig pubs/discotheken, aanbod weer meer gericht op de veel al oudere toeristen. Miste wel gezellige muziek. Het strand is erg mooi, de zee super en het huren van strandbedjes met parasol echt niet duur voor een hele dag.

10/10 – Uitstekend

Heideveld, Amersfoort

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

Toplocatie

Goed hotel met redelijk ontbijt, ruime en schone kamer, dicht bij het strand en in het centum 50 mtr lopen naar winkelpromenade

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

6/10 – Redelijk

Andrea

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
- Stinkige, alte Zimmer - Personal spricht schlecht Englisch - Sehr sporadisch eingerichtet - sehr sehr Hellhörig - man bekam keine Infos am Anfange, also z.B: zu den Essenszeiten, wo man Getränke bekommt und nur auf Nachfrage wurde einem erklärt von sich sein Zimmer befindet (Hotel hat vier verschiedene Gebäude) - grundsätzlich kaltes, wenn’s gut läuft lauwarmes Essen schneller early check in ohne Aufpreis gute Lage, man ist schnell am Meer und in einer Einkaufsstraße
4 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Matthias

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
War alles in Ordnung
8 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Miguel

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
La comida poca variedad pero buena y el desayuno también camareros de la piscina muy agradables y la recepción muy amables
7 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Yasser

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent!
1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Toñi

1 nacht verbleven in oktober 2022

8/10 – Goed

Cristina

1 nacht verbleven in oktober 2022

8/10 – Goed

Anca

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Unfortunately all the music at the bar is just in German and the channels on TV are only in German language. The music from the bar was very loud every evening from 9.00 pm .to 12.00 pm. I looks like I was in Germany not in Spain.
6 nachten verbleven in september 2022

8/10 – Goed

Marie

Positief: Netheid, personeel en service
4 nachten verbleven in september 2022

6/10 – Redelijk

Pia

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Zimmer sind sauber, Service ist 1A, Essen geht gar nicht.
8 nachten verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
7 nachten verbleven in mei 2022

6/10 – Redelijk

Cathrine

Positief: Netheid

Kunde varit bättre

En ok vistelse men inte mer än så. För mycket inriktning mot tyskar. Åker man till Spanien vill man inte ha underhållning på tyska. Maten va ok men kunde varit lite mer variation.frukosten va toppen. Svårt att veta vilka drycker dom ingick i all-inclusive. Rent och städat överallt. Men man får ju vad man betalar för, ett billigt all-inclusive hotell.
7 nachten verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Debbie, London

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Small and reasonably priced hotel close to the sea

All inclusive hotel situated in a great location in Cala Millor within a 2 minutes walk to the beach. Adequate pool size and plenty of sunbeds an umbrellas. Food was average. there is no entertainment in the evenings and the bar shuts at 11pm on the dot. A group of us returned to this hotel after visiting it last year as it suits our needs. Be aware that the English guests only stay in the annex across the road from the main hotel but it is clean and the room is large. Do not get a ground floor apartment in the annex though. Make sure you have a 1st, 2nd or 3rd floor apartment.
4 nachten verbleven in juli 2017

6/10 – Redelijk

Jean, UK

Positief: Netheid

Stayed many times but won't stay again

I no longer feel safe at this hotel. On our last day while we were napping a random man opened our locked door with a key and walked in. When challenged said sorry wrong room. He didn't offer any explanation as to how he immediately knew it was the wrong room for example about repairs or similar he just knew as soon as we appeared it was the wrong room. Although I have stayed here many times I won't be returning and I wonder how when we had not requested any type of assistance someone with a pass key was able to just walk in unannounced, very dodgy.
7 nachten verbleven in mei 2017

6/10 – Redelijk

brian

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Lovely location, some staff good, food poor.

Reception staff miserable and unhelpful, but the waiting staff, bar staff and cleaning staff were lovely, food average.

10/10 – Uitstekend

Ron, yorkshire

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Expedia,s mistake

I cannot give any feedback about the hotel as Expedia did not book a room for me . I have seen the request sent online and have also seen the hotels response that the hotel was full. Unfortunately Expedia failed to inform me and allowed me to travel and find out I had nowhere to stay. The hotel were really good and eventually found me a room for the night which was around 5 miles down the coast. The next day we had to travel back to the hotel blue sea la pinta and again they helped by getting me accommodation in a annex across the road.i would like to place on record my sincere thanks for the help the hotel gave me and have sent an email to Expedia who are dealing with this as I write the review (I Think) and hope they get back to me as soon as possible with an answer

10/10 – Uitstekend

katia, acqui terme

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

vacanza fantastica!!

maiorca è un isola meravigliosa... piena di colori... e con un mare indescrivibile!! l'hotel è a cala millor ( zona stupenda) dove ci sono un sacco di negozi, ristoranti e attrazioni turistiche... praticamente qui non ci si annoia mai!! abbiamo fatto una vacanza stupenda grazie anche al soggiorno presso l'hotel BLUE SEA LA PINTA dove ci siamo sentiti come in famiglia!!! tutto lo staff e in particolare i barman sono meravigliosi... ci hanno donato allegria, amicizia e tanta tanta simpatia!!! non li scorderemo mai.. in particolare quello "italiano"!! questo hotel lo consigliamo vivamente e ci torneremo sicuramente!!!

4/10 – Matig

Alexey

Negatief: Personeel en service

По приезду нам сказали что номеров нет.

По приезду нам сказали, что поселить нас не могут, так как просто нет номеров! Хотя отель был оплачен за месяц до поездки. Нам предложили переехать в другой отель, который находится в 2км от пляжа. Мы с трудом допросились чтобы предоставили wifi, чтобы найти адрес куда ехать. Других вариантов не было, администрации отеля тоже не было, так как был вечер. Местоположение хорошее.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten

Sembrava una truffa... Staff abbastanza gentile

Abbiamo soggiornato in questo hotel per 3 notti anziché 7. Appena arrivati ci hanno spostato al Blue Sea Gran Playa (Sa Comà), 30 minuti a piedi. A nostro discapito la struttura di destinazione non era della stessa qualità e la location era completamente diversa (more più famiglie e bambini). Il personale e il cibo sono stati di discreta qualità ma tutto ciò sembrava un "Overbooking pilotato" in quanto a più persone è successo lo stesso disguido.

4/10 – Matig

olena, venezia

Negatief: Personeel en service

Esperienza brutta

Purtroppo appena arrivati ci hanno comunicato che le stanze non erano disponibili perché allagate e senza elettricità quindi ci hanno spostato per 3 notti su 7 su un albergo a dir poco orribile!!! In un altro paese non quello che avevamo scelto e con servizi sicuramente inferiori rispetto al hotel scelto da noi!! Inoltre nessun rborso ne scuse!!' Esperienza molto negativa perché così ci hanno ridotto la vacanza non a quella scelta da noi!!! Non ci torneremo più nonostante l'albergo quello scelto da noi fosse buono e ristrutturato e il cibo era buono, ma non so trattano così i clienti!!!

2/10 – Ontzettend slecht

Julie, Leicester

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Double booking misery

This hotel was clearly over booked and blamed "hotels.com". They lied to us about why there was no room and made us pay in full before telling us we would have to go to another resort. Receptionist told us it would be for 1 night but wrote on our transfer documents(in Spanish )that it would be for the entire stay. Whilst arguing in reception other guests coming up with similar stories of being shipped elsewhere for part of their stay. Management couldn't care less, treating people like cattle.