BQ Can Picafort Hotel
Hotel vlak bij de baai met 2 restaurants en 3 buitenzwembaden
Fotogalerie voor BQ Can Picafort Hotel





Beoordelingen
9,0 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, balkon laden

Standaard kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, balkon
7,6 van 10
Goed
(12 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een balkon
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Satellietzenders
Een bureau
Alle foto's voor Standaard eenpersoonskamer, balkon laden

Standaard eenpersoonskamer, balkon
8,6 van 10
Voortreffelijk
(16 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een balkon
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Satellietzenders
Een bureau
Alle foto's voor Standaard kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, balkon (2 Adults and 1 Child) laden

Standaard kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, balkon (2 Adults and 1 Child)
Hoogtepunten
Balkon
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Satellietzenders
Een bureau
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Carrer Arenal, 24, Can Picafort, Santa Margalida, Mallorca, 7458
Over deze accommodatie
BQ Can Picafort Hotel
Vergelijkbare accommodaties

Grupotel Gran Vista & SPA
Grupotel Gran Vista & SPA
- Zwembad
- Spa
- Kinderzwembad
- Waterglijbaan
8.6 van 10, Uitstekend, 477 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Er wordt een belasting door de lokale overheid geïnd die bij de accommodatie in rekening wordt gebracht. Na de 8e nacht van het verblijf geldt er een verlaging van 50% op deze belasting en kinderen onder de 16 jaar oud zijn vrijgesteld. Er gelden mogelijk andere uitzonderingen en beperkingen. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de informatie in de boekingsbevestiging.
- De stad heft de volgende belasting: van 1 november tot 30 april, EUR 0.83 per persoon, per nacht, tot 9 nachten en daarna EUR 0.41. Deze belasting geldt niet voor kinderen jonger dan 16 jaar.
- De stad heft de volgende belasting: van 1 mei tot 31 oktober betaal je EUR 3.30 per persoon, per nacht, tot 9 nachten en daarna EUR 1.65. Deze belasting geldt niet voor kinderen jonger dan 16 jaar.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. EUR 14 voor volwassenen en ca. EUR 7 voor kinderen
- Toeslag voor kamerkluis: EUR 2 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: koolmonoxidemelder, brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem en raambeveiliging
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Registratienummer van de accommodatie H/2023
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 1000 niet overschrijden. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Accommodatie ook bekend onder de naam
BQ Can Picafort Hotel
BQ Can Picafort Hotel Hotel
BQ Can Picafort
BQ Can Picafort Hotel Santa Margalida
BQ Can Picafort Hotel Hotel Santa Margalida
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over BQ Can Picafort Hotel
Beoordelingen
9,0
Fantastisch
9,2/10
Netheid
9,2/10
Personeel en service
8,6/10
Voorzieningen
9,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
13 jun 2023
5 nachten verbleven in juni 2023
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
14 jul 2019
Geverifieerde reiziger
7 nachten verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Martin, Helmond
10 jun 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super verblijf
Martin
3 nachten verbleven in juni 2018
10/10 – Uitstekend
Arnoud, Ede
21 mei 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel op een goede locatie
Arnoud
7 nachten verbleven in mei 2018
8/10 – Goed
Monika Alexandra
21 okt 2025
Positief: Netheid
Monika Alexandra
7 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Marco
8 okt 2025
Marco
4 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Hans
Reisde met partner
4 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hans
7 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Jana
2 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jana
5 nachten verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
Maximilian
Reisde met partner
2 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten


Maximilian
8 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Danis Joel Lopez
Reisde met familie
7 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Danis Joel Lopez
6 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Carla
4 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Carla
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Larisa
29 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Larisa
4 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
LAURA
Reisde met partner
26 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
LAURA
4 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Patricia
22 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Patricia
7 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Andrew Phillip
22 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Andrew Phillip
4 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Ian
Reisde met familie
6 aug 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ian
8 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Melanie
4 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Melanie
4 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Sarah
Reisde met een groep
30 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super Hotel in toller Lage
Sarah
5 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Maria
25 jul 2025
Maria
7 nachten verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
Alison Mary
24 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Alison Mary
4 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Mariano
Zakenreiziger
2 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel agradable en Csn Picafort
Mariano
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Christiane
22 jun 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Christiane
8 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
15 jun 2025
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Anette Friederike
Reisde met een groep
8 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Anette Friederike
7 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Nicolas
6 jun 2025
Nicolas
4 nachten verbleven in mei 2025








