Nohian Collection Hotels
Hotel met een spa en een 24-uurs receptie in Santiago de los Caballeros
Fotogalerie voor Nohian Collection Hotels





Beoordelingen
9,6 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 115
inclusief belastingen en toeslagen
24 dec - 25 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Alle foto's voor Deluxe kamer, 1 kingsize bed laden

Deluxe kamer, 1 kingsize bed
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Gratis extra bedden
Gratis babybed
Ledtelevisie
Kussenkeuzemenu
Alle foto's voor Executive kamer, 1 kingsize bed laden

Executive kamer, 1 kingsize bed
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Gratis extra bedden
Gratis babybed
Ledtelevisie
Kussenkeuzemenu
Alle foto's voor Premium suite, 1 kingsize bed, uitzicht op stad laden

Premium suite, 1 kingsize bed, uitzicht op stad
Hoogtepunten
Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Gratis extra bedden
Gratis babybed
Ledtelevisie
Kussenkeuzemenu
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Julio O. García, Esq, Rep. del Líbano 26, Santiago de los Caballeros, Santiago Province, 51000
Over deze accommodatie
Nohian Collection Hotels
Vergelijkbare accommodaties

Hotel Santiago, Curio Collection by Hilton
Hotel Santiago, Curio Collection by Hilton
- Zwembad
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 307 beoordelingen
De prijs is € 132
inclusief belastingen en toeslagen
9 dec - 10 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor het uitgebreid ontbijt: ca. USD 15 voor volwassenen en ca. USD 15 voor kinderen
- Toeslag voor luchthavenshuttle: USD 20 per voertuig (enkele reis, passagierscapaciteit: 2)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen en spabehandelingen. Reserveringen kun je voor aankomst maken als je contact opneemt met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Nohian Collection Hotels Hotel
Nohian Collection Hotels Santiago de los Caballeros
Nohian Collection Hotels Hotel Santiago de los Caballeros
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Nohian Collection Hotels
Beoordelingen
9,6
Uitzonderlijk
9,8/10
Netheid
10/10
Personeel en service
9,2/10
Voorzieningen
9,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
7 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Giovanna
5 nov 2025
Giovanna
2 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Cecil, Bronx
2 nov 2025
Cecil
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
fabio
Zakenreiziger
28 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
fabio
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Patricia
20 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten




Patricia
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
OSCAR
17 okt 2025
OSCAR
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Jose
Zakenreiziger, Reisde met partner
16 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jose
5 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Eduardo
Reisde met familie
15 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Eduardo
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Ediberto
Reisde met partner
11 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ediberto
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Maryna, Brooklyn
7 okt 2025
Maryna
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
yzens
6 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
yzens
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Juan
Reisde met partner
25 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Juan
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Colwin, Davenport
22 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Colwin
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Carola
8 sep 2025
Carola
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Hector
6 sep 2025
Hector
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Victor, Brooklyn
4 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Victor
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Alexandra
4 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alexandra
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Wanda
31 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wanda
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Luis
Reisde met partner
31 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Luis
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Wilfred
31 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wilfred
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Clara
Reisde met partner
28 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clara
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Christina
26 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Christina
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Raidel
21 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Raidel
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Marianela
Reisde met een groep, Zakenreiziger, Reisde met familie
21 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Marianela
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Marianela
Reisde met een groep, Zakenreiziger, Reisde met familie
16 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Marianela
1 nacht verbleven in augustus 2025








