Hotel Casa Lyon
Hotel met gratis ontbijt en een 24-uurs receptie in Santiago
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Casa Lyon





Beoordelingen
7,8 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Vierpersoonskamer laden

Vierpersoonskamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Een gratis babybed
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een haardroger
Privébadkamer
Kabelzenders
Een aparte woonkamer
Alle foto's voor Traditionele tweepersoonskamer laden

Traditionele tweepersoonskamer
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een haardroger
Privébadkamer
Kabelzenders
Een aparte woonkamer
Kledingkast of kast
Alle foto's voor Familie driepersoonskamer laden

Familie driepersoonskamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een haardroger
Privébadkamer
Kabelzenders
Een aparte woonkamer
Kledingkast of kast
Vierpersoonskamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een haardroger
Privébadkamer
Kabelzenders
Een aparte woonkamer
Kledingkast of kast
Alle foto's voor Eenvoudige Twin kamer laden

Eenvoudige Twin kamer
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een haardroger
Privébadkamer
Kabelzenders
Een aparte woonkamer
Kledingkast of kast
Misschien vind je dit ook leuk

AC Hotel by Marriott® Santiago Cenco Costanera
Providencia
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 300 beoordelingen
De prijs is € 102
16 aug - 17 aug
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Arzobispo Larrain Gandarillas 394, Providencia, Santiago, Region Metropolitana, 7501120
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Views Cordillera
Views Cordillera
- Zwembad
- Keuken
- Wasmachine
- Huisdiervriendelijk
9.2 van 10, Fantastisch, 99 beoordelingen
De prijs is € 92
20 jul - 21 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Het is mogelijk dat je de volgende toeslagen dient te betalen bij de accommodatie: de nationale btw (19%). Niet-inwoners die betalen met een buitenlandse kaart of bankoverschrijving en die een geldig paspoort en toeristenvisum hebben, zijn mogelijk vrijgesteld van de btw (19%).
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Dineren: CLP 10000
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem en EHBO-doos
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Casa Lyon Hotel
Casa Lyon Santiago
Hotel Casa Lyon
Hotel Casa Lyon Santiago
Hotel Casa Lyon Santiago
Hotel Casa Lyon Hotel Santiago
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Casa Lyon
Beoordelingen
7,8
Goed
7,8/10
Netheid
8,0/10
Personeel en service
6,0/10
Voorzieningen
7,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
12 mei 2025
1 nacht verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
Mads
24 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Mads
1 nacht verbleven in januari 2025
6/10 – Redelijk
ARISTIDES
30 nov 2023
ARISTIDES
1 nacht verbleven in november 2023
8/10 – Goed
Francis Melina
Zakenreiziger
21 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Francis Melina
5 nachten verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Mike
Reisde met partner
28 apr 2023
Positief: Netheid, personeel en service
Mike
3 nachten verbleven in april 2023
10/10 – Uitstekend
Miguel
Reisde met familie
15 dec 2022
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Recomendable.

Miguel
1 nacht verbleven in december 2022
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
30 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
8 nachten verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Andre
2 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Andre
1 nacht verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
8 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
JOSETTE
19 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
JOSETTE
2 nachten verbleven in maart 2019
8/10 – Goed
Daniel
1 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel bien ubicado, casona típica y hermosa.
Daniel
2 nachten verbleven in februari 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
26 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
20 feb 2019
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2019
8/10 – Goed
Guilherme
4 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
No geral muito bom
Guilherme
5 nachten verbleven in januari 2019
8/10 – Goed
PEDRO
29 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
PEDRO
1 nacht verbleven in december 2018
10/10 – Uitstekend
Antti
25 nov 2018
Antti
2 nachten verbleven in november 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
26 jun 2018
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juni 2018
10/10 – Uitstekend
Reginaldo
18 jun 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
otimo atendimento muito bom recomendo.
Reginaldo
6 nachten verbleven in juni 2018
6/10 – Redelijk
Gladys angelica
18 jun 2018
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
bueno pero no respetan el precio de la reserva
Gladys angelica
1 nacht verbleven in juni 2018
8/10 – Goed
edson
14 jun 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vale a pena , custo benefício
edson
6 nachten verbleven in juni 2018
10/10 – Uitstekend
Luciano, Blumenau
18 mei 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excelente atendimento


Luciano
2 nachten verbleven in januari 2018
8/10 – Goed
NIDIA
5 mei 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
NIDIA
8/10 – Goed
Eder Gatti, Ribeirao Preto - SP - Brasil
23 apr 2018
Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Avaliação hotel
Eder Gatti
3 nachten verbleven in april 2018
8/10 – Goed
LIVIA BORGES, São Paulo - SP
22 mrt 2018
Positief: Personeel en service
BOA - RECOMENDO
LIVIA BORGES
9 nachten verbleven in maart 2018
8/10 – Goed
Noël
12 mrt 2018
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Noël
1 nacht verbleven in maart 2018