Terras

Beoordelingen van Hotel De Weyman

3 out of 5
Hotel De Weyman
Hoofdstraat 248, Santpoort-Noord

Beoordelingen

7,2

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 23 van 117 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 49 van 117 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 26 van 117 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 8 van 117 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 11 van 117 beoordelingen" "

7,2/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

7,0/10

Voorzieningen

6,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Miss Sophie

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Gerda

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
relaxed
Heel behulpzaam en vriendelijk
1 nacht verbleven in oktober 2019

4/10 – Matig

Wim

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Niets is wat het lijkt...
De foto's op de site lijken door een makelaar te zijn gemaakt, waar je ook nooit de hoogspanningsmast in de achtertuin ziet. Alles is oud, versleten, smoezelig, bijzonder gehorig en kapot. Een zichtbaar geplaatst leeg toiletrolletje op het toilet in de badkamer, was blijkbaar geen aanleiding het wc-papier aan te vullen. Okay, de prijs voor een overnachting is laag en ook dan verwacht ik toch wat meer... Voor de entree, een grote groep Poolse arbeiders die bierdrinkend en stevig rokend zorgt dat je door een tabakswalm het hotel in- of uitgaat. In het hele gebouw hangt een muffe en verschraalde tabaksgeur. Het ontbijt heb ik maar overgeslagen. Dit was een ervaring van 'eens en nooit meer'.
3 nachten verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in augustus 2019

6/10 – Redelijk

Nancy

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Milena

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2019

2/10 – Ontzettend slecht

A.

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
geen aanrader
Het is is een Polenhotel en wilden meer rekenen dan via de boeking was overeengekomen.
1 nacht verbleven in mei 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, voorzieningen
1 nacht verbleven in mei 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Huiselijke sfeer
Wij hebben dit hotel geboekt ivm een festival dichtbij, kwa prijs dachten we aan een simpel bed. Maar het was heel huiselijk, vriendelijk personeel. En komen zeker terug.
1 nacht verbleven in augustus 2018
Reactie van Trudy op 31 aug 2018
Lieve Gasten, Met dank voor uw revieuw en goed om te horen, dat U het naar uw zin heeft gehad. Tot ziens en of tot volgend jaar. Met vriendelijke groet Hotel de Weyman Trudy

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Eenvoudige eenpersoonskamer met een goede prijs
Ik had een eenpersoonskamer in dit hotel, die net naast de keuken lag. Dit gaf wat geuroverlast. Aan de andere kant was de prijs van de kamer goed.
1 nacht verbleven in juni 2018
Reactie van Trudy op 31 aug 2018
Dank voor uw revieuw. Met vriendelijke groet, Hotel de Weyman

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Basic hotel voor een basic prijs
Dit is een hotel met een goede prijs-kwaliteit verhouding. Een nadeel van de kamer was dat bij een open raam je van buiten zo naar binnen kan komen. In de zomer is het echter met een dicht raam erg warm. Het ligt in een leuke buurt waar je in de straat kunt parkeren.
1 nacht verbleven in juni 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi gelegen dichtbij Kennemerduinen Bloemendaal
Prima familiehotel met supergastvrouw Trudy! Lekker ontbijtje. Mooi overal dichtbij.
1 nacht verbleven in mei 2018
Reactie van Trudy op 30 jun 2018
Met dank voo het goede revieuw Vriendelijke groeten Hotel de Weyman

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Niet doen
Toen wij stonden te wachten op iemand om in te checken werden wij begroet door een goed gevoed muis die door het ontbijt zaal liep. Vies. De kamer ook. Stopcontact naast het bed hing los uit de muur. Koffiezetapparaat zat nog vol met oude beschimmelde koffieprut. Ik heb er geslapen maar gelijk weg zonder te douchen de volgende ochtend.
1 nacht verbleven in maart 2018
Reactie van Virineya Fijnheer op 25 apr 2018
Geachte heer, mevrouw, Wij vinden het heel jammer dat u niet tevreden bent over uw verblijf. Deze reactie is anoniem en wij kunnen niet persoonlijk beantwoorden en evenmin kunnen wij de zaak tot in de detail uitzoeken omdat de gegevens ontbreken. Dat geldt bijvoorbeeld voor het koffie apparaat. Toch hebben wij die klacht serieus genomen en om herhaling te voorkomen is op elke kamer een nieuwe tray voor elektrische water koker met kopjes en koffie, thee, suiker en melk geplaatst die niet vies worden zoals een koffiezeeapparaatje. Wij kregen ook regelmatig opmerkingen over dat de thee zo naar koffie smaakte en zo is dit probleem ook verholpen. Overigens is het jammer dat u niet direct de klacht bij de manager heeft geplaatst, want dan hadden we direct iets voor u kunnen doen. Wij doen altijd ons best zo'n klacht dezelfde dag nog te regelen. Dat geldt ook voor het losse stopcontact. Het is erg druk in het hotel met bijna 100% bezetting, dus dan is het niet altijd mogelijk zoiets direct te zien. Wij hebben een hoog percentage van tevreden gasten en wij doen erg ons best dat elke gast met een goed gevoel in ons hotel verblijft. Betreffende de muis, dat is erg ongelukkig. Het regende veel en dan komen soms muizen naar binnen omdat hun holletjes zijn volgelopen. Het hotel ligt naast een weiland en daarom is dat niet te voorkomen. Wij hebben echter een contract met een professioneel bedrijf voor permanente ongedierte bestrijding.. Wanneer een gast zoals u achteraf klaagt en niets meldt tijdens het verblijf kunnen wij weinig meer doen. Dat is jammer en wij vragen u vriendelijk in het vervolg direct actie te ondernemen. Met vriendelijke groet,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht geslapen dus moeilijk
zeer goed maar voor 1 nacht is er weinig vergelijkende mogelijkheden
1 nacht verbleven in december 2017
Reactie van Viri op 9 jan 2018
Thank you dear guests! See you next year for more days! Have a great 2018!

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Niet wat we verwacht hadden
Het hotel heeft vriendelijk personeel, maar de kamer was niet de kamer die we van te voren hadden afgesproken, er zaten vlekken op het beddengoed, de kamer stonk naar urine na het douche en de geur ging niet meer weg.
1 nacht verbleven in oktober 2017

10/10 – Uitstekend

Jan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2017

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Familie kamer klein en slecht
Weyman had een super kleine familiekamer was eigenlijk 2 pers Met 2 bedden extra er in. Konden nauwelijks lopen. Wc bril zat los en douche hing los en handdoeken vochtig. Problemen werden wel aangepakt en waren scheutig met handdoeken. Bedrading lag open in douche en voegen bad lagen open en waren vies. Bijzetbed vering in lijf. Muffe geur en onder bedden vies. Rooklucht en plaslucht in gang.
2 nachten verbleven in juli 2017
Reactie van Virineya op 16 jul 2017
Beterfet de klacht van hotel gast: Wij vinden het spijtig dat deze gasten niet tevreden zijn. Alles wat zij nodig hadden en hebben gevraagd voor, hebben zij ook gekregen. Deze gasten konden ook twee kamers boeken of een apartement met drie kamers als de kamer niet genoeg groot voor hun was. De kamer is niet so klein en tot nu wij hadden geen klachten dat deze familie kamers te klein zijn. Boveniden als het hotel so slecht is, wij vragen ons af waarom deze gasten hebben toch een extra nacht geboekt en extra dag gebleven? Als het hotel en de kamer niet volgen hun verwachtingen waren, zij hadden de nogelijkheid een andere accommodatie te vinden welke hun bevalt. Wij hebben gemiddeld 80% bezetting en hoog percentage van tevreden gasten en dat betekent dat het hotel niet slecht is. Jammer, dat deze gasten niet tevreden zijn met hun verblijf. Hoogachten, Mw. Drs. Fijnheer Ivanova Hotel de Weyman

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Prijs versus faciliteiten en kwaliteit prima.
De invulling en functioneren van de website van het hotel is een goede afspiegeling van het hotel zelf. Ik vond de entourage nogal rommelig en een volgepropte lobby en op de 1e verdieping. De kamers op de 1e verdieping, waar het uiteindelijk om gaat, prima en schoon.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
rokerig geheel
Wat verouderd hotel. Wel schoon, maar erg rokerig. Er huizen nogal wat zwaar rokende oost europeanen. Kamer plus uitrusting eenvoudig maar aanvaardbaar. Prettig en behulpzaam personeel.

6/10 – Redelijk

Loes, Bonaire

Positief: Personeel en service
Prettig hotel. Vriendelijk personeel.
Eenvoudige kamer, goed bed. Eenvoudige badkamer. Goed ontbijt.

6/10 – Redelijk

Jan, Den Haag

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, comfort kamer
Rommelige kamer welke niet schoon was
Volle rommelige kamer

8/10 – Goed

Christel, Nijmegen

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
familie hotel.
Ruime kamer, met wel veel bedden (4), terwijl we met z'n tweetjes waren, jammer van de ruimte. Prima ontvangst. Bloemendaal goed te bereiken als kustplaats.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima
Vond het voldoende.................. er zou nog een automaat ( chips nootjes oid) kunnen komen in de hal. We hadden trek.. toen we terug kwamen

8/10 – Goed

huub

plek om te slapen
Het was een plaats om te slapen en daar voldeed het aan. Bed was niet bijzonder comfortabel, verder ws er alles lekker douche.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel voor een goede prijs
Goede kamer, goed ontbijt en vriendelijke en behulpzame staf op een locatie waarvandaan Haarlem en omgeving makkelijk te bereiken zijn.

8/10 – Goed

Frank, Gemert

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gezellig knus hotel.
Het is en gezellig en knus hotel met zeer vriendelijk personeel wat ook heel erg behulpzaam is. We zullen er zeker terug komen als we weer in de buurt zijn.

10/10 – Uitstekend

De koning, Hotel de weyman

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Een heerlijke locatie vlak bij het strand! De service was goed, we hebben erg genoten en het eten was lekker!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in augustus 2019

6/10 – Redelijk

Ana

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
The room was spacious and clean, bathroom without window or fan, but it was clean. In general hotel was ok but outdated, in need of some maintenance.
2 nachten verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Brian

Positief: Personeel en service
3 nachten verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Nathalie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2019

6/10 – Redelijk

Piotr

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
1 nacht verbleven in januari 2019

8/10 – Goed

cornelis

Location is perfect as you can walk into the village in 2 minutes. For further travel the high way is just around the corner and Amsterdam or Schiphol is a 20 minute ride. Beautiful nature and ancient land houses and castle are close by.. Check in is fast and easy and a cosy bar just next to the reception.
1 nacht verbleven in november 2018
Reactie van trudy op 29 nov 2018
Cornelis met dank. hotel de weyman Trudy also from Richard

2/10 – Ontzettend slecht

Uwe, Schmallenberg / Sauerland / NRW

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Das Appatment war sehr schmutzig und der Garten nicht aufgeräumt. Die Einrichtung wie Badezimmer total veraltet. Keine Hantuchhalter usw. In der Microwelle lagen noch schimmelige Essensreste.
1 nacht verbleven in oktober 2018

6/10 – Redelijk

Karol

Positief: Comfort kamer
Lo recomendaria a medias.
esta en la afueras de amsterdam, en Harlem, hay que usar la tarjeta que incluye region sino el transporte por viaje es bastante elevado, el baño tenia muy mal olor y contamina la habitacion, no incluye el desayuno y si lo pagas es sobre 12 EUROS PARA MI ES BASTANTE POR UN DESAYUNO.
1 nacht verbleven in oktober 2018

8/10 – Goed

lowo, Aachen

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
sehr netter Empfang, gerne wieder
1 nacht verbleven in oktober 2018
Reactie van Trudy op 29 nov 2018
Mit freundlichen Grussen, Hotel de Weyman Trudy Und Danke Fur Das Nachricht

6/10 – Redelijk

Detlev, Berlin

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Sauber ja - Deluxe definitiv Nein
Eins Voraus - ich hatte ein sauberes, zweckmäßiges Zimmer. Allerdings wurde dies als Deluxe Zimmer angeboten.Deluxe ist ja schon ein dehnbarer Begriff, in diesem Hotel bezeichnet er über Putz verlegte Strom und Heizungsleitungen bzw Rohre, für mein Verständnis sehr plüschige Bettwaren, kein zu öffnendes Fenster sondern nur eine zu einer allgemein zugänglichen Terrasse führende Glastür. Im Bad alte Fliesen, der Duschbereich am Boden zur Vermeidung evtl. Flutung durch ein rauhes, einfach gestrichenes Vierkantholz abgegrenzt. Dafür war der verlangte Preis schlichtweg ca 30 % zu hoch.
1 nacht verbleven in september 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Anne Valeska

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
The staff at the hotel were very nice and easy parking. Our room was on the first floor and with the windows open you could hear everyone on the patio and walking on the street. Close to downtown area but nothing much going around in town. Also close walking distance to windmill. Not a bad place to stop for a night
1 nacht verbleven in juli 2018
Reactie van Viri and Trudy op 15 aug 2018
Dear Sir, Madam, Thank you kindly for staying with us and for your appreciation! With kind regards, Staff and management Hotel de Weyman

8/10 – Goed

Byron

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juni 2018
Reactie van Trudy op 27 jun 2018
Thanks for Responding Hotel de Weyman

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Convenient to town
This hotel proved to be affordable and comfortable. It is an easy walk into the town center for a variety of dining choices.
2 nachten verbleven in juni 2018
Reactie van Trudy op 27 jun 2018
Thanks for responding so Nice Kind Regards Hotel de Weyman

8/10 – Goed

Cheez

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Hometown Holland
The hotel owners are friendly and helpful and make you feel welcome.. An authentic Holland experience, with a large windmill, a couple blocks away, and a cow pasture across the street. Train station is about a 10-15 min walk. Rooms are dated, but nice. cleanliness was good. It's close to Haarlem, which is a nice city to visit. To get around, it's best to have a car. If you want to go to Amsterdam, park at one of the P&R's and take a tram.
2 nachten verbleven in juni 2018

8/10 – Goed

Jman, Göteborg

Positief: Netheid, personeel en service
Perfekt läge i en lugn liten by
Lugnt läge utanför storstadens stress, men bara 2 mil in till Amsterdam och 2 mil ut till Zandfort och fins havsstränder.
5 nachten verbleven in juni 2018
Reactie van Trudy op 27 jun 2018
Thanks for responding so Nice Kind Regards Hotel de Weyman

10/10 – Uitstekend

Manfred Singh

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Reactie van trudy op 27 jun 2018
Thanks for responding so Nice Kind Regards Hotel de Weyman

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reactie van trudy op 27 jun 2018
Thanks for responding so Nice Kind Regards Hotel de Weyman

2/10 – Ontzettend slecht

Fellow travelle, Boston

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mis-Representation
The Ad on Expedia suggested, it was a hotel room. It was in fact an apartment 15 km away from the main city limit. No restaurant or shop around. The apartment had old furniture, cushions without covers or beds without white sheets on them. The hotel keeper handed a pair of old towels in a plastic bag for my overnight stay. Definitely will not recommend, as it was mis-represented, untrustworthy. To Hotel Owner: The people are nice/ However, when you run a business, you need to be honest first and then professional about it. Don't post hotel photo, if you are renting an apartment. Please the correct pictures of real apartment. If people still want it, they will book it and will book it. Owner offered a bottle of beer to make up for the mis-representation. This was in good faith, but can not make up for the poor experience I had.
1 nacht verbleven in april 2018
Reactie van Virineya Fijnheer op 19 mei 2018
Dear Sir, We would like to appologize to the late respond. We tried to contact the manager of the area of Hotels.com and Expedia.com ,but until today they did not returned our numerous calls. We have tried to contact them and clear up the problem with the not sufficient information about the location of the appartment given on the site about the apartment. We have given all the neccessary detalis about the location, but we do not see what information is given to the guests from Hotels.com We also have given fotos of the apartment and we have required the booking site to update all the information. We can not do that on their behalf, because we do not have access to do so. We are really sorry about your disatisfaction and on behalf of the management of the hotel, we would like to offer you a free night stay at the hotel, including a breakfast buffet. We are sorry, that we can not turned back that. Once more time appology for the inconvenience, but we hope, that you understand ,hat we have no influence on what information Hotels.com and Expedia.com have given to the guests who want to book the apartment. With kind regards, Mrs. Virineya Fijnheer Hotel de Weyman Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Hotel with character
Stayed here for one night, friendly and excellent service. We had a 4 person room, which was a double bed and 2 singles. Beds were fine. It's very colourful and small. Steps to our room were very steep. Normal for there, takes a little getting used to if you're from north america. As my daughter said "it has a lot of character". Close to bars/restaurants.
Reactie van Trudy op 17 apr 2018
Thanks you for your nice revieuw.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Young lady who checked us was very pleasant. Area around hotel was fun and upbeat.
1 nacht verbleven in april 2018
Reactie van Trudy op 17 apr 2018
Thanks for your kind renarks. Kind Regards