Golden Tower Express Berrini by Fenix Hoteis
Hotel met gratis ontbijt en een 24-uurs receptie in São Paulo
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Golden Tower Express Berrini by Fenix Hoteis





Beoordelingen
7,8 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard kamer, 2 eenpersoonsbedden laden

Standaard kamer, 2 eenpersoonsbedden
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Een haardroger
Huisdiervriendelijk
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Standaard kamer, 1 queensize bed laden

Standaard kamer, 1 queensize bed
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Een haardroger
Huisdiervriendelijk
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Standaard kamer, 1 tweepersoonsbed (PNE) laden

Standaard kamer, 1 tweepersoonsbed (PNE)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Een haardroger
Huisdiervriendelijk
Dagelijkse huishoudservice
Misschien vind je dit ook leuk

Hampton by Hilton Guarulhos Airport
Taboão
- Ontbijt inbegrepen
- Gratis luchthavenshuttle
- Gratis wifi
- Restaurant
8.8 van 10, Uitstekend, 2.022 beoordelingen
De prijs is € 69
inclusief belastingen en toeslagen
5 jul - 6 jul
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Rua Miguel Sutil 577, São Paulo, São Paulo State, 04583-050
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Golden Tower Express Berrini by Fênix Hotéis
Golden Tower Express Berrini by Fênix Hotéis
- Ontbijt inbegrepen
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Parkeerplaatsen beschikbaar
8.4 van 10, Zeer goed, 420 beoordelingen
De prijs is € 51
inclusief belastingen en toeslagen
9 jul - 10 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Valetparkeerkosten: BRL 15.00 per dag (incl. onbeperkt in- en uitrijden)
- Toeslag voor huisdieren: BRL 70 per huisdier, per dag
- Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser en rookmelder
Overige info
Ouders of wettelijke voogden die reizen met kinderen van jonger dan 18 jaar dienen bij het inchecken de geboorteakte en een identiteitsbewijs met foto (bijvoorbeeld een paspoort) te overhandigen. Als er bij internationale reizen naar Brazilië slechts één van de ouders met een kind reist, dan dient hij of zij, naast de geboorteakte en een identiteitsbewijs met foto, een notarieel bekrachtigde brief te overhandigen waarin toestemming gegeven wordt door de andere ouder. Als de ouders of de wettelijke voogd niet in staat of niet bereid zijn om deze toestemming te presenteren, dan is er een juridische toestemming nodig. Mensen die met kinderen naar Brazilië reizen dienen voor vertrek met het Braziliaanse consulaat te overleggen voor meer informatie.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Ramada Encore Berrini Hotel Sao Paulo
Ramada Encore Berrini Hotel
Ramada Encore Berrini Sao Paulo
Ramada Encore by Wyndham Berrini Hotel
Ramada Encore by Wyndham Berrini Sao Paulo
Ramada Encore by Wyndham Berrini Hotel Sao Paulo
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Golden Tower Express Berrini by Fenix Hoteis
Beoordelingen
7,8
Goed
8,8/10
Netheid
8,2/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
8,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met een groep
4 jul 2024
Positief: Personeel en service, voorzieningen
4 nachten verbleven in juni 2024
4/10 – Matig
Felipe
Zakenreiziger
15 mrt 2020
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Felipe
3 nachten verbleven in maart 2020
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
12 feb 2020
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
BEATRIZ
Reisde met een groep
2 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
BEATRIZ
1 nacht verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie en kleine kinderen
10 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
9 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Agradável
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in november 2019
8/10 – Goed
MARIO
11 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
MARIO
1 nacht verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
31 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Rafael
27 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rafael
2 nachten verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
17 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in oktober 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
30 sep 2019
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in september 2019
6/10 – Redelijk
Rejane
28 sep 2019
Negatief: Comfort kamer
Estada boa. Quarto muito pequeno. Há outra opções.
Rejane
1 nacht verbleven in april 2019
8/10 – Goed
Guilherme
1 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sem bancada para notebook
Guilherme
2 nachten verbleven in augustus 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
27 aug 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in augustus 2019
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
25 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
16 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
31 jul 2019
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
MARCELO
22 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service
HOTEL BOM
MARCELO
1 nacht verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Cristina
15 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Cristina
2 nachten verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Anon
11 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Anon
1 nacht verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Carlos
27 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Carlos
1 nacht verbleven in juni 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
25 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
Rogério
28 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rogério
2 nachten verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
27 mei 2019
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
Michelle
4 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excelente custo beneficio - hotel novo
Michelle
1 nacht verbleven in april 2019