OYO Hotel San Remo, São Paulo
Hotel met een 24-uurs receptie, in de buurt van Ecologisch Park Guarapiranga
Fotogalerie voor OYO Hotel San Remo, São Paulo





Beoordelingen
6,8 op 10 –
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 27
inclusief belastingen en toeslagen
7 dec - 8 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Tweepersoonskamer laden

Tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
Alle foto's voor Twin kamer laden

Twin kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
Alle foto's voor Driepersoonskamer, 3 eenpersoonsbedden laden

Driepersoonskamer, 3 eenpersoonsbedden
Hoogtepunten
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
Misschien vind je dit ook leuk

Hampton by Hilton Guarulhos Airport
Taboão
- Ontbijt inbegrepen
- Gratis luchthavenshuttle
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
8.8 van 10, Uitstekend, 2.274 beoordelingen
De prijs is € 80
inclusief belastingen en toeslagen
23 dec - 24 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

R. Henri Martin, 462 A - Vila Remo, São Paulo, SP, 05864-070
Over deze accommodatie
OYO Hotel San Remo, São Paulo
Vergelijkbare accommodaties

CONDOMÍNIO RESIDENCIAL VITÓRIA 3
CONDOMÍNIO RESIDENCIAL VITÓRIA 3
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
- Airconditioning
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 32 beoordelingen
De prijs is € 20
inclusief belastingen en toeslagen
30 nov - 1 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. BRL 20 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser en rookmelder
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Ouders of wettelijke voogden die reizen met kinderen van jonger dan 18 jaar dienen bij het inchecken de geboorteakte en een identiteitsbewijs met foto (bijvoorbeeld een paspoort) te overhandigen. Als er bij internationale reizen naar Brazilië slechts één van de ouders met een kind reist, dan dient hij of zij, naast de geboorteakte en een identiteitsbewijs met foto, een notarieel bekrachtigde brief te overhandigen waarin toestemming gegeven wordt door de andere ouder. Als de ouders of de wettelijke voogd niet in staat of niet bereid zijn om deze toestemming te presenteren, dan is er een juridische toestemming nodig. Mensen die met kinderen naar Brazilië reizen dienen voor vertrek met het Braziliaanse consulaat te overleggen voor meer informatie.
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over OYO Hotel San Remo, São Paulo
Beoordelingen
6,8
7,4/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
5,2/10
Voorzieningen
6,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
6,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Zakenreiziger
19 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Giovanna
18 jun 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Giovanna
3 nachten verbleven in juni 2025
6/10 – Redelijk
Fernando
Reisde met familie
9 jun 2025
Positief: Netheid
Fernando
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Rafael
Zakenreiziger
30 mei 2025
Rafael
1 nacht verbleven in mei 2025
4/10 – Matig
Daniel
19 mei 2025
Daniel
2 nachten verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
HELIANA
16 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Valor justo, ótima limpeza e atendimento.
HELIANA
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
CARLOS
Zakenreiziger
11 apr 2025
Positief: Personeel en service
CARLOS
3 nachten verbleven in maart 2025
2/10 – Ontzettend slecht
GUSTAVO
15 sep 2024
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
GUSTAVO
1 nacht verbleven in september 2024
6/10 – Redelijk
PAULA
Zakenreiziger
10 aug 2024
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
PAULA
4 nachten verbleven in juli 2024
4/10 – Matig
Maria Adelia
Reisde met familie
19 jul 2024
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Maria Adelia
2 nachten verbleven in juli 2024
4/10 – Matig
Tacila Aparecida Moura
24 jun 2024
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Decepção...
Tacila Aparecida Moura
3 nachten verbleven in juni 2024
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
21 jun 2024
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2024
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
6 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2023
4/10 – Matig
Yann
7 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Yann
4 nachten verbleven in november 2023
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
6 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in november 2023
2/10 – Ontzettend slecht
Gislene
Reisde met een groep, Zakenreiziger
7 okt 2023
Negatief: Voorzieningen
Gislene
2 nachten verbleven in oktober 2023
4/10 – Matig
Kelson
12 sep 2023
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Péssima experiência no Hotel Oyo
Kelson
3 nachten verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
Lucian
27 jun 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lucian
4 nachten verbleven in juni 2023
10/10 – Uitstekend
Joao
25 feb 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Joao
1 nacht verbleven in februari 2023
10/10 – Uitstekend
Gabriela
19 dec 2022
Gabriela
2 nachten verbleven in december 2022
2/10 – Ontzettend slecht
Cristina
14 dec 2022
Cristina
4 nachten verbleven in december 2022
6/10 – Redelijk
Christian
2 dec 2022
Christian
1 nacht verbleven in december 2022
8/10 – Goed
Anthony
12 sep 2022
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Anthony
1 nacht verbleven in september 2022
10/10 – Uitstekend
Carla
9 sep 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Carla
1 nacht verbleven in augustus 2022
2/10 – Ontzettend slecht
ulpiano
27 aug 2022
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ulpiano
3 nachten verbleven in augustus 2022

















