41PIECES Sapporo
Hotel in Sapporo, op enkele stappen van Winkelstraat Tanukikoji
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor 41PIECES Sapporo





Beoordelingen
9,8 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
14 van 14 kamers weergeven
Alle foto's voor Kamer, niet-roken (LOFT-A) laden

Kamer, niet-roken (LOFT-A)
Hoogtepunten
Keuken
Minikoelkast
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Een magnetron
Een kookplaat
Milieuvriendelijke schoonmaakproducten
Kookgerei, borden en bestek
Alle foto's voor Studio, niet-roken (B) laden

Studio, niet-roken (B)
9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Kitchenette
Minikoelkast
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Een privébadkamer
Een magnetron
Een kookplaat
Milieuvriendelijke schoonmaakproducten
Alle foto's voor Kamer, niet-roken (LOFT-B) laden

Kamer, niet-roken (LOFT-B)
Hoogtepunten
Minikoelkast
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Een privébadkamer
Een magnetron
Broodroosteroven
Milieuvriendelijke schoonmaakproducten
Een kluis
Alle foto's voor Studio, niet-roken (A) laden

Studio, niet-roken (A)
Hoogtepunten
Kitchenette
Minikoelkast
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Een privébadkamer
Een magnetron
Een kookplaat
Milieuvriendelijke schoonmaakproducten
Alle foto's voor Studio, niet-roken (C) laden

Studio, niet-roken (C)
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Minikoelkast
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Een privébadkamer
Een magnetron
Broodroosteroven
Milieuvriendelijke schoonmaakproducten
Een kluis
Alle foto's voor Kamer, niet-roken (LOFT-C) laden

Kamer, niet-roken (LOFT-C)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Kitchenette
Minikoelkast
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Een privébadkamer
Een magnetron
Een kookplaat
Milieuvriendelijke schoonmaakproducten
Alle foto's voor Suite, niet-roken (PENTHOUSE) laden

Suite, niet-roken (PENTHOUSE)
Hoogtepunten
Keuken
Een koelkast/vriezer
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een magnetron
Een diepvriezer
Kookgerei, borden en bestek
Een kookplaat
Alle foto's voor Studio A laden

Studio A
Alle foto's voor Loft A laden

Loft A
Alle foto's voor Studio B laden

Studio B
Alle foto's voor Studio C laden

Studio C
Alle foto's voor Loft B laden

Loft B
Alle foto's voor Loft C laden

Loft C
Alle foto's voor Penthouse Suite laden

Penthouse Suite
Misschien vind je dit ook leuk

Minn Kitahiroshima Station East
Kitahiroshima
- Keuken
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Receptie 24/7
7.4 van 10, Goed, 9 beoordelingen
De prijs is € 51
15 jul - 16 jul
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Minami 2 Jonishi 5-chome 29 - 2, Sapporo, Hokkaido, 060-0062
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

SAPPORO HOTEL by GRANBELL
SAPPORO HOTEL by GRANBELL
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
8.8 van 10, Uitstekend, 88 beoordelingen
De prijs is € 109
23 jul - 24 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Voor laat uitchecken wordt een toeslag in rekening gebracht
- Schoonmaakkosten: JPY 2500 per dag. Dit kan variëren afhankelijk van de accommodatiegrootte.
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: koolmonoxidemelder, rookmelder en beveiligingssysteem
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
41PIECES Sapporo Hotel
41PIECES Sapporo Sapporo
41PIECES Sapporo Hotel Sapporo
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over 41PIECES Sapporo
Beoordelingen
9,8
Uitzonderlijk
9,8/10
Netheid
9,6/10
Personeel en service
9,2/10
Voorzieningen
9,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met een groep
31 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
HIDENOBU
Reisde met een groep
25 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
HIDENOBU
3 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
IIDA
16 mei 2025
IIDA
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
MAYUMI
12 mei 2025
MAYUMI
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Sam
Reisde met familie
9 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sam
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Suk mei
Reisde met familie
5 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Suk mei
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Ryan
Reisde met een groep, Reisde met familie
1 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ryan
3 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Bart Y
Reisde met familie
29 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Awesome experience!
Bart Y
4 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Suk mei
29 mrt 2025
Suk mei
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Yunsol
Reisde met familie
28 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Yunsol
3 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
JungHwa
Reisde met familie
27 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
JungHwa
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
DONG SUP, bellevue
9 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
DONG SUP
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Michael, Loma Linda
Reisde met familie
22 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Michael
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
??
13 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service
??
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
James
Reisde met familie en kleine kinderen
9 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
James
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
KEUNWOOK
Reisde met familie
31 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
KEUNWOOK
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Hock Chew
25 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hock Chew
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
WOOJUNG
17 jan 2025
WOOJUNG
2 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Sharon
4 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sharon
3 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
HANA
3 jan 2025
HANA
2 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Max
Reisde met familie en kleine kinderen
1 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Max
4 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Yee Hur William
Reisde met familie en kleine kinderen
23 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yee Hur William
3 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
KWANGIL
Reisde met een groep
6 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
재방문 99.99%
KWANGIL
2 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Tsukasa
Zakenreiziger
2 dec 2024
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tsukasa
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
KIHO
Reisde met familie
25 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
KIHO
3 nachten verbleven in november 2024