Courtyard By Marriott Sapporo

4.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een restaurant, op 4 minuten lopen van Nakajima-park

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

9,2 op 10 –
Fantastisch

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Parkeerplaatsen beschikbaar
  • Ontbijt beschikbaar
  • Schoonmaakservice
  • Receptie 24/7
  • Airconditioning
De huidige prijs is € 121
24 nov - 25 nov

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
7 van 7 kamers weergeven

Kamer, 1 kingsize bed, niet-roken

Hoogtepunten

Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een bidet
Een privébadkamer
Een haardroger
  • 30 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken

Hoogtepunten

Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een bidet
Een privébadkamer
Een haardroger
  • 26 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Deluxe kamer, 1 kingsize bed, niet-roken

9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een bidet
Een privébadkamer
Een haardroger
  • 25 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Superior kamer, 1 kingsize bed, niet-roken

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(4 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een bidet
Een privébadkamer
Een haardroger
  • 25 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Suite, 1 slaapkamer, niet-roken

Hoogtepunten

Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Een slaapbank - eenpersoons
Aparte slaapkamers
Badjassen
Een privébadkamer
  • 51 m²
  • 1 slaapkamer
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Superior kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Een slaapbank - eenpersoons
Slaapkamers
Een bidet
Een privébadkamer
  • 27 m²
  • Max. aantal: 3
  • 2 eenpersoonsbedden

Deluxe kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken

Hoogtepunten

Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een bidet
Een privébadkamer
Een haardroger
  • 27 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
1-57, South 10, West 1, Sapporo, Hokkaido, 064-0810

In de buurt

  • Nakajima-park - 5 min. lopen - 0.4 km
  • Susukino Street - 8 min. lopen - 0.7 km
  • Winkelstraat Tanukikoji - 12 min. lopen - 1.1 km
  • Nijo markt - 14 min. lopen - 1.2 km
  • Televisietoren van Sapporo - 19 min. lopen - 1.6 km

Lokaal vervoer

  • Station Naebo - 4 min. rijden
  • Station Nakajima-koen - 4 min. lopen
  • Sapporo (OKD-Okadama) - 28 min. rijden

Restaurants

  • ‪Substance - ‬3 min. lopen
  • ‪テラスレストラン ピアレ - ‬5 min. lopen
  • ‪花月 - ‬7 min. lopen
  • ‪札幌パークホテル パーククラブ - ‬6 min. lopen
  • ‪Farm to Table TERRA - ‬3 min. lopen

Over deze accommodatie

Courtyard By Marriott Sapporo

Hotel met een chique stijl in de buurt van Nakajima-park
Courtyard By Marriott Sapporo ligt niet alleen dicht bij Winkelstraat Tanukikoji en Televisietoren van Sapporo maar biedt ook voorzieningen zoals een bar en een restaurant. Blijf verbonden met gratis wifi op de kamer.
Andere voordelen zijn o.a.:
  • Een ontbijtbuffet (tegen een toeslag), parkeerplaatsen (toeslag) en een rookvrije accommodatie
  • Een 24-uurs receptie, een bagageopslagruimte en conciërgeservices
  • Een bankethal, een lift en meertalig personeel
Kamervoorzieningen
Alle 321 gastenkamers bieden voordelen zoals airconditioning en beschikken bovendien over faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Extra gemakken in alle kamers zijn o.a.:
  • Bidets, gratis toiletartikelen en haardrogers
  • Flatscreentelevisies van 55 inch met Netflix, Hulu en streamingdiensten
  • (kleding)kasten, mini-koelkasten en kabelzenders

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Wifisnelheid op de kamer: 100+ Mbps (voor 1-2 personen of maximaal 6 toestellen)
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Parkeerplekken ter plaatse (JPY 2.500 per nacht)
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen beschikbaar

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 07.00 uur tot 10.30 uur: JPY 4.235 voor volwassenen en JPY 2.420 voor kinderen
  • Een bar/lounge
  • Een restaurant

Restaurants ter plaatse

  • Substance
  • The Lounge

Gezinsvriendelijk

  • Minikoelkast

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Meertalig personeel
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift (110 centimeter brede deur)
  • Pad zonder treden naar de ingang
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijk restaurant
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen
  • Rolstoeltoegankelijke sportschool
  • Tapijt in de kamer

Meer

  • 13 etages
  • Feestruimte
  • Gebouwd in 2024
  • Geen plastic roerstaafjes
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Bidet
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Shampoo
  • Tandenborstel en tandpasta
  • Toiletpapier
  • Zeep

Entertainment

  • Flatscreen-tv van 55 inch met kabelzenders
  • Hulu
  • Netflix
  • Streamingsdiensten

Eten en drinken

  • Elektrische waterkoker
  • Espressoapparaat
  • Gratis mineraalwater
  • Minikoelkast

Meer

  • Aangrenzende kamers beschikbaar
  • Airconditioning
  • Bureau
  • Kluisje
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 15.00 uur; inchecken is mogelijk tot: op elk moment

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. JPY 4235 voor volwassenen en ca. JPY 2420 voor kinderen
  • Parkeerkosten: JPY 2500 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
De accommodatie bevestigt dat het de schoonmaak- en desinfectierichtlijnen van Commitment to Clean (Marriott) volgt.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren. 

Accommodatie ook bekend onder de naam

Courtyard By Marriott Sapporo Hotel
Courtyard By Marriott Sapporo Sapporo
Courtyard By Marriott Sapporo Hotel Sapporo

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Courtyard By Marriott Sapporo?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Hoeveel kost een verblijf bij Courtyard By Marriott Sapporo?

Vandaag, 20 nov. 2025, kost een verblijf bij Courtyard By Marriott Sapporo van één nacht voor twee volwassenen op 24 nov. 2025 min. € 120,90, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Wat kost het om bij Courtyard By Marriott Sapporo te parkeren?

Parkeren is mogelijk tegen een toeslag van JPY 2500 per nacht.

Hoe laat kan ik inchecken bij Courtyard By Marriott Sapporo?

Je kunt inchecken vanaf: 15.00 uur; je kunt inchecken tot: op elk moment.

Tot hoe laat kan ik bij Courtyard By Marriott Sapporo uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Waar ligt Courtyard By Marriott Sapporo?

Dit hotel ligt in Chuo-ku, op 0,3 km van Nakajima-park. Station Nakajima-koen ligt op maar 4 minuten lopen en naar Tramhalte Yamahana Ku Jo is het 10 minuten lopen.

Beoordelingen over Courtyard By Marriott Sapporo

Beoordelingen

9,2

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 41 van 56 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 10 van 56 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 2 van 56 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 2 van 56 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 56 beoordelingen

9,4/10

Netheid

9,2/10

Personeel en service

8,8/10

Voorzieningen

9,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Yiju

Reisde met partner, Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
房間乾淨,服務人員也非常有禮貌。
3 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

??

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
希望能提供飲水機
4 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

m

1 nacht verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

sachiko

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
地下鉄に近く、思いがけず 湯処があったので歩き過ぎて辛くなってた身体が、とても楽になりました。 朝食も美味しくて良かったです
2 nachten verbleven in september 2025

8/10 – Goed

Janice

2 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

KAZUMI

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

New hotel

We had a lovely one night stay in the Courtyard Hotel. Brand new hotel, with parking (at a cost) in a good location in the city. Breakfast was great, an excellent buffet choice in a lovely restaurant. Service was friendly and professional. Our room was a good size, comfy, clean and modern. Overall a lovely hotel for a short break.
1 nacht verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

KENGHAO

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

katsumi

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

NAOMI

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

vipada

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Best choice

Excellent hotel, great location, large room and new amenities:)
4 nachten verbleven in mei 2025

8/10 – Goed

MAKIKO

1 nacht verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

HO MING

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Tomonaga

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

YOSHIO

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ロケーションも部屋の設備も凄く良かったです。
2 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Hyu

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
急な要望も柔軟に対応してくださいました。宿泊中もとても親切なサービス対応してくださり素敵な時間を過ごさせてもらいました。
2 nachten verbleven in maart 2025

8/10 – Goed

Si Qi

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen
the room is dusty
7 nachten verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

DOOSANG

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

삿포로 가족여행

직원분 너무친절하시고 객실 너무 깨끗합니다.
2 nachten verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

Eunhye

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

코트야드 메리어트 아주 좋았어요!

각 파트별 직원분들 아주 친절하였고 편하게 잘 묵었습니다. 지하주차장이 없이 옥외 야외주차장 자리가 매우 적어서 주차 타워에 넣어야 합니다 참고하세요. 밤 11시40분이 넘어서 체크인 했는데 주차직원이 퇴근한 시간이었으나 프론트 스탭분께서 친절히 주차 타워입차 도와주셨습니다. 감사합니다^^
1 nacht verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

ki baek

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

Scott

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

KENTARO

2 nachten verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

WANKI

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2025

4/10 – Matig

SEBIN

Reisde met familie
Negatief: Netheid
New hotel but our room was dusty. I cleaned the floor since we already unpacked and didn’t want to be bothered. Need to mop or steam, the floor wasn’t clean. Window in the room doesn’t open air gets stuffy fyi. Casual vibe.

10/10 – Uitstekend

KAIYUN

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2025