Fairfield By Marriott Hokkaido Naganuma
Hotel met gratis parkeerplaatsen in Naganuma
Fotogalerie voor Fairfield By Marriott Hokkaido Naganuma





Beoordelingen
9,4 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 87
27 nov - 28 nov
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard kamer, 1 kingsize bed laden

Standaard kamer, 1 kingsize bed
9,2 van 10
Fantastisch
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Een bidet
Regendouchekop
Een haardroger
Alle foto's voor Standaard kamer, 2 eenpersoonsbedden laden

Standaard kamer, 2 eenpersoonsbedden
9,0 van 10
Fantastisch
(7 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Een bidet
Regendouchekop
Een haardroger
Misschien vind je dit ook leuk

Tokyu Stay Sapporo Odori
Stadscentrum van Sapporo
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 1.152 beoordelingen
De prijs is € 74
28 nov - 29 nov
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

7 Higashi 10 Senminami, Naganuma, Hokkaido, 069-1460
Over deze accommodatie
Fairfield By Marriott Hokkaido Naganuma
Vergelijkbare accommodaties

Fairfield By Marriott Hokkaido Eniwa
Fairfield By Marriott Hokkaido Eniwa
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Wasservice
9.2 van 10, Fantastisch, 137 beoordelingen
De prijs is € 87
30 nov - 1 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en mobiele betalingen. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Geaccepteerde mobiele betaalmethoden omvatten: Alipay en WeChat Pay.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder en beveiligingssysteem
De accommodatie bevestigt dat het de schoonmaak- en desinfectierichtlijnen van Commitment to Clean (Marriott) volgt.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Fairfield By Marriott Hokkaido Naganuma Hotel
Fairfield By Marriott Hokkaido Naganuma Naganuma
Fairfield By Marriott Hokkaido Naganuma Hotel Naganuma
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Fairfield By Marriott Hokkaido Naganuma
9,4
Uitzonderlijk
9,8
Netheid
9,0
Voorzieningen
9,4
Personeel en service
9,2
Milieuvriendelijkheid
9,2
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
20 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Watanabe
20 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

Watanabe
2 nachten verbleven in november 2025
8/10 – Goed
SAYURI
Reisde met een groep
16 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
SAYURI
2 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
KOJI
28 okt 2025
KOJI
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Nehemiah
17 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nehemiah
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Tomonori
Reisde met familie
16 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tomonori
5 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Yukiko
11 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yukiko
3 nachten verbleven in september 2025
4/10 – Matig
JIYING
28 aug 2025
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
JIYING
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
kazuhito
Reisde met familie
23 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
kazuhito
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
aesook
Reisde met een groep
13 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
aesook
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
SHINOBU
9 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
SHINOBU
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Hitomi
2 aug 2025
Hitomi
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
SHOTA
30 jul 2025
SHOTA
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Noriko
21 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Noriko
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
9 jul 2025
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
??
Reisde met familie
27 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Kayoko
21 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kayoko
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
AYAKO
Reisde met familie
20 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
AYAKO
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
BEOMJOON
18 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
BEOMJOON
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Jennifer
16 jun 2025
Jennifer
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
???
8 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
???
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Masao
Reisde met familie
20 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Masao
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Henry
18 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Henry
8 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Austin
7 mrt 2025
Austin
3 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Scott, Denver
5 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Scott
1 nacht verbleven in februari 2025

















