Stadsuitzicht vanuit accommodatie

Beoordelingen van Hotel Sapporo Sunplaza

3 out of 5
Hotel Sapporo Sunplaza
Kita 24-jo, Nishi 5-chome, Kita-ku, Kita-ku, Sapporo, Hokkaido

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 39 van 79 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 25 van 79 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 10 van 79 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 2 van 79 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 79 beoordelingen" "

8,4/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

4/10 – Matig

Naohisa

Zakenreiziger
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
アイスベンダーに氷を取りに行ったら、100円投入しないと出なかった。 氷有料? 考えにくい!
2 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

kazuma

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Tsukasa

1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Yasuoki

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
従業員さんもとても親切 設備もきれいにメンテナンスされていました。
3 nachten verbleven in februari 2024

2/10 – Ontzettend slecht

RYUJI

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

MUNSU

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

MUNSU

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

MUNSU

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

MUNSU

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

keita

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

MUNSU

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in oktober 2023

6/10 – Redelijk

Kazuyoshi

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Hisashi

札幌駅から地下鉄で5分と便利であり、周りが静かです。快適です。
1 nacht verbleven in september 2023

6/10 – Redelijk

naomi

Negatief: Netheid
少し古さを感じましたがアクセスが良く満足でした。
1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

nakazawa

1 nacht verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Shuhei

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Hitoshi

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
素直に清潔さを感じられた。漂う部屋の空気!
1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Garam, Deagu

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
지하철역도 가깝고 호텔 근처에 편의점도 로손,패마 두군데나 있어서 편리했어요. 객실 내부도 청결하고 직원분들도 친절하셨습니다. 객실키 크기가 좀 큰데, 키는 외출시에 맡아주시니 부탁하면 될 것 같습니다~!
2 nachten verbleven in juli 2023

6/10 – Redelijk

misao

1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

NOBUYOSHI

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

qing

1 nacht verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Hiroyuki

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
従業員の対応がとても良く、気持ち良く過ごす事が出来ました。
1 nacht verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

gapjoo

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
6 nachten verbleven in mei 2023

6/10 – Redelijk

YUKIKO

3 nachten verbleven in april 2023

8/10 – Goed

Rumi

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Shigeo

1 nacht verbleven in maart 2023

8/10 – Goed

chizuko

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2023

8/10 – Goed

Teruyoshi

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2023

10/10 – Uitstekend

hirokazu

10/10 – Uitstekend

Hiroshi

2 nachten verbleven in oktober 2022

6/10 – Redelijk

HARUTOSHI

1 nacht verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Bharat srimitra

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Had a satisfactory experience. Staff were friendly and cleanliness is well maintained. The locality is well connected by subway and bus.
4 nachten verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Kottisa Sumala

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
*Hotel staff are very polite and room service was done evryday. *An Indian restaurent named "Mohan Dish" is there just in 5 minutes walkable distance. *A subway station is available in a walkable distance. *Airport bus is also available in just 5 mins walkable distance. *Overall a very good choice for stay.
4 nachten verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

FUKUDA

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
快適に過ごさせて頂きました。ありがとう。
2 nachten verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Noriko

1 nacht verbleven in april 2022

6/10 – Redelijk

YATO

Zakenreiziger
2 nachten verbleven in november 2021

10/10 – Uitstekend

Mikihiro

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
便利です
仕事の出張で使いました。 買い物も近くで出来て良かったです。
2 nachten verbleven in augustus 2021

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
朝食が少し寂しかった
朝食を付けたが、内容が少々寂しかった
2 nachten verbleven in juli 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
古いホテルでエアコン効かないし Wi-Fi遅いぐらいで他はいい感じ! 居酒屋も沢山あるし立地はいい!
1 nacht verbleven in juli 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
大変 良かったです。
2 nachten verbleven in juli 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2020

8/10 – Goed

Toshio

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Hiroyuki

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
まぁまぁよかった
ロビーに浮浪者みたいのがいたこと以外、快適でした。
1 nacht verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Tomoaki

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

gapjoo

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

eiji

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2019