Kita 24-jo, Nishi 5-chome, Kita-ku, Kita-ku, Sapporo, Hokkaido
Beoordelingen
8,6
Uitstekend
Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 39 van 79 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
39
Gastenscore: 8 - Goed. 25 van 79 beoordelingen" "
8 - Goed
25
Gastenscore: 6 - Redelijk. 10 van 79 beoordelingen" "
6 - Redelijk
10
Gastenscore: 4 - Matig. 2 van 79 beoordelingen" "
4 - Matig
2
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 79 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
3
8,4/10
Netheid
8,4/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
8,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
4/10 – Matig
Naohisa
Zakenreiziger
21 apr 2024
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
アイスベンダーに氷を取りに行ったら、100円投入しないと出なかった。
氷有料? 考えにくい!
Naohisa
2 nachten verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
kazuma
12 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
kazuma
2 nachten verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Tsukasa
9 apr 2024
Tsukasa
1 nacht verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Yasuoki
Zakenreiziger
7 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
従業員さんもとても親切
設備もきれいにメンテナンスされていました。
Yasuoki
3 nachten verbleven in februari 2024
2/10 – Ontzettend slecht
RYUJI
5 feb 2024
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
RYUJI
1 nacht verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
MUNSU
Zakenreiziger
8 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
MUNSU
2 nachten verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
MUNSU
Zakenreiziger
11 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
MUNSU
2 nachten verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
MUNSU
Zakenreiziger
9 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
MUNSU
3 nachten verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
MUNSU
Zakenreiziger
6 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
MUNSU
2 nachten verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
keita
5 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
keita
1 nacht verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
MUNSU
Zakenreiziger
4 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
MUNSU
5 nachten verbleven in oktober 2023
6/10 – Redelijk
Kazuyoshi
20 okt 2023
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Kazuyoshi
1 nacht verbleven in oktober 2023
8/10 – Goed
Hisashi
24 sep 2023
札幌駅から地下鉄で5分と便利であり、周りが静かです。快適です。
Hisashi
1 nacht verbleven in september 2023
6/10 – Redelijk
naomi
11 sep 2023
Negatief: Netheid
少し古さを感じましたがアクセスが良く満足でした。
naomi
1 nacht verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
nakazawa
5 sep 2023
nakazawa
1 nacht verbleven in september 2023
8/10 – Goed
Shuhei
3 sep 2023
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Shuhei
1 nacht verbleven in september 2023
8/10 – Goed
Hitoshi
8 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
素直に清潔さを感じられた。漂う部屋の空気!
Hitoshi
1 nacht verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
Garam, Deagu
30 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
지하철역도 가깝고 호텔 근처에 편의점도 로손,패마 두군데나 있어서 편리했어요. 객실 내부도 청결하고 직원분들도 친절하셨습니다. 객실키 크기가 좀 큰데, 키는 외출시에 맡아주시니 부탁하면 될 것 같습니다~!
Garam
2 nachten verbleven in juli 2023
6/10 – Redelijk
misao
14 jul 2023
misao
1 nacht verbleven in juli 2023
10/10 – Uitstekend
NOBUYOSHI
13 jun 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
NOBUYOSHI
1 nacht verbleven in juni 2023
10/10 – Uitstekend
qing
7 jun 2023
qing
1 nacht verbleven in juni 2023
10/10 – Uitstekend
Hiroyuki
Zakenreiziger
3 jun 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
従業員の対応がとても良く、気持ち良く過ごす事が出来ました。
Hiroyuki
1 nacht verbleven in juni 2023
10/10 – Uitstekend
gapjoo
Zakenreiziger
29 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
gapjoo
6 nachten verbleven in mei 2023
6/10 – Redelijk
YUKIKO
29 apr 2023
YUKIKO
3 nachten verbleven in april 2023
8/10 – Goed
Rumi
Zakenreiziger
24 apr 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rumi
2 nachten verbleven in april 2023
10/10 – Uitstekend
Shigeo
26 mrt 2023
Shigeo
1 nacht verbleven in maart 2023
8/10 – Goed
chizuko
25 feb 2023
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
chizuko
1 nacht verbleven in februari 2023
8/10 – Goed
Teruyoshi
25 jan 2023
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Teruyoshi
1 nacht verbleven in januari 2023
10/10 – Uitstekend
hirokazu
28 dec 2022
hirokazu
10/10 – Uitstekend
Hiroshi
7 okt 2022
Hiroshi
2 nachten verbleven in oktober 2022
6/10 – Redelijk
HARUTOSHI
2 okt 2022
HARUTOSHI
1 nacht verbleven in september 2022
10/10 – Uitstekend
Bharat srimitra
Reisde met een groep, Zakenreiziger
9 sep 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Had a satisfactory experience. Staff were friendly and cleanliness is well maintained. The locality is well connected by subway and bus.
Bharat srimitra
4 nachten verbleven in september 2022
10/10 – Uitstekend
Kottisa Sumala
Reisde met een groep
8 sep 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
*Hotel staff are very polite and room service was done evryday.
*An Indian restaurent named "Mohan Dish" is there just in 5 minutes walkable distance.
*A subway station is available in a walkable distance.
*Airport bus is also available in just 5 mins walkable distance.
*Overall a very good choice for stay.
Kottisa Sumala
4 nachten verbleven in september 2022
10/10 – Uitstekend
FUKUDA
3 jul 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
快適に過ごさせて頂きました。ありがとう。
FUKUDA
2 nachten verbleven in juni 2022
10/10 – Uitstekend
Noriko
11 apr 2022
Noriko
1 nacht verbleven in april 2022
6/10 – Redelijk
YATO
Zakenreiziger
20 nov 2021
YATO
2 nachten verbleven in november 2021
10/10 – Uitstekend
Mikihiro
Zakenreiziger
30 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
便利です
仕事の出張で使いました。
買い物も近くで出来て良かったです。
Mikihiro
2 nachten verbleven in augustus 2021
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
1 aug 2021
Positief: Personeel en service
朝食が少し寂しかった
朝食を付けたが、内容が少々寂しかった
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juli 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
25 jul 2021
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten