Jozankei Manseikaku Hotel Milione
Hotel met gratis ontbijt, op loopafstand van Jozankei Onsen
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Jozankei Manseikaku Hotel Milione





Beoordelingen
8,0 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 151
21 aug - 22 aug
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
11 van 11 kamers weergeven
Alle foto's voor Kamer, niet-roken (JapaneseStyle with Private Bath,16sqm) laden

Kamer, niet-roken (JapaneseStyle with Private Bath,16sqm)
8,4 van 10
Zeer goed
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Diep bad
Een toilet met elektronisch bidet
Privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken laden

Twin kamer, niet-roken
7,2 van 10
Goed
(9 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Diep bad
Een toilet met elektronisch bidet
Privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Alle foto's voor Kamer, niet-roken (Japanese Style Room with Private Bath) laden

Kamer, niet-roken (Japanese Style Room with Private Bath)
8,4 van 10
Zeer goed
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Diep bad
Een toilet met elektronisch bidet
Privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Alle foto's voor Kamer, niet-roken (JapaneseStyle with Private Bath,20sqm) laden

Kamer, niet-roken (JapaneseStyle with Private Bath,20sqm)
8,0 van 10
Zeer goed
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Diep bad
Een toilet met elektronisch bidet
Privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Alle foto's voor Western Style Twin Room laden

Western Style Twin Room
Alle foto's voor Japanese Style Room with 12 Tatami laden

Japanese Style Room with 12 Tatami
Alle foto's voor Japanese Style Room with 10 Tatami laden

Japanese Style Room with 10 Tatami
Main Building High Floor Japanese-Style with Bath, Mountain View
Alle foto's voor Valley Side Japanese Style Room with 10 Tatami laden

Valley Side Japanese Style Room with 10 Tatami
Alle foto's voor Main Building High Floor Connecting Japanese-Style With Bath, Mountain View laden

Main Building High Floor Connecting Japanese-Style With Bath, Mountain View
Alle foto's voor Modern Twin Room With Shower Booth laden

Modern Twin Room With Shower Booth
Misschien vind je dit ook leuk

SAPPORO HOTEL by GRANBELL
Higashi
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
8.8 van 10, Uitstekend, 100 beoordelingen
De prijs is € 137
24 jul - 25 jul
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

3 Jozankeionsenhigashi, Minami-ku, Sapporo, Hokkaido, 061-2302
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Jozankei View Hotel
Jozankei View Hotel
- Zwembad
- Bubbelbad
- Kinderzwembad
- Waterglijbaan
7.8 van 10, Goed, 312 beoordelingen
De prijs is € 174
21 aug - 22 aug
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: JPY 150.00 per persoon, per nacht. Deze belasting is niet van toepassing op kinderen die jonger zijn dan 13 jaar.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Bij deze accommodatie kun je geen boekingen maken voor commerciële doeleinden.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen. Reserveringen kun je voor aankomst maken als je contact opneemt met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Jozankei Manseikaku Hotel Milione
Jozankei Manseikaku Hotel Milione Sapporo
Jozankei Manseikaku Milione
Jozankei Manseikaku Milione Sapporo
Jozankei Manseikaku Sapporo
Jozankei Manseikaku Milione S
Jozankei Manseikaku Milione
Jozankei Manseikaku Hotel Milione Hotel
Jozankei Manseikaku Hotel Milione Sapporo
Jozankei Manseikaku Hotel Milione Hotel Sapporo
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Jozankei Manseikaku Hotel Milione
Beoordelingen
8,0
Zeer goed
7,8/10
Netheid
8,0/10
Personeel en service
7,4/10
Voorzieningen
7,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
24 mei 2025
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Songyi
Reisde met familie
22 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Songyi
1 nacht verbleven in mei 2024
2/10 – Ontzettend slecht
AYUMI
29 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
AYUMI
2 nachten verbleven in maart 2025
6/10 – Redelijk
???
Reisde met een groep
17 mrt 2025
Negatief: Personeel en service
???
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
??
1 mrt 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in februari 2025
4/10 – Matig
Ayaka
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
24 feb 2025
Negatief: Netheid, personeel en service
Ayaka
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Bryan
Reisde met een groep
19 feb 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bryan
2 nachten verbleven in februari 2025
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
15 feb 2025
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
8 feb 2025
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Li
7 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Li
2 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
YENHAO
Reisde met familie
7 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
YENHAO
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
youngchan
Reisde met familie
4 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
youngchan
1 nacht verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
25 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
マットレスが…
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
53
Reisde met familie
21 jan 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
53
1 nacht verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Kiyomo
15 jan 2025
Kiyomo
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Clement
Reisde met een groep
13 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clement
2 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Roland
11 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Roland
2 nachten verbleven in december 2024
8/10 – Goed
Meredith
Reisde met familie
10 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Meredith
4 nachten verbleven in januari 2025
6/10 – Redelijk
Chiaki
Reisde met familie en kleine kinderen
8 jan 2025
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Chiaki
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
kaoru
Reisde met familie
7 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
とても良いホテル
kaoru
1 nacht verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Yuki
7 jan 2025
Yuki
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
ichizo
5 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
ichizo
1 nacht verbleven in december 2024
6/10 – Redelijk
HIROMI
Reisde met familie
5 jan 2025
Negatief: Personeel en service
HIROMI
1 nacht verbleven in januari 2025
6/10 – Redelijk
RINOWA
Reisde met familie
1 jan 2025
RINOWA
1 nacht verbleven in december 2024
6/10 – Redelijk
inai
1 jan 2025
inai
1 nacht verbleven in december 2024