Nakamuraya Ryokan
Hotel met een 24-uurs receptie, op loopafstand van Odori-park
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Nakamuraya Ryokan





Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 122
2 jul - 3 jul
Kameropties
Alle foto's voor Superior kamer, niet-roken (Please Enter number of Children) laden

Superior kamer, niet-roken (Please Enter number of Children)
9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Televisie
Slaapkamers
Een haardroger
Privébadkamer
Een bidet
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Alle foto's voor Deluxe kamer, niet-roken (Please Enter number of Children) laden

Deluxe kamer, niet-roken (Please Enter number of Children)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Televisie
Slaapkamers
Een haardroger
Privébadkamer
Een bidet
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Alle foto's voor Standaard kamer, niet-roken laden

Standaard kamer, niet-roken
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(8 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Televisie
Slaapkamers
Een haardroger
Privébadkamer
Een bidet
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Misschien vind je dit ook leuk

ES CON FIELD HOKKAIDO HOTEL Kitahiroshima Station
Kitahiroshima
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Zakelijke services
- Wasservice
7.2 van 10, Goed, 75 beoordelingen
De prijs is € 57
15 jul - 16 jul
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

N3 W7 Chuo-ku, Sapporo, Hokkaido, 060-0003
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Hotel Monterey Edelhof Sapporo
Hotel Monterey Edelhof Sapporo
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.0 van 10, Fantastisch, 1.016 beoordelingen
De prijs is € 100
6 jul - 7 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Parkeerkosten: JPY 1200 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
De tarieven van deze accommodatie zijn gebaseerd op de bezetting: alle gasten van ouder dan 3 jaar worden beschouwd als volwassenen en voor hen moet ook het tarief voor volwassenen worden betaald. Als bij het inchecken blijkt dat het aantal gasten afwijkt van het aantal dat bij het boeken is opgegeven, betaal je mogelijk een toeslag.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Nakamuraya
Nakamuraya Ryokan
Nakamuraya Ryokan Hotel
Nakamuraya Ryokan Hotel Sapporo
Nakamuraya Ryokan Sapporo
Nakamuraya Ryokan Hotel
Nakamuraya Ryokan Sapporo
Nakamuraya Ryokan Hotel Sapporo
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Nakamuraya Ryokan
Beoordelingen
8,8
Uitstekend
8,6/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
8,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
1 jun 2025
3 nachten verbleven in mei 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Laura, Brookline
Reisde met familie
16 mrt 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Laura
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Uma, Tarragindi
Reisde met partner
25 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Uma
3 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Bryan
11 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Bryan
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
stacy
9 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
stacy
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Ralph
31 jan 2025
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Ralph
4 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
susumu
25 jan 2025
susumu
1 nacht verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
YUTO
22 jan 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
YUTO
1 nacht verbleven in januari 2025
6/10 – Redelijk
akiko
8 jan 2025
akiko
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Joel
1 jan 2025
Joel
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Robert
7 dec 2024
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Nice find
Robert
1 nacht verbleven in december 2024
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
28 okt 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in oktober 2024
2/10 – Ontzettend slecht
May
25 okt 2024
May
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
MIZUKI
15 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
MIZUKI
1 nacht verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
MAE
8 okt 2024
Positief: Comfort kamer
MAE
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Jae-rim
25 sep 2024
Jae-rim
1 nacht verbleven in september 2024
8/10 – Goed
SIEUN
Reisde met familie
26 aug 2024
Positief: Personeel en service, comfort kamer
SIEUN
2 nachten verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Yoomin
Reisde met familie
19 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Yoomin
1 nacht verbleven in augustus 2024
8/10 – Goed
Tatyana
19 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tatyana
2 nachten verbleven in augustus 2024
8/10 – Goed
Yunmi
Reisde met familie
19 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
굿 로케이션
Yunmi
2 nachten verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Omar Jesus
Zakenreiziger
23 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Omar Jesus
1 nacht verbleven in juli 2024
6/10 – Redelijk
Shohei
16 jul 2024
Shohei
2 nachten verbleven in juli 2024
8/10 – Goed
shigeki
4 jul 2024
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
shigeki
1 nacht verbleven in juli 2024
8/10 – Goed
BOUNG JUN
1 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
식물원 옆의 료칸
BOUNG JUN
3 nachten verbleven in juni 2024
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
8 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2024