OCHO Guest House - Hostel
Hostel met gratis ontbijt, op loopafstand van Nakajima-park
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor OCHO Guest House - Hostel





Beoordelingen
9,6 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Alle foto's voor Slaapzaal, gemengde slaapzaal (1 Bed in 6-Bed Room) laden

Slaapzaal, gemengde slaapzaal (1 Bed in 6-Bed Room)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Een toilet met elektronisch bidet
Een magnetron
Gratis mineraalwater
Gemeenschappelijke keuken
Een kluis
Alle foto's voor Slaapzaal, gemengde slaapzaal (1 Bed in 4-Bed Room ) laden

Slaapzaal, gemengde slaapzaal (1 Bed in 4-Bed Room )
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Een toilet met elektronisch bidet
Een magnetron
Gratis mineraalwater
Gemeenschappelijke keuken
Een kluis
Alle foto's voor Slaapzaal, alleen voor vrouwen (1 Bed in 6-Bed Room) laden

Slaapzaal, alleen voor vrouwen (1 Bed in 6-Bed Room)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Een toilet met elektronisch bidet
Een magnetron
Gratis mineraalwater
Gemeenschappelijke keuken
Een kluis
Misschien vind je dit ook leuk

SAPPORO HOTEL by GRANBELL
Higashi
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
8.6 van 10, Uitstekend, 144 beoordelingen
De prijs is € 121
1 sep - 2 sep
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

South 13, West 8, 1-2, Chuo-ku, Sapporo, Hokkaido, 064-0913
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Theatel Sapporo
Theatel Sapporo
- Gratis wifi
- Wasservice
- Magnetron
8.0 van 10, Zeer goed, 264 beoordelingen
De prijs is € 38
12 aug - 13 aug
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Kinderen t/m 12 jaar worden in deze accommodatie niet toegelaten.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
OCHO Guest House Hostel Sapporo
OCHO Guest House Hostel
OCHO Guest House Sapporo
OCHO Guest House
Ocho Hostel Sapporo
OCHO Guest House - Hostel Sapporo
OCHO Guest House - Hostel Hostel/Backpacker accommodation
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over OCHO Guest House - Hostel
Beoordelingen
9,6
Uitzonderlijk
10/10
Netheid
9,8/10
Personeel en service
9,8/10
Voorzieningen
9,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
27 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
David
30 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
David
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
KEIKO
13 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
KEIKO
2 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
NARU
6 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
NARU
2 nachten verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Yui
24 jun 2024
Yui
2 nachten verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
WEN
1 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
WEN
3 nachten verbleven in februari 2024
8/10 – Goed
アキラ
8 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
アキラ
1 nacht verbleven in juli 2023
10/10 – Uitstekend
Takanobu
1 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Takanobu
5 nachten verbleven in juni 2023
10/10 – Uitstekend
HAYATE
1 jul 2023
HAYATE
1 nacht verbleven in juni 2023
10/10 – Uitstekend
Ayano
16 jun 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ayano
2 nachten verbleven in juni 2023
10/10 – Uitstekend
Yuki, 千葉県
29 dec 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yuki
2 nachten verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
12 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
初の北海道一人旅
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Geunji
24 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geunji
2 nachten verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
17 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
15 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
27 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
可欣
15 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
可欣
6 nachten verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
11 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
26 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
24 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
Mirim
23 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mirim
5 nachten verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
22 jun 2019
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
Nagisa
19 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nagisa
2 nachten verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
14 jun 2019
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
10 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juni 2019