Smile Hotel PREMIUM SAPPOROSUSUKINO
Hotel met een restaurant, op 8 minuten lopen van Televisietoren van Sapporo
Fotogalerie voor Smile Hotel PREMIUM SAPPOROSUSUKINO





Beoordelingen
8,8 op 10 โ
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
13 van 13 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, niet-roken laden

Standaard tweepersoonskamer, niet-roken
8,8 van 10
Voortreffelijk
(30 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Bad/douchecombinatie
Een bidet
Een privรฉbadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Standaard Twin kamer, niet-roken laden

Standaard Twin kamer, niet-roken
9,0 van 10
Fantastisch
(24 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Bad/douchecombinatie
Een bidet
Een privรฉbadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer, niet-roken laden

Deluxe Twin kamer, niet-roken
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Bad/douchecombinatie
Een bidet
Een privรฉbadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Standaard driepersoonskamer, niet-roken (No stacking bed if 2 or fewer guests) laden

Standaard driepersoonskamer, niet-roken (No stacking bed if 2 or fewer guests)
8,4 van 10
Zeer goed
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Bad/douchecombinatie
Een bidet
Een privรฉbadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Deluxe Twin Room Non-Smoking laden

Deluxe Twin Room Non-Smoking
Alle foto's voor Standard Triple Room Smoking laden

Standard Triple Room Smoking
Alle foto's voor Standard Twin Room Non-Smoking laden

Standard Twin Room Non-Smoking
Alle foto's voor Standard Twin Room Smoking laden

Standard Twin Room Smoking
Alle foto's voor Standard Double Room Non-Smoking laden

Standard Double Room Non-Smoking
Alle foto's voor Standard Double Room Smoking laden

Standard Double Room Smoking
Alle foto's voor Standard Triple Room Non-Smoking laden

Standard Triple Room Non-Smoking
Alle foto's voor Deluxe Twin Room Smoking laden

Deluxe Twin Room Smoking
Alle foto's voor Universal Room Non-Smoking laden

Universal Room Non-Smoking
Misschien vind je dit ook leuk

Hotel Monterey Edelhof Sapporo
Stadscentrum van Sapporo
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.0 van 10, Fantastisch, 1.189 beoordelingen
De prijs is โฌย 52
30 nov - 1 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

1-13-1, Minami4-jonishi, Sapporo, Hokkaido, 064-0804
Over deze accommodatie
Smile Hotel PREMIUM SAPPOROSUSUKINO
Vergelijkbare accommodaties

Sapporo Tokyu REI Hotel
Sapporo Tokyu REI Hotel
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
8.4 van 10, Zeer goed, 1.015 beoordelingen
De prijs is โฌย 45
30 nov - 1 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. JPY 2000 voor volwassenen en ca. JPY 1000 voor kinderen
- Parkeerkosten: JPY 2000 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.ย
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bijย het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekeningย worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser en rookmelder
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden.ย Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiรซren en deze kopie in de administratie te bewaren.ย
Er gelden hoogtebeperkingen bij het parkeren.
Deze accommodatie heet gasten van elke seksuele geaardheid en genderidentiteit welkom (LGBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
Smile Hotel PREMIUM
Smile PREMIUM SAPPOROSUSUKINO
Smile Sapporosusukino Sapporo
Smile Hotel PREMIUM SAPPOROSUSUKINO Hotel
Smile Hotel PREMIUM SAPPOROSUSUKINO Sapporo
Smile Hotel PREMIUM SAPPOROSUSUKINO Hotel Sapporo
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Smile Hotel PREMIUM SAPPOROSUSUKINO
Beoordelingen
8,8
Uitstekend
9,0/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
8,6/10
Voorzieningen
8,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
23 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in november 2025
10/10 โ Uitstekend
HIROYUKI
16 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
HIROYUKI
3 nachten verbleven in november 2025
10/10 โ Uitstekend
Gene
13 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gene
4 nachten verbleven in november 2025
2/10 โ Ontzettend slecht
Yosuke
Zakenreiziger
13 nov 2025
Negatief: Netheid
Yosuke
1 nacht verbleven in november 2025
8/10 โ Goed
Hollis
10 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hollis
4 nachten verbleven in november 2025
10/10 โ Uitstekend
Hiroto
3 nov 2025
Hiroto
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 โ Uitstekend
Keiichiro
2 nov 2025
Keiichiro
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 โ Goed
YOSHIHIDE
31 okt 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
YOSHIHIDE
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 โ Uitstekend
HYUN JUNG
Reisde met partner
28 okt 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
HYUN JUNG
2 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 โ Goed
Masato
23 okt 2025
Masato
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 โ Uitstekend
ใฟใคใทใญใฆ
22 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ใฟใคใทใญใฆ
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 โ Uitstekend
ใฟใใ
Reisde met familie
21 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ใฟใใ
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 โ Uitstekend
Angela
19 okt 2025
Angela
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 โ Uitstekend
ใจใทใขใญ
18 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
ใจใทใขใญ
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 โ Goed
SAI CHEONG
16 okt 2025
Positief: Netheid, voorzieningen
SAI CHEONG
4 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 โ Uitstekend
Sugimoto
15 okt 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Sugimoto
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 โ Uitstekend
Masae
Reisde met familie
12 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Masae
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 โ Uitstekend
kazumi
Reisde met een groep
11 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
kazumi
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 โ Uitstekend
Rene
10 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rene
3 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 โ Goed
ใใใบใ
9 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ใใใบใ
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 โ Uitstekend
ito
Reisde met partner
9 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ito
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 โ Uitstekend
ๅฐๅธ
7 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
ๅฐๅธ
3 nachten verbleven in september 2025
8/10 โ Goed
Y
7 okt 2025
Y
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 โ Goed
AKIYO
4 okt 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
AKIYO
2 nachten verbleven in september 2025
6/10 โ Redelijk
Tsuyoshi
3 okt 2025
Tsuyoshi
3 nachten verbleven in september 2025

















