Central Hotel Sasebo
Hotel met een 24-uurs receptie en een restaurant in Sasebo
Kies datums om prijzen te bekijken
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Business Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken laden

Business Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken
Hoogtepunten
Verwarming
Een koelkast
Lcd-televisie
Diep bad
Privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Een toilet met elektronisch bidet
Alle foto's voor Eenpersoonskamer, niet-roken (1 Single Bed) laden

Eenpersoonskamer, niet-roken (1 Single Bed)
Hoogtepunten
Verwarming
Een koelkast
Lcd-televisie
Diep bad
Privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Een toilet met elektronisch bidet
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

3-2 Kamikyo-machi, Sasebo, Nagasaki-ken, 857-0872
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Quintessa Hotel Sasebo
Quintessa Hotel Sasebo
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
8.4 van 10, Zeer goed, 521 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. JPY 900 voor volwassenen en ca. JPY 600 voor kinderen
- Parkeerkosten: JPY 1000 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Central Hotel Sasebo
Central Sasebo
Central Hotel Sasebo Hotel
Central Hotel Sasebo Sasebo
Central Hotel Sasebo Hotel Sasebo
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Central Hotel Sasebo
Beoordelingen
8,2
Zeer goed
8,2/10
Netheid
8,4/10
Personeel en service
7,8/10
Voorzieningen
7,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Zakenreiziger
9 mrt 2022
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2022
10/10 – Uitstekend
Masami
Reisde met familie
14 dec 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Masami
1 nacht verbleven in december 2021
6/10 – Redelijk
Sarah
6 dec 2021
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Just one thing...
Sarah
1 nacht verbleven in december 2021
10/10 – Uitstekend
YUKA
24 nov 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
YUKA
1 nacht verbleven in november 2021
8/10 – Goed
takayo
Reisde met familie
24 okt 2021
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
リピありですね!




takayo
1 nacht verbleven in oktober 2021
6/10 – Redelijk
minami
21 sep 2021
minami
1 nacht verbleven in september 2021
10/10 – Uitstekend
MASAYO
30 aug 2021
MASAYO
1 nacht verbleven in augustus 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
15 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in augustus 2021
8/10 – Goed
Hirofumi
Zakenreiziger
17 jul 2021
Positief: Personeel en service
便利
Hirofumi
1 nacht verbleven in juli 2021
8/10 – Goed
MICHIYOSHI
20 jun 2021
MICHIYOSHI
1 nacht verbleven in juni 2021
10/10 – Uitstekend
Anthony
28 mei 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Anthony
2 nachten verbleven in mei 2021
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
5 mei 2021
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
4 mei 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
29 apr 2021
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2021
10/10 – Uitstekend
yuriko
Reisde met familie
14 mrt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
yuriko
1 nacht verbleven in maart 2021
4/10 – Matig
sano
Zakenreiziger
18 jul 2020
Negatief: Personeel en service
sano
1 nacht verbleven in juli 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
12 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2020
6/10 – Redelijk
takaftmi
Zakenreiziger
10 jul 2020
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
充電器
takaftmi
1 nacht verbleven in juli 2020
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
7 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juli 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
28 jun 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2020
8/10 – Goed
Ikuko
Zakenreiziger
7 jun 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ikuko
2 nachten verbleven in juni 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
30 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2020
8/10 – Goed
たけひろ
Reisde met een groep
22 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
たけひろ
1 nacht verbleven in maart 2020
4/10 – Matig
MASAMI
Reisde met familie
14 mrt 2020
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
煙草の臭いが‥‥
MASAMI
1 nacht verbleven in maart 2020
10/10 – Uitstekend
tetsuo
Zakenreiziger
8 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
tetsuo
5 nachten verbleven in maart 2020