Central Hotel Sasebo

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een 24-uurs receptie en een restaurant in Sasebo

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Central Hotel Sasebo

Lobby
Serveert ontbijt, lunch en diner
Exterieur
Interieur
Traditionele kamer, roken (Japanese Style, 6 Tatami spaces) | Een kluis op de kamer, een bureau, gratis wifi

Populaire voorzieningen

  • Parkeerplaatsen beschikbaar
  • Ontbijt beschikbaar
  • Receptie 24/7
  • Schoonmaakservice
  • Wasservice
  • Gratis wifi

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven

Business Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken

Hoogtepunten

Verwarming
Een koelkast
Lcd-televisie
Diep bad
Privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Een toilet met elektronisch bidet
  • 17 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Eenpersoonskamer, niet-roken (1 Single Bed)

Hoogtepunten

Verwarming
Een koelkast
Lcd-televisie
Diep bad
Privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Een toilet met elektronisch bidet
  • 13.2 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 eenpersoonsbed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
3-2 Kamikyo-machi, Sasebo, Nagasaki-ken, 857-0872

In de buurt

  • Haven van Sasebo - 11 min. lopen - 1.0 km
  • Museum voor de Japanse Maritieme Zelfverdedingskrachten - 14 min. lopen - 1.2 km
  • Amerikaanse Marinebasis van Sasebo - 2 min. rijden - 1.7 km
  • Kujukushima-aquarium - 6 min. rijden - 4.6 km
  • Huis Ten Bosch - 18 min. rijden - 16.3 km

Lokaal vervoer

  • Station Huis Ten Bosch - 20 min. rijden
  • Nagasaki (NGS) - 63 min. rijden

Restaurants

  • ‪くにまつ - ‬3 min. lopen
  • ‪タリーズコーヒー 佐世保京町店 - ‬2 min. lopen
  • ‪はなまるうどん 佐世保四ヶ町店 - ‬3 min. lopen
  • ‪羊肉酒場悟大 - ‬3 min. lopen
  • ‪酒道楽久住 - ‬3 min. lopen

Over deze accommodatie

Central Hotel Sasebo

Hoogtepunten van de accommodatie
Central Hotel Sasebo biedt faciliteiten zoals een stomerij/wasserijservice en een restaurant aan. Blijf verbonden met gratis wifi op de kamer.
Bovendien profiteer je van voordelen zoals:
  • Een ontbijtbuffet (tegen een toeslag), parkeerplaatsen (toeslag) en een 24-uurs receptie
  • Een bagageopslagruimte, een kluis bij de receptie en een lift
  • 6 vergaderruimtes en een bankethal
  • Uit gastenbeoordelingen blijkt dat gasten lovend zijn over de algehele staat van de accommodatie
Kamervoorzieningen
Alle 167 kamers zijn voorzien van faciliteiten zoals gratis wifi, kluisjes en gratis mineraalwater.
Overige gemakken in alle kamers zijn onder andere:
  • Badkamers met diepe baden en toiletten met elektronisch bidet
  • Lcd-televisies met satellietzenders
  • Koelkasten, verwarming en dagelijkse schoonmaakservice

Gesproken talen

Engels, Japans en Koreaans

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Parkeerplekken ter plaatse (JPY 1.000 per nacht)

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 06.30 uur tot 10.00 uur: JPY 900 voor volwassenen en JPY 600 voor kinderen
  • Een restaurant

Restaurants ter plaatse

  • Shiki

Gezinsvriendelijk

  • Koelkast op de kamer
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Kluisje bij de receptie
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Zakelijke diensten

  • 6 vergaderruimtes

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie

Meer

  • Aparte rookruimtes
  • Feestruimte

Kamervoorzieningen

Badkamer

  • Bad/douchecombinatie
  • Diep bad
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer
  • Toilet met elektronisch bidet

Entertainment

  • Lcd-tv met satellietzenders

Eten en drinken

  • Gratis mineraalwater
  • Koelkast

Meer

  • Bureau
  • Kluisje
  • Verwarming

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 15.00 uur; inchecken is mogelijk tot: middernacht
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur

Speciale incheckinstructies

Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Assistentiedieren zijn welkom en er wordt geen toeslag voor aangerekend

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Eén kind, met een maximale leeftijd van 12 jaar oud, kan gratis verblijven als het gebruikmaakt van de aanwezige bedden wanneer het op de kamer van de ouder of voogd slaapt
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. JPY 900 voor volwassenen en ca. JPY 600 voor kinderen
  • Parkeerkosten: JPY 1000 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren. 

Accommodatie ook bekend onder de naam

Central Hotel Sasebo
Central Sasebo
Central Hotel Sasebo Hotel
Central Hotel Sasebo Sasebo
Central Hotel Sasebo Hotel Sasebo

Veelgestelde vragen

Wat kost het om bij Central Hotel Sasebo te parkeren?

Parkeren is mogelijk tegen een toeslag van JPY 1000 per nacht.

Hoe laat kan ik inchecken bij Central Hotel Sasebo?

Je kunt inchecken vanaf: 15.00 uur; je kunt inchecken tot: middernacht.

Tot hoe laat kan ik bij Central Hotel Sasebo uitchecken?

Je dient uiterlijk om 11.00 uur uit te checken.

Waar ligt Central Hotel Sasebo?

Dit hotel in Sasebo ligt binnen 10 minuten lopen van Sasebo City Museum Shimanose Art Center, Arkas Sasebo en Katholieke Kerk Miuracho. Ook Haven van Sasebo en Museum voor de Japanse Maritieme Zelfverdedingskrachten liggen binnen 2 km afstand.

Beoordelingen over Central Hotel Sasebo

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 61 van 182 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 86 van 182 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 26 van 182 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 7 van 182 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 182 beoordelingen

8,2/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

7,8/10

Voorzieningen

7,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

4/10 – Matig

takaftmi

Zakenreiziger
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2022

10/10 – Uitstekend

Masami

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2021

6/10 – Redelijk

Sarah

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

Just one thing...

The hotel is nice and conveniently located in the downtown area. Staff were friendly. The bed and pillow were much firmer than anything I am used to, but I think that is common in Japan overall based on other experiences. Only complaint was no one told me how to access the free WiFi upon check-in and there weren’t any instructions in the room.
1 nacht verbleven in december 2021

10/10 – Uitstekend

YUKA

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2021

8/10 – Goed

takayo

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

リピありですね!

室内は清潔でした。喫煙部屋でしたがそんなに臭くありませんでした。階によって喫煙、禁煙階がある様でした。ホテルの従業員の方は皆さん親切でした。レストランがかなり美味しかったです。好き嫌いが多かったので、この方式が私達にはピッタリでした。方式というのは普通に注文する方式!一定の物を提供されるよりも選択肢が多くて良かったです。シャワーの水圧も良かったし、下水の流れ具合も良かったです。
布団
バストイレの中
天ぷらとお刺身の定食
単品のレモンステーキ
1 nacht verbleven in oktober 2021

6/10 – Redelijk

minami

1 nacht verbleven in september 2021

10/10 – Uitstekend

MASAYO

1 nacht verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
接客が良かった。ホテルも綺麗だった。
3 nachten verbleven in augustus 2021

8/10 – Goed

Hirofumi

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service

便利

新しくはありませんが、まさにセンターにあるので、繁華街に近いし、戸尾市場も近いし、隣はお土産屋さんなので、便利。仕事で帰りが深夜になりましたが、対応も良く、近くにいざかやもやっていて、よかったです。 和室にとまりました。おすすめです。
1 nacht verbleven in juli 2021

8/10 – Goed

MICHIYOSHI

1 nacht verbleven in juni 2021

10/10 – Uitstekend

Anthony

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Out of most of the hotels in Sasebo, this one is my favorite soley for the fact that i can count on having wifi in my room.
2 nachten verbleven in mei 2021

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

いたって普通。古い感じはあるけど、清掃などは問題ない。ビジネスでの利用なら良いと思う。
1 nacht verbleven in mei 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in april 2021

10/10 – Uitstekend

yuriko

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
フロントの方はみなさん気持ちのよい対応でお部屋も清潔でした。 ただ禁煙室のはずなのに煙草の匂いがしたのが気になりました。
1 nacht verbleven in maart 2021

4/10 – Matig

sano

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service
自販機に缶チューハイが2個とも売り切れだった。 夕食付きプランはコスパは良かったが フロントなど従業員の愛想が悪かった。 コロナ対策も甘く感じました。
1 nacht verbleven in juli 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
建物は古いですが清掃が隅々まで行き届いていて良かったです!
1 nacht verbleven in juli 2020

6/10 – Redelijk

takaftmi

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten

充電器

携帯電話充電コードが無いのが残念!
1 nacht verbleven in juli 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
2日お世話になりましたが、スタッフの方々は普通に良かったです。 お部屋の臭いが少し気になりました。
2 nachten verbleven in juli 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2020

8/10 – Goed

Ikuko

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juni 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
朝食、コーヒーも美味しい
1 nacht verbleven in maart 2020

8/10 – Goed

たけひろ

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2020

4/10 – Matig

MASAMI

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

煙草の臭いが‥‥

フロントやレストランのスタッフさんは、とても、優しく、親切でした。 が、部屋が、めちゃくちゃ煙草臭く、何度、スプレーをしても、臭いがなくならず‥‥ それだけで、最悪な気分でした。
1 nacht verbleven in maart 2020

10/10 – Uitstekend

tetsuo

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in maart 2020