Wing Tat Grand Hotel

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met gratis ontbijt en een lokale shuttleservice in Semporna

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Wing Tat Grand Hotel

Exterieur
Standaard kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden | 1 slaapkamer, een bureau, een laptopwerkplek
Receptie
Voorkant van accommodatie
Luxe kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, meerdere bedden | 1 slaapkamer, een bureau, een laptopwerkplek

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt inbegrepen
  • Schoonmaakservice
  • Airconditioning
  • Receptie 24/7
  • Gratis wifi

Kameropties

Standaard kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden

Hoogtepunten

Airconditioning
Lcd-televisie
Slaapkamers
Privébadkamer
Een haardroger
Laptopwerkplek
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
  • 20 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 eenpersoonsbed en 1 kingsize bed

Deluxe kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden

Hoogtepunten

Airconditioning
Lcd-televisie
Slaapkamers
Een privébadkamer
Een haardroger
Laptopwerkplek
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
  • 26 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoonsbed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
T.L 83 Jalan Wall Reserve/Hospital, Semporna, Sabah, 91307

In de buurt

  • Moskee van Semporna - 3 min. lopen - 0.3 km
  • Tropisch Onderzoeks- en Conservatiecentrum - 7 min. rijden - 6.7 km
  • Limau Limau - 26 min. rijden - 14.8 km

Lokaal vervoer

  • Tawau (TWU) - 75 min. rijden

Restaurants

  • ‪Wang Wang Soto House - ‬3 min. lopen
  • ‪McDonald's - ‬7 min. lopen
  • ‪Kedai Kopi Cham Chuan Kee 詹全记 - ‬5 min. lopen
  • ‪Restoran Fung Ling 枫林茶餐室 - ‬3 min. lopen
  • ‪Semporna Hot Soto 仙本那热热苏多 - ‬12 min. lopen

Over deze accommodatie

Wing Tat Grand Hotel

Hoogtepunten van de accommodatie
Wing Tat Grand Hotel biedt onder meer voorzieningen zoals een gratis ontbijtbuffet aan. Blijf verbonden met gratis wifi op de kamer.
Bovendien profiteer je van voordelen zoals:
  • Een gratis lokale shuttleservice, een 24-uurs receptie en een bagageopslagruimte
Kamervoorzieningen
Alle 84 gastenkamers bieden voordelen zoals laptopwerkplekken en airconditioning en beschikken bovendien over faciliteiten zoals gratis wifi.
Extra gemakken in alle kamers zijn o.a.:
  • Badkamers met douches en haardrogers
  • Dagelijkse schoonmaakservice en bureaus

Gesproken talen

Chinees (Mandarijn), Engels en Maleisisch

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis plaatselijke shuttleservice tot 1 kilometer afstand
  • Je hoeft niet op straat te parkeren

Eten en drinken

  • Gratis ontbijtbuffet beschikbaar dagelijks van 06.30 uur tot 10.00 uur

Gezinsvriendelijk

  • Gratis plaatselijke shuttleservice

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag

Gastendiensten

  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Geen lift
  • Tegelvloer in de kamer

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Douche
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer
  • Shampoo
  • Tandenborstel en tandpasta
  • Toiletpapier
  • Zeep

Entertainment

  • Lcd-tv van 50 inch

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Laptopvriendelijke werkplek
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 14.00 uur; inchecken is mogelijk tot: op elk moment
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Contante borgsom: MYR 50 per accommodatie, per nacht

We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Er is geen lift in deze accommodatie
Je hebt een auto nodig om van en naar deze accommodatie te reizen.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Wing Tat Grand Hotel Hotel
Wing Tat Grand Hotel Semporna
Wing Tat Grand Hotel Hotel Semporna

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Wing Tat Grand Hotel?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Hoe laat kan ik inchecken bij Wing Tat Grand Hotel?

Je kunt inchecken vanaf: 14.00 uur; je kunt inchecken tot: op elk moment.

Tot hoe laat kan ik bij Wing Tat Grand Hotel uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Waar ligt Wing Tat Grand Hotel?

Dit hotel in Semporna ligt op 0,4 km van Moskee van Semporna en binnen 10 km afstand van Tropisch Onderzoeks- en Conservatiecentrum en Bukit Tengkorak-natuurgebied. Limau Limau ligt op 12,2 km.

Beoordelingen over Wing Tat Grand Hotel

Beoordelingen

6,4
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 2 van 5 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 1 van 5 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 0 van 5 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 0 van 5 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 5 beoordelingen

7,6/10

Netheid

5,6/10

Personeel en service

8,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

4,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Jaan

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Much better than expected after reading the other reviews. By standards of Semporna, this hotel is very good. My room was very spacious, comfortable and clean. The staff members were nice, but completely failed at the one thing people actually come to Semporna for - information about day trips to the nearby islands. It felt like I was the first person to ever ask them about going to Mabul or Mataking. To be fair all “sales” people in Semporna were like this so not just an issue in this hotel.

2/10 – Ontzettend slecht

Kevin

Negatief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
3 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Seng Kiat

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Best in Semporna

Clean, new and spacious hotel, also provide free shuttle services to all jetties. The buffet breakfast was great. One of the best hotel at Semporna I reckon
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Jesus

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in december 2023

2/10 – Ontzettend slecht

katja

Negatief: Personeel en service

Nicht für Europäer ..

Es ist wohl ein neues Hotel, so viele Features sind aber schon verrostet oder aber auch nicht gereinigt, es hat den Charme einer Großbaustelle. Die Zimmer sind geräumig und haben oben eine schöne Aussicht. Das war das positive. Die Lobby ist besetzt von vielen jungen Menschen die keinerlei (!) Ahnung von Hotelerie haben. Genutzt und ausgelegt auf Chinesen, die sich laut und rücksichtslos verhalten, trotz Beschwerden kümmert sich niemand. Der Balkon wird ab Einbruch der Dunkelheit von einem Hotspot angestrahlt, wenn sie in dieser sehr unsicheren Gegend also gerne mal abends im Flutlicht sitzen wollen… die Vorhänge muesseosie auch schließen weil das Licht auch ihr Zimmer beleuchtet, und es ist die ganze Nacht an! Kaum eine Person kann Englisch, sie sind verloren dort wenn sie Fragen haben… es wird auf den Manager verwiesen.. der ist übrigens immer zum Essen, Tag und Nacht 😂 Der frühstücksraum ist ohne Worte.. total aufgeheizt, macht aber nichts denn lange bleibt man eh nicht , weil entweder mag man morgens um 7 h chinesisches Essen und kalte Vorgefertigte Eier oder trockenes Toastbrot, es wird dazu gereicht: Eine Packung Margarine und eine Konservendose Kaya, da kratzt sich dann jeder was raus. Die Margarine war ranzig.. Der Kaffe besteht aus den kaffesticks und creamer, die man auch auf dem Zimmer hat.. am dritten Tag war die Dose Kaya leer.. und da stand dann halt nur noch die ranzige Transport an den Flughafen hat ebenso nicht funktioniert, usw usw. Ich könnte noch
Kaffe
Spinne und Ameisen
Frühstück
1 nacht verbleven in februari 2023