Hotel Bel Air Sendai
Hotel met een 24-uurs receptie en een restaurant in Sendai
Kies datums om prijzen te bekijken
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard eenpersoonskamer, 1 eenpersoonsbed, niet-roken laden

Standaard eenpersoonskamer, 1 eenpersoonsbed, niet-roken
Hoogtepunten
Airconditioning
Gratis extra bedden
Een koelkast
Een bidet
Bad/douchecombinatie
Privébadkamer
Een haardroger
Gratis mineraalwater
Alle foto's voor Standaard eenpersoonskamer, 1 eenpersoonsbed, roken laden

Standaard eenpersoonskamer, 1 eenpersoonsbed, roken
Hoogtepunten
Airconditioning
Gratis extra bedden
Een koelkast
Een bidet
Bad/douchecombinatie
Privébadkamer
Een haardroger
Gratis mineraalwater
Alle foto's voor Standaard Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken laden

Standaard Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken
Hoogtepunten
Airconditioning
Gratis extra bedden
Een koelkast
Een bidet
Bad/douchecombinatie
Privébadkamer
Een haardroger
Gratis mineraalwater
Alle foto's voor Standaard Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden, roken laden

Standaard Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden, roken
Hoogtepunten
Airconditioning
Gratis extra bedden
Een koelkast
Een bidet
Bad/douchecombinatie
Privébadkamer
Een haardroger
Gratis mineraalwater
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer laden

Standaard tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Een bidet
Bad/douchecombinatie
Privébadkamer
Een haardroger
Gratis mineraalwater
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Misschien vind je dit ook leuk

Dormy Inn Sendai ANNEX Natural Hot Spring
Downtown Sendai
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
8.8 van 10, Uitstekend, 1.001 beoordelingen
De prijs is € 73
4 aug - 5 aug
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

1-4-8 Ichibancho, Aoba-Ku, Sendai, Miyagi-ken, 980-0811
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Daiwa Roynet Hotel Sendai
Daiwa Roynet Hotel Sendai
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.0 van 10, Fantastisch, 1.013 beoordelingen
De prijs is € 78
18 aug - 19 aug
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor het Japans ontbijt: ca. JPY 1100 voor volwassenen en ca. JPY 1100 voor kinderen
- Parkeerkosten: JPY 1500 per nacht (incl. onbeperkt in- en uitrijden)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Bel Air Sendai
Hotel Bel Air Sendai
Hotel Bel Air Sendai Hotel
Hotel Bel Air Sendai Sendai
Hotel Bel Air Sendai Hotel Sendai
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Bel Air Sendai
Beoordelingen
8,6
Uitstekend
8,8/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
7,6/10
Voorzieningen
8,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
20 feb 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2022
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
21 dec 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
シンプルなビジネスホテル
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2021
8/10 – Goed
rie
Reisde met familie
5 dec 2021
Positief: Netheid, personeel en service
rie
1 nacht verbleven in december 2021
10/10 – Uitstekend
MARUYAMA
Zakenreiziger
27 nov 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
良かった!
MARUYAMA
2 nachten verbleven in november 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
27 nov 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
全体的におすすめです。
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2021
10/10 – Uitstekend
Kanji
17 okt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kanji
1 nacht verbleven in oktober 2021
10/10 – Uitstekend
Jun
Zakenreiziger
2 jul 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jun
1 nacht verbleven in juni 2021
10/10 – Uitstekend
Kanji
26 dec 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kanji
1 nacht verbleven in december 2020
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
29 okt 2020
コスパ良い
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2020
8/10 – Goed
tomofumi
11 jul 2020
Positief: Personeel en service
tomofumi
1 nacht verbleven in juli 2020
10/10 – Uitstekend
Kanji
27 jun 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kanji
1 nacht verbleven in juni 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
5 jun 2020
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
よかった
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
16 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Masahiro
Zakenreiziger
15 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
必要にして十分。100点のホテル。
Masahiro
1 nacht verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Kanji
21 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kanji
1 nacht verbleven in januari 2020
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
4 jan 2020
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Kanji
2 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kanji
1 nacht verbleven in december 2019
6/10 – Redelijk
YOHEI
24 dec 2019
YOHEI
1 nacht verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
19 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in december 2019
4/10 – Matig
EIJI
Zakenreiziger
5 dec 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
EIJI
1 nacht verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
17 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
15 nov 2019
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
15 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
29 okt 2019
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
26 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2019