Deze accommodatie biedt transfers vanaf het treinstation. Neem minstens 48 uur voor aankomst contact op met de accommodatie om de ophaalservice te regelen. Je vindt de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Mocht je nog vragen hebben, neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Kinderen en extra bedden
Kinderen zijn van harte welkom.
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Bij het boeken dien je het juiste aantal gasten op te geven, inclusief kinderen en baby's. Als bij het inchecken blijkt dat het aantal gasten afwijkt van het aantal dat bij het boeken is opgegeven, betaal je mogelijk een toeslag.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Lala Resort Hotel Green Green Sendai
Lala Green Green Sendai
Lala Green Green
Lala Hotel Sendai
Lala Hotel Green
Lala Resort Green Green Sendai
Lala Resort Hotel Green Green Hotel
Lala Resort Hotel Green Green Sendai
Lala Resort Hotel Green Green Hotel Sendai
Veelgestelde vragen
Is Lala Resort Hotel Green Green voorzien van een zwembad?
Ja, deze accommodatie heeft een binnenzwembad en een buitenzwembad.
Wat kost het om bij Lala Resort Hotel Green Green te parkeren?
Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.
Hoe laat kan ik inchecken bij Lala Resort Hotel Green Green?
Je kunt vanaf 15.00 uur inchecken.
Tot hoe laat kan ik bij Lala Resort Hotel Green Green uitchecken?
Je dient uiterlijk om 10.00 uur uit te checken.
Waar ligt Lala Resort Hotel Green Green?
Dit hotel ligt in Aoba-wijk, op 0,7 km van Sakunami-warmwaterbron en binnen 5 km afstand van Kamakurayama-berg en Distilleerderij Miyagikyo. Ook Saihoji Tempel en Akiu Otaki-watervallen liggen binnen 20 km afstand.
Beoordelingen over Lala Resort Hotel Green Green
Beoordelingen
8,0
Zeer goed
Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 1 van 6 beoordelingen
10 - Uitstekend
1
Gastenscore: 8 - Goed. 4 van 6 beoordelingen
8 - Goed
4
Gastenscore: 6 - Redelijk. 1 van 6 beoordelingen
6 - Redelijk
1
Gastenscore: 4 - Matig. 0 van 6 beoordelingen
4 - Matig
0
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 6 beoordelingen
2 - Ontzettend slecht
0
8,4/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
10/10
Voorzieningen
8,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
8/10 – Goed
hiroshi
16 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
hiroshi
2 nachten verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
30 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
GW中に利用させて頂きました。
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in april 2019
8/10 – Goed
Unyady, 東京都世田谷区
18 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer