Hotel The Grang Seogwipo

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met gratis parkeerplaatsen, op loopafstand van Seogwipo Maeil Olle-markt

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Hotel The Grang Seogwipo

Interieur
Exterieur
Dagelijks uitgebreid ontbijt (KRW 9000 per persoon)
Grang Family | 1 slaapkamer, luxe beddengoed, donzen dekbedden
Interieur

Beoordelingen

9,8 op 10 –
Uitzonderlijk

Populaire voorzieningen

  • Parkeren inbegrepen
  • Ontbijt beschikbaar
  • Wasservice
  • Airconditioning
  • Gratis wifi
  • Zakelijke services

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
12 van 12 kamers weergeven

Grang Family

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Smart-tv
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Luxe beddengoed
Aparte slaapkamers
Een haardroger
  • 45 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 6
  • 2 twijfelaars en 2 queensize bedden

Grang Executive Family

9,4 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Smart-tv
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Luxe beddengoed
2 slaapkamers
  • 60 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 6
  • 2 twijfelaars en 2 queensize bedden

Standaard tweepersoonskamer

9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Smart-tv
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Luxe beddengoed
Slaapkamers
Een haardroger
  • 18 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Standard Twin

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(4 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Smart-tv
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Luxe beddengoed
Slaapkamers
Een haardroger
  • 18 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 2 twijfelaars

Premier Family Twin Room

7,4 van 10
Goed
(3 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Smart-tv
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Luxe beddengoed
Slaapkamers
Een haardroger
  • 25 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 Twijfelaar en 1 queensize bed

Deluxe Family Twin Room

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Smart-tv
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Luxe beddengoed
Slaapkamers
Een haardroger
  • 22 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 Twijfelaar en 1 queensize bed

Deluxe Family Twin Room

  • Max. aantal: 3
  • 1 eenpersoonsbed en 1 tweepersoonsbed

Grang Executive Family Room

  • Max. aantal: 8
  • 2 tweepersoonsbedden en 2 eenpersoonsbedden

Standard Twin Room

  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Grang Family Room

  • Max. aantal: 6
  • 2 tweepersoonsbedden en 2 eenpersoonsbedden

Premium Family Twin Room

  • Max. aantal: 3
  • 1 eenpersoonsbed en 1 queensize bed

Standard Double Room

  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
16, Jungjeong-ro, Seogwipo, Jeju-do, 63592

In de buurt

  • Waterval van Cheonjiyeon - 4 min. lopen - 0.4 km
  • Lee Jung Seop-straat - 7 min. lopen - 0.6 km
  • Seogwipo Maeil Olle-markt - 9 min. lopen - 0.8 km
  • Saeyeongyo-brug - 15 min. lopen - 1.3 km
  • Jeongbang Waterfall - 17 min. lopen - 1.5 km

Lokaal vervoer

  • Jeju (CJU-Jeju Intl.) - 71 min. rijden

Restaurants

  • ‪네거리식당 - ‬3 min. lopen
  • ‪삼보식당 - ‬1 min. lopen
  • ‪해저3만리 - ‬2 min. lopen
  • ‪맨도롱해장국 - ‬3 min. lopen
  • ‪Cafe Daphmis et Chloe - ‬2 min. lopen

Over deze accommodatie

Hotel The Grang Seogwipo

Hotel in de buurt van Seogwipo Maeil Olle-markt
Hotel The Grang Seogwipo biedt faciliteiten zoals wasvoorzieningen en een businesscentrum aan. Gasten kunnen verbinding maken met gratis wifi op de kamer.
Tijdens je verblijf profiteer je bovendien van het volgende:
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Een uitgebreid ontbijt (tegen een toeslag), conciërgeservices en een bankethal
  • Een computerstation, meertalig personeel en een rookvrije accommodatie
  • Uit de gastenbeoordelingen blijkt dat gasten zeer lovend zijn over het behulpzame personeel en de locatie
Kamervoorzieningen
Alle 60 kamers bieden extraatjes zoals luxe beddengoed en airconditioning en beschikken daarnaast over faciliteiten zoals gratis wifi en geluiddichte muren. Uit gastenbeoordelingen blijkt dat gasten vol lof zijn over de schone kamers van de accommodatie.
Extra gemakken in alle kamers zijn onder andere:
  • Vloerverwarming, haardrogers en shampoo
  • Smart-televisies van 43 inch met Netflix, streamingdiensten en digitale zenders
  • Waterkokers, verwarming en schoonmaakservice

Gesproken talen

Engels en Koreaans

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Wifisnelheid op de kamer: 100+ Mbps (voor 1-2 personen of maximaal 6 toestellen)
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Er gelden hoogtebeperkingen voor parkeren ter plaatse
  • Gratis overdekt zelf parkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks uitgebreid ontbijt tegen een toeslag beschikbaar van 07.00 uur tot 09.00 uur: KRW 9.000 voor volwassenen en KRW 9.000 voor kinderen

Gezinsvriendelijk

  • Geluiddichte kamers
  • Wasserij

Voorzieningen

  • Bagageopslag
  • Gemeenschappelijke magnetron
  • Receptie met beperkte openingstijden
  • Reisgidsen
  • Wasserij
  • Waterkoeler

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Meertalig personeel
  • Schoon beddengoed (op verzoek)
  • Schoonmaakservice (op verzoek)
  • Wisselen van handdoeken op verzoek

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum
  • Computerstation

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Goed verlicht pad naar de ingang
  • Lift

Meer

  • Feestruimte
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Donzen dekbed
  • Luxe beddengoed
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Badjassen
  • Badkamervloerverwarming
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Shampoo
  • Toiletpapier
  • Zeep

Entertainment

  • Netflix
  • Smart-tv van 43 inch met digitale zenders
  • Streamingsdiensten

Eten en drinken

  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater

Meer

  • Airconditioning
  • Geluiddichte kamers
  • Verwarming (met klimaatregeling)
  • Vliegenramen

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 15.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 22.00 uur
Minimale leeftijd om in te checken: 19

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur

Speciale incheckinstructies

De receptie is dagelijks tussen 07.00 uur en 22.00 uur geopend.
Een receptiemedewerker staat bij aankomst op je te wachten.
Na de openingstijden kun je niet meer inchecken bij deze accommodatie.

Toegang tot accommodatie

Receptie met beperkte openingstijden, sleutel ophalen

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor het uitgebreid ontbijt: ca. KRW 9000 voor volwassenen en ca. KRW 9000 voor kinderen

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
In deze accommodatie is het personeel bevoegd de creditcard van de gast voor aankomst te autoriseren.
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Er gelden hoogtebeperkingen bij het parkeren.

Nationale beoordeling

Ten behoeve van onze klanten hebben we een classificatie toegekend volgens ons classificatiesysteem.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hotel The Grang Seogwipo Hotel
Hotel The Grang Seogwipo Seogwipo
Hotel The Grang Seogwipo Hotel Seogwipo

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hotel The Grang Seogwipo?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Hotel The Grang Seogwipo te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij Hotel The Grang Seogwipo?

Je kunt inchecken vanaf: 15.00 uur; je kunt inchecken tot: 22.00 uur. Het is niet mogelijk om na sluitingstijd in te checken.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel The Grang Seogwipo uitchecken?

Je dient uiterlijk om 11.00 uur uit te checken.

Waar ligt Hotel The Grang Seogwipo?

Dit hotel ligt in Seogwipo-Stad, binnen 10 minuten lopen van Waterval van Cheonjiyeon en Seogwipo Maeil Olle-markt. Ook Wereld Schelpenmuseum en Lee Jung Seop-straat liggen binnen 10 minuten lopen.

Beoordelingen over Hotel The Grang Seogwipo

Beoordelingen

9,8

Uitzonderlijk

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 168 van 195 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 20 van 195 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 5 van 195 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 195 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 195 beoordelingen

9,8/10

Netheid

9,8/10

Personeel en service

9,2/10

Voorzieningen

9,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Pippinus

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Jaeheon

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clean and easy access to the place.
2 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

jean

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Close to tourist areas, a bit far from the nice beaches. Must have a rental car to see entire island. Very nice staff!
5 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

June

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

IL JAE

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juni 2025

4/10 – Matig

Clemson

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
My sister and I have bought breakfast voucher for my stay but my sister was tired in the morning and decided to stay in the room. So I went to have breakfast alone in the breakfast room. After I finished, I took some bread and a bit jam for my sister for her to eat in the hotel room. But I was stopped by the staff and the staff claimed that I have "stolen" food from the hotel. I tried to explain to him that I was taking some food for my sister to eat as she decided to not come down to eat. It did not change his mind and he said my sister must come down herself to have breakfast. How rude and unfriendly!
1 nacht verbleven in juni 2025

6/10 – Redelijk

Crosby

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Overall the hotel is ok. It was clean and a walking distance from the Ollie market but what I didn't like was the bathroom. When you shower everything gets wet and the drainage was not optimal so the water puddles there all day around the toilet. So you end up having to clean/dry with multiple towels. What had me concerned the most is that at night if you have to go to the bathroom you could slip in the dark. And getting your feet wet every time you go into the toilet is not a nice sensation. Also the light went out in the bathroom so I would have to finish my shower in the dark. I was traveling with my elderly mother so these things had me concerned but luckily nothing happened.
4 nachten verbleven in mei 2025

8/10 – Goed

Linda

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very friendly staff and parking attendant who took care of parking our car. The rooms were clean but the layout of the washrooms were a bit odd with the shower and toilet in the same room without any dividers, so water from the shower sprayed onto the toilet and the entire floor would be wet. Great location being walking distance to the Maeil Olle Market and close to lots of restaurants.
2 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Mindy

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amazing experience. Clean and nice hotel. Love the shower. Great location
3 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Ralph Michael, Calgary

1 nacht verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Brian

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clean and comfortable property. Excellent service from staff. Convenient 10 minute walk to Seogwipo Maeil Olle Market. Within 30 min drive to many sights. Our itinerary was for only one night in the area but would stay again in a return visit.
1 nacht verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Mi Yen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Jacob

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

YOOTAEK

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in maart 2025

8/10 – Goed

Alfie

Positief: Netheid, personeel en service
3 nachten verbleven in maart 2025

8/10 – Goed

NAK WON

2 nachten verbleven in januari 2025

10/10 – Uitstekend

SUJIN

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2024

10/10 – Uitstekend

Youngju

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

후회하지 않을 숙소!!

숙소의 청결상태와 직원의 친절함이 좋았어요. 올레시장 가기에도 좋은 위치여서 만족한 숙박이었어요.재방문 의사 100%입니다^^
2 nachten verbleven in december 2024

10/10 – Uitstekend

Haekwan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
친절.서비스는 다좋았다 다만 화장실비데는 아쉬었고 커피도 내돈내산해야하며 위층 투숙객의 소음도 조금 아쉬웠다
2 nachten verbleven in december 2024

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Good and quiet location

Quiet area and sited in food streets. Walking distance to shops and multiple restaurants. Simple brekkie buffet at cheap price with juice tea and fresh milk (but not coffee). You can buy one at the front desk or the GS25 opposite to the hotel. It's convenient if you start your day early.
2 nachten verbleven in november 2024

6/10 – Redelijk

PEAK HWEE

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shower and toilet seat are in the SAME space without any partitioning. The floor floods for 5 to 10 mins after you shower so if you need to use the bathroom then you're standing in inches of dirty bath water. Told the manager but he shrugged it off.
3 nachten verbleven in november 2024

10/10 – Uitstekend

Martin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2024

8/10 – Goed

Sandy, Dublin

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service
Service was excellent, from front desk staff to valet. They had the car already outside for us when we checked out. It seems to be an older building which they are working to improve. The hallways were stiffy and one of the bathrooms smelled pretty bad. We tolerated it since we were staying for just one night.
1 nacht verbleven in november 2024

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2024

10/10 – Uitstekend

Hiu Kwan

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2024