Jeju Jungmun Log Pension & Resort
Hotel in de bergen met gratis parkeerplaatsen bij het congrescentrum in Seogwipo
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Jeju Jungmun Log Pension & Resort





Beoordelingen
9,0 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 78
inclusief belastingen en toeslagen
12 aug - 13 aug
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Standard Double Villa laden

Standard Double Villa
Hoogtepunten
De binnenplaats
Balkon of terras
Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Klimaatregeling
Verwarming
Kitchenette
Een koelkast
Alle foto's voor Wow Suite Villa laden

Wow Suite Villa
Hoogtepunten
De binnenplaats
Balkon of terras
Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Klimaatregeling
Kitchenette
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Alle foto's voor Super Premier Villa laden

Super Premier Villa
Hoogtepunten
De binnenplaats
Balkon of terras
Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Klimaatregeling
Kitchenette
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Alle foto's voor Vintage Deluxe Villa laden

Vintage Deluxe Villa
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
De binnenplaats
Balkon of terras
Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Klimaatregeling
Kitchenette
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

342-2, Daepo-dong, Seogwipo, Jeju Island, 697-320
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Stay In Jeju
Stay In Jeju
- Keuken
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Ontbijt beschikbaar
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 364 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Nationale beoordeling
Ten behoeve van onze klanten hebben we een classificatie toegekend volgens ons classificatiesysteem.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Jeju Jungmun Log Pension Resort
Log Pension Resort
Jeju Jungmun Log Pension
Log Pension
Jungmun Log Pension & Resort Seogwipo, Jeju-Do
Jeju Jungmun Log & Seogwipo
Jeju Jungmun Log Pension & Resort Hotel
Jeju Jungmun Log Pension & Resort Seogwipo
Jeju Jungmun Log Pension & Resort Hotel Seogwipo
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Jeju Jungmun Log Pension & Resort
Beoordelingen
9,0
Fantastisch
8,8/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
9,0/10
Voorzieningen
8,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met een groep
24 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Hyojin
30 jul 2024
Hyojin
2 nachten verbleven in juli 2024
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
19 jul 2024
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Gloria Ayelen
14 mrt 2024
Positief: Netheid
Gloria Ayelen
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
11 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Dong Sik
19 sep 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dong Sik
3 nachten verbleven in mei 2022
6/10 – Redelijk
MIRTHA
28 mei 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
MIRTHA
1 nacht verbleven in mei 2022
10/10 – Uitstekend
guhyun
Reisde met een groep
17 mei 2022
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
guhyun
1 nacht verbleven in mei 2022
8/10 – Goed
SEUNGWON
Reisde met een groep
27 jul 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
SEUNGWON
1 nacht verbleven in juli 2021
10/10 – Uitstekend
BYEONG JO
22 jul 2021
BYEONG JO
1 nacht verbleven in juli 2021
8/10 – Goed
Changho
Reisde met familie
19 jul 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
좋은 휴가
Changho
2 nachten verbleven in juli 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
2 jul 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juni 2021
6/10 – Redelijk
Sukhee
Reisde met familie
17 mei 2021
Positief: Netheid, personeel en service
비추
Sukhee
1 nacht verbleven in mei 2021
10/10 – Uitstekend
EUNKYUNG
Reisde met familie
13 apr 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
EUNKYUNG
1 nacht verbleven in februari 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
19 feb 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in februari 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
29 nov 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2020
8/10 – Goed
Insuk
28 nov 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Insuk
2 nachten verbleven in november 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
24 okt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
공기좋은 곳에서...
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in oktober 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie en kleine kinderen
9 okt 2020
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2020
8/10 – Goed
younjung
Reisde met familie
18 aug 2020
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
나무 냄새가 진한 통나무집
younjung
1 nacht verbleven in augustus 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
17 aug 2020
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Netheid
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in augustus 2020
8/10 – Goed
Jeong
Reisde met familie
16 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jeong
2 nachten verbleven in augustus 2020
10/10 – Uitstekend
DONG JIN
26 mei 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
통나무로된 알찬 펜션!
DONG JIN
2 nachten verbleven in mei 2020
6/10 – Redelijk
SoonDo
5 mei 2020
Positief: Personeel en service
2% 부족한...
SoonDo
3 nachten verbleven in april 2020
10/10 – Uitstekend
Man Su
Reisde met familie
13 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Man Su
3 nachten verbleven in januari 2020