Jeju Lux Hotel
Hotel met gratis parkeerplaatsen, in de buurt van Seongsan Ilchulbong
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Jeju Lux Hotel





Beoordelingen
6,8 op 10 –
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 33
inclusief belastingen en toeslagen
30 jul - 31 jul
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Luxe Twin kamer laden

Luxe Twin kamer
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Gratis extra bedden
Keuken
Een koelkast
Ledtelevisie
Een wasmachine en droger
Alle foto's voor Standaard Twin kamer laden

Standaard Twin kamer
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Gratis extra bedden
Een koelkast
Ledtelevisie
Een wasmachine en droger
Verduisterende gordijnen
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer laden

Standaard tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Gratis extra bedden
Een koelkast
Ledtelevisie
Een wasmachine en droger
Verduisterende gordijnen
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

38, Dongnyuam-ro, Seongsan-eup, Seogwipo, Jeju Island, 699-901
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Cordelia Hotel
Cordelia Hotel
- Zwembad
- Kinderzwembad
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
7.4 van 10, Goed, 89 beoordelingen
De prijs is € 30
inclusief belastingen en toeslagen
18 aug - 19 aug
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor laat uitchecken: KRW 10000 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- De accommodatie berekent een toeslag op betalingen met een creditcard
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Nationale beoordeling
Ten behoeve van onze klanten hebben we een classificatie toegekend volgens ons classificatiesysteem.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Jeju Lux Hotel Seogwipo
Jeju Lux Hotel
Jeju Lux Seogwipo
Jeju Lux
Jeju Lux Hotel Seogwipo, Jeju-Do
Jeju Lux Hotel Hotel
Jeju Lux Hotel Seogwipo
Jeju Lux Hotel Hotel Seogwipo
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Jeju Lux Hotel
Beoordelingen
6,8
7,2/10
Netheid
6,8/10
Personeel en service
7,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
4,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met een groep, Zakenreiziger
20 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024
4/10 – Matig
SAEGWAN
Zakenreiziger
20 dec 2023
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
SAEGWAN
1 nacht verbleven in december 2023
8/10 – Goed
HEOISIK
19 jul 2022
HEOISIK
1 nacht verbleven in juli 2022
8/10 – Goed
TaeHo
Zakenreiziger
3 jun 2022
Positief: Personeel en service, comfort kamer
TaeHo
1 nacht verbleven in mei 2022
6/10 – Redelijk
Inbo
3 mei 2022
Inbo
1 nacht verbleven in april 2022
6/10 – Redelijk
Yongkil
5 mrt 2022
Positief: Comfort kamer
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Yongkil
1 nacht verbleven in maart 2022
6/10 – Redelijk
JeongChan
1 feb 2022
Positief: Personeel en service
JeongChan
1 nacht verbleven in januari 2022
4/10 – Matig
SEUNGBIN
Zakenreiziger
28 nov 2021
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
SEUNGBIN
1 nacht verbleven in november 2021
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
26 okt 2021
Negatief: Netheid
모텔 느낌
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2021
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
22 aug 2021
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2021
2/10 – Ontzettend slecht
Hyun Dong
20 jun 2021
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hyun Dong
1 nacht verbleven in juni 2021
10/10 – Uitstekend
WOOJIN
Reisde met een groep
19 apr 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
WOOJIN
1 nacht verbleven in april 2021
2/10 – Ontzettend slecht
kyeongnam
Reisde met familie
16 apr 2021
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
kyeongnam
1 nacht verbleven in april 2021
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
8 feb 2021
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2021
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
4 nov 2020
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2020
2/10 – Ontzettend slecht
Yuet wan
2 mei 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Noisy no aircond and scary writing at the walls
Yuet wan
1 nacht verbleven in april 2019
8/10 – Goed
Gayoung
7 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
추천합니다
Gayoung
1 nacht verbleven in december 2018
10/10 – Uitstekend
Gigi
29 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gigi
1 nacht verbleven in oktober 2018
4/10 – Matig
정형숙, 경기
5 jan 2018
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
담배냄새가 나서 방을 옮겼어요.
정형숙
1 nacht verbleven in januari 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
3 jan 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2017
10/10 – Uitstekend
Kim jaeyeon, Wonju
1 dec 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
부모님이 만족하셨습니다
Kim jaeyeon
2 nachten verbleven in juli 2017
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
3 nov 2017
Positief: Netheid, personeel en service
okay hotel
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2017
8/10 – Goed
SIN YAN
29 okt 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
SIN YAN
1 nacht verbleven in oktober 2017
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
25 aug 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2017
8/10 – Goed
HO MAN
2 aug 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
HO MAN
2 nachten verbleven in juli 2017