Algemene Passagiersterminal Seongsan Pohang - 4 min. rijden - 4.0 km
Sukji Koji-strand - 5 min. rijden - 3.9 km
Seopjikoji - 5 min. rijden - 3.9 km
Lokaal vervoer
Jeju (CJU-Jeju Intl.) - 60 min. rijden
Restaurants
플레이스 캠프 제주 - 4 min. lopen
꽃가람 - 5 min. lopen
맛나식당 - 3 min. lopen
장승포식당 - 2 min. lopen
삼무국수 - 3 min. lopen
Over deze accommodatie
The Best Jeju Seongsan
Hotel in de buurt van Seongsan Ilchulbong
The Best Jeju Seongsan bevindt zich in de buurt van Sukji Koji-strand en biedt extraatjes zoals een kruidenier/supermarkt, een terras en een fitnesscentrum. Naast voorzieningen zoals een businesscentrum en een restaurant kunnen gasten gebruikmaken van gratis wifi op de kamer.
Tijdens je verblijf profiteer je bovendien van het volgende:
Een zwembad
Gratis plaatsen voor zelf parkeren
Een ontbijt (tegen een toeslag), een oplaadpunt voor elektrische auto's en een rookvrije accommodatie
Hulp bij uitstapjes/tickets, een bagageopslagruimte en conciërgeservices
Kamervoorzieningen
Alle 273 kamers zijn voorzien van extraatjes zoals airconditioning en beschikken bovendien over faciliteiten zoals gratis wifi en gratis mineraalwater.
Overige gemakken in alle kamers zijn o.a.:
Regendouches, bidets en gratis toiletartikelen
Ledtelevisies met satellietzenders
Balkons, koelkasten en waterkokers
Gesproken talen
Chinees (Mandarijn), Engels, Japans, Koreaans en Russisch
Oplaadstation voor elektrische voertuigen ter plaatse
Gratis zelf parkeren ter plaatse
Eten en drinken
Ontbijt beschikbaar tegen een toeslag
Een restaurant
Dingen om te doen
Sportschool
Zwembad
Gezinsvriendelijk
Koelkast op de kamer
Kruidenier/supermarkt
Voorzieningen
24-uursreceptie
Bagageopslag
Kluisje bij de receptie
Kruidenier/supermarkt
Gastendiensten
Conciërgeservices
Hulp met excursies en tickets
Meertalig personeel
Schoonmaakservice (dagelijks)
Zakelijke diensten
Businesscentrum
Computerstation
Vergaderruimte
Buiten
Terras
Toegankelijkheidsvoorzieningen
Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Informatieborden in braille of reliëfletters
Lift
Meer
9 etages
Gebouwd in 2016
Rookvrije accommodatie
Kamervoorzieningen
Slaapkamer
Beddengoed inbegrepen
Verduisterende gordijnen
Badkamer
Bidet
Gratis toiletartikelen
Haardroger
Handdoeken inbegrepen
Pantoffels
Regendouche
Entertainment
Led-tv met kabel-/satellietzenders
Eten en drinken
Elektrische waterkoker
Gratis mineraalwater
Koelkast
Meer
Airconditioning
Strijkijzer/strijkplank op verzoek
Telefoon
Verwarming
Beleid
Inchecken
Inchecken is mogelijk vanaf: 15.00 uur; inchecken is mogelijk tot: middernacht
Minimale leeftijd om in te checken: 20
Uitchecken
Uitchecken voor 11.00 uur
Speciale incheckinstructies
Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Toegang tot accommodatie
De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen
Huisdieren
Geen huisdieren toegestaan
Kinderen en extra bedden
Kinderen zijn van harte welkom.
Eén kind, met een maximale leeftijd van 6 jaar oud, kan gratis verblijven als het gebruikmaakt van de aanwezige bedden wanneer het op de kamer van de ouder of voogd slaapt
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.
Betalingsmethoden
Belangrijke informatie
Algemene info
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de accommodatie. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Nationale beoordeling
Ten behoeve van onze klanten hebben we een classificatie toegekend volgens ons classificatiesysteem.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Ramada Encore Jeju Seongsan Hotel
Ramada Encore Jeju Hotel
Ramada Encore Jeju
Ramada Encore Jeju Seongsan Hotel Seogwipo Island
The Best Seongsan
Ramada Encore Jeju Seongsan
The Best Jeju Seongsan Hotel
The Best Jeju Seongsan Seogwipo
The Best Jeju Seongsan Hotel Seogwipo
Veelgestelde vragen
Is The Best Jeju Seongsan voorzien van een zwembad?
Ja, deze accommodatie heeft een zwembad.
Zijn huisdieren welkom bij The Best Jeju Seongsan?
Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.
Wat kost het om bij The Best Jeju Seongsan te parkeren?
Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.
Hoe laat kan ik inchecken bij The Best Jeju Seongsan?
Je kunt inchecken vanaf: 15.00 uur; je kunt inchecken tot: middernacht.
Tot hoe laat kan ik bij The Best Jeju Seongsan uitchecken?
Je dient uiterlijk om 11.00 uur uit te checken.
Waar ligt The Best Jeju Seongsan?
Dit hotel ligt in Seongsan, op 3,3 km van Seongsan Ilchulbong en op 3,8 km van Sukji Koji-strand.
Beoordelingen over The Best Jeju Seongsan
Beoordelingen
8,2
Zeer goed
Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 66 van 184 beoordelingen
10 - Uitstekend
66
Gastenscore: 8 - Goed. 76 van 184 beoordelingen
8 - Goed
76
Gastenscore: 6 - Redelijk. 27 van 184 beoordelingen
6 - Redelijk
27
Gastenscore: 4 - Matig. 10 van 184 beoordelingen
4 - Matig
10
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 5 van 184 beoordelingen
2 - Ontzettend slecht
5
8,4/10
Netheid
8,4/10
Personeel en service
8,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
5 mrt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
좁지만 가격대비 괜찮은숙소
더블룸인데 패밀리룸으로 업그레이드해주셨어요^^ 일층에 편의점도있구 좋았습니다.
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in maart 2018
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
5 mrt 2018
Negatief: Personeel en service
3월 연휴 여행 후기
가격대비 숙박만 잘거면 추천. 주변 늦은시간 식사 할곳 없음 1층 편의점 이용.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
5 mrt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
가격대비 만족해요
일회용품(칫솔 등)이 하나도 준비되어있지 않아서 당황했어요~화장대도 따로 없구요~
호텔자체는 깔끔하고 좋았습니다. 가격대비 만족해요~
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2018
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
1 mrt 2018
Positief: Comfort kamer
주차공간이 너무 좁고 부족했고요, 청소상태가 그닥이었어요. 아주 나쁘지는 않았지만 다시 가고싶지는 않네요.
.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2018
8/10 – Goed
jin sun
1 mrt 2018
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
깔끔하지만 위아래층 화장실 물소리가 거슬립니다
우선 전반적으로는 군더더기 없이 깔끔했습니다.
샤워후에 수건 이용했는데 5개중에 3개에서 덜 마른 퀴퀴한 냄새가 났어요. (나머지 2개는 안써봐서 모르겠네요) 이후에 카운터에 말씀드렸더니 죄송하다고 해주셨어요. 이 점은 시정되길 바래요.
그리고 위아래로 화장실 물 이용하시는 소리가 크게 들려요. 저는 잠 귀 밝은 편이라 화장실 물소리 나는 건 잠들때 지장 있었어요. 중간에 깨지는 않았는데..
이건 시설적인 부분이라 바뀔 것 같지 않습니다. 감안하시고 가면 될 거 같아요.
전체적으로 깨끗했습니다. 생수로는 아이시스 제공해주시고요.
jin sun
1 nacht verbleven in februari 2018
10/10 – Uitstekend
JAEWOONG
1 mrt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
좋아요
전망좋고 위치도 나쁘지않아요
비수기 평일이라 가격도 만족스러웠습니다
JAEWOONG
2 nachten verbleven in februari 2018
2/10 – Ontzettend slecht
muiymuiy, 제주도
1 mrt 2018
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
청결도 0쩜
첫날은 서귀포 호텔 윈스카이에서 가격대비 아주 만족스럽게 묵었는데 이곳은...... 성산점만 그런지는 모르겠지만..
가격은 더 비쌌는데 제 기준 만족도 꽝이였네요ㅜㅜ
저는 침구 청결도가 제일 중요한데....
우선 베개시트에 먼지가 많았고... 검은 얼룩도 있었고....
전 수건을 깔고 잤네요.. 그리고 이불도 전혀 푹신하지 않아서 전혀 안락하지 않았고 추웠답니다.
그리고 최악은 환기가 제대로 안됐는지 방에 들어서자 마자 기분좋지 않은 냄새가 났고 화장실도 그랬어요...
일정 마지막날에 묵었던 곳이라 그런지 더 아쉬웠네요~
암튼 개인적으로 다신 가지 않을듯 합니다~~
muiymuiy
1 nacht verbleven in februari 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
28 feb 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
굿굿굿굿
전체적으로 건물자체도 그렇고 실내도 그렇고 깔끔했습니다. 나중에 또 오고싶은 그런곳이였고 잘쉬다 왔어요!
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2018
10/10 – Uitstekend
amy, korea
27 feb 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
넓고 깨끗한 객실
바로 밑에 편의점이 있어 여러모로 편리한 호텔이었다. 다만 어메니티가 약한게 단점. 방도 크고 깔끔했음며 무엇보다 맛나식당이 매우 가깝다
amy
1 nacht verbleven in februari 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
26 feb 2018
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
전반적으로 만족스러우나 소음이 문제
호텔 자체는 깨끗하고 좋았어요 크게 소음은 없었는데 잘때 조용하니까 거슬리는 소리가 있어요 계속 물 흐르는 소리같이 들려서 잠을 못잤어요. 그 외에 다른 부분은 나쁘지 않았어요. 비누, 샴푸, 린스, 바디워시는 있지만 다른 세면도구는 챙기셔야 해요.
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
HYOSHIN
24 feb 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
가성비 좋은 호텔
HYOSHIN
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
22 feb 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Leon
21 feb 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leon
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
13 feb 2018
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Netheid
쏘쏘했습니다.
대체적으로 만족했는데요.
청결이 좀 아쉬웠습니다.
수건에는 이물질이 묻어 있고 침대옆 책상에는 과자부스레기가 있네요.
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
8 feb 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
괜찮아요
편의점이 1층에 있고, 근처에 플레이스캠프 상가도 가까이 있어요. 여름에 루프탑 수영장 이용해보고싶네요.
Geverifieerde reiziger
7 nachten verbleven in januari 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
5 feb 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
후기
성산 인근의 숙소 중 교통이며 가성비 우수한 숙소로 편안히 묵었습니다. 주차장이 모자라 호텔 외부 주차장을 이용하였은데, 아직 시설이 덜 갖추어져 있어 아쉬운 부분 중 하나였어요.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2018
10/10 – Uitstekend
Seongcheol
5 feb 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
좋아요~
깨끗하고 위치도 성산일출봉과 섭지코지가 가까워서 너무 좋았습니다.
Seongcheol
1 nacht verbleven in februari 2018
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
5 feb 2018
그냥 저냥 괜찮았어요
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in januari 2018
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
31 jan 2018
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
객실 수 대비 지하주차장이 엄청 좁아서 바깥에 노상주차 합니다
방음이 전혀 안되고 복도 말소리, 윗층 오줌싸는 소리까지 들립니다
변기는 문제가 있는지 물 한번 내리면 30분간 이상한 소음을 계속 내고
천정 냉난방기도 가동하는동안은 시끄러운 소음을 발생시켜서
잠을 한숨도 못잤습니다
선반 먼지는 서비스
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
30 jan 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Awesome
Amazing,
Enjoy this awesome hotel at 1 star price.
Highly recommended
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2018
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
29 jan 2018
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Netheid
룸에 들어가자마자 퀴퀴한 냄새가 났고, 샤워부스에서 물이 객실쪽으로 물이 새는것을 발견했습니다.
가격대비 만족스러웠고 주변이 조용했지만 세심한 관리가 필요할 것 같습니다.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2018
8/10 – Goed
sang kil
27 jan 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
sang kil
7 nachten verbleven in januari 2018
10/10 – Uitstekend
sang kil
27 jan 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
sang kil
5 nachten verbleven in januari 2018
10/10 – Uitstekend
JeongWook
26 jan 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
업그레이드 한 뷰가 굿
뷰를 업그레이드 했어야 했지만 대체적으로 좋았습니다
JeongWook
1 nacht verbleven in januari 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
25 jan 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer