9 Brick Hotel
Hotel met gratis parkeerplaatsen, op 6 minuten lopen van Hongik-universiteit
Fotogalerie voor 9 Brick Hotel





VIP Access
Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Als lid krijg je meer
- Bespaar 15% of meer op geselecteerde VIP Access-accommodaties als je het Silver-niveau of hoger behaalt
- Geniet van topkwaliteit en uitstekende service
- Krijg een voordeel tijdens je verblijf bij geselecteerde accommodaties, plus gratis kamerupgrades, vroeg inchecken en laat uitchecken indien beschikbaar.
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer, uitzicht op stad laden

Deluxe tweepersoonskamer, uitzicht op stad
8,6 van 10
Voortreffelijk
(7 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Een gratis minibar
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Badjassen
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer, uitzicht op stad laden

Superior tweepersoonskamer, uitzicht op stad
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Een gratis minibar
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Badjassen
Alle foto's voor Superior Twin kamer laden

Superior Twin kamer
8,8 van 10
Voortreffelijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Een gratis minibar
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Badjassen
Alle foto's voor Classic Penthouse -Terrace bathtub unavailable Dec-Mar,extra person fee collects on site more than 2 laden

Classic Penthouse -Terrace bathtub unavailable Dec-Mar,extra person fee collects on site more than 2
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Een gratis minibar
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Aparte slaapkamers
Een haardroger
Alle foto's voor Premium Deluxe Double Room, City View laden

Premium Deluxe Double Room, City View
8,0 van 10
Zeer goed
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Een gratis minibar
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Badjassen
Misschien vind je dit ook leuk

Hotel Naru Seoul - MGallery Collection
Mapo-gu
- Zwembad
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.2 van 10, Fantastisch, 295 beoordelingen
De prijs is € 204
inclusief belastingen en toeslagen
1 dec - 2 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

32, Hongik-ro 5-gil, Mapo-gu, Seoul, 04038
Over deze accommodatie
9 Brick Hotel
Vergelijkbare accommodaties

L7 HONGDAE by LOTTE HOTELS
L7 HONGDAE by LOTTE HOTELS
- Zwembad
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.0 van 10, Fantastisch, 1.227 beoordelingen
De prijs is € 123
inclusief belastingen en toeslagen
3 dec - 4 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor het continentaal ontbijt: ca. KRW 12500 per persoon
- Toeslag voor extra bed: KRW 15000.0 per dag
- Wastoeslag: KRW 7000 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de creditcard die bij het inchecken wordt gebruikt om incidentele kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam in de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem, EHBO-doos en raambeveiliging
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Voor sommige faciliteiten is de toegang beperkt. Voor meer informatie kun je contact opnemen met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Je hebt geen auto nodig om van en naar deze accommodatie te reizen.
Nationale beoordeling
De accommodatieklasse die wordt toegekend door ons classificatiesysteem is gebaseerd op accommodatietype, voorzieningen en services.
Accommodatie ook bekend onder de naam
9 Brick Hotel Seoul
9 Brick Seoul
9 Brick
9 Brick Hotel Hotel
9 Brick Hotel Seoul
9 Brick Hotel Hotel Seoul
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over 9 Brick Hotel
Beoordelingen
8,8
Uitstekend
9,0/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
8,6/10
Voorzieningen
8,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
20 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
8 nachten verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
21 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Sarah
Reisde met familie
21 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sarah
4 nachten verbleven in november 2025
8/10 – Goed
Gaetan
20 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gaetan
10 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Teresita
Reisde met partner
13 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten




Teresita
4 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Hoi Nei
Reisde met partner
12 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hoi Nei
5 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Laetitia
12 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Laetitia
10 nachten verbleven in oktober 2025
6/10 – Redelijk
Luan
28 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Luan
3 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
maike
27 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
maike
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Joshua, New Orleans
25 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Joshua
6 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Yoshika
23 okt 2025
Yoshika
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Jai K L
Reisde met partner
20 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jai K L
2 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Kyoko
18 okt 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Kyoko
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Trevares
16 okt 2025
Trevares
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Julynn
Reisde met partner
13 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Julynn
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Trine Marie
10 okt 2025
Trine Marie
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Chelsea
Reisde met partner
7 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chelsea
5 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Han Qin, Andreas
Reisde met een groep
2 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Han Qin, Andreas
3 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Aya
1 okt 2025
Positief: Netheid
Aya
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Han Qin, Andreas
Reisde met een groep
27 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Han Qin, Andreas
3 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
SAKI
27 sep 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
SAKI
1 nacht verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
SIU YING
20 sep 2025
SIU YING
4 nachten verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
Chun Kit
Reisde met partner
20 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
Chun Kit
5 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Hiroaki
Zakenreiziger
18 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hiroaki
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Rei
15 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Rei
2 nachten verbleven in september 2025

















