Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 65 van 229 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
65
Gastenscore: 8 - Goed. 60 van 229 beoordelingen" "
8 - Goed
60
Gastenscore: 6 - Redelijk. 49 van 229 beoordelingen" "
6 - Redelijk
49
Gastenscore: 4 - Matig. 34 van 229 beoordelingen" "
4 - Matig
34
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 21 van 229 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
21
6,8/10
Netheid
7,6/10
Personeel en service
7,0/10
Voorzieningen
6,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
6,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
6/10 – Redelijk
YURIKA
1 mei 2024
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
コンセントが使いずらかったです。ベッドがきしみがちでした。
YURIKA
3 nachten verbleven in april 2024
2/10 – Ontzettend slecht
MIYUKI
Reisde met een groep
27 apr 2024
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hello, the door is not broken, but the spring has been replaced, so I explained the dry part. I changed the room because you wanted to share the same floor with the group, so I'm very sorry for this evaluation. Please contact the front desk to resolve the inconvenience, but it's quite a shame that you're complaining about this after checking out.
8/10 – Goed
Miho
23 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Miho
5 nachten verbleven in april 2024
8/10 – Goed
Chi Pong Bonny, Wanchai
21 apr 2024
À fait walk from Dapsimni subway station, this property offers most amenities that travellers require. Good value for money.
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
MASAKI
Reisde met partner
28 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
たのしかった
MASAKI
2 nachten verbleven in oktober 2023
4/10 – Matig
yuji
Reisde met partner
23 okt 2023
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
There were no nice restaurants around this hotel, at least I could not find.
In addition to this, the room was darker and older than what I expected.
yuji
2 nachten verbleven in oktober 2023
6/10 – Redelijk
AYA
22 okt 2023
Negatief: Netheid
AYA
2 nachten verbleven in oktober 2023
6/10 – Redelijk
Haruna
22 okt 2023
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Haruna
1 nacht verbleven in oktober 2023
8/10 – Goed
KOHEI
21 okt 2023
KOHEI
3 nachten verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
AIRI
Reisde met een groep
20 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
AIRI
3 nachten verbleven in oktober 2023
2/10 – Ontzettend slecht
Kuo Hui
17 okt 2023
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
It’s horrible experience.The environment is not good. You could see dust everywhere. And the bed is so hard. A/C could not adjust temperature and smell not well.