Hotel Highland
Hotel met gratis parkeerplaatsen, op 4 minuten lopen van Garosu-gil
Fotogalerie voor Hotel Highland





Beoordelingen
6,4 op 10 –
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Standard Room (Check-in: Friday 10 PM/Saturday 11 PM) laden

Standard Room (Check-in: Friday 10 PM/Saturday 11 PM)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Diep bad
Privébadkamer
Gratis mineraalwater
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Deluxe Room (Check-in: Friday 10 PM/Saturday 11 PM) laden

Deluxe Room (Check-in: Friday 10 PM/Saturday 11 PM)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Diep bad
Privébadkamer
Gratis mineraalwater
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Twin Room (Check-in: Friday 10 PM/Saturday 11 PM) laden

Twin Room (Check-in: Friday 10 PM/Saturday 11 PM)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Diep bad
Privébadkamer
Gratis mineraalwater
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Family Twin Room (Check-in: Friday 10 PM/Saturday 11 PM) laden

Family Twin Room (Check-in: Friday 10 PM/Saturday 11 PM)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Diep bad
Privébadkamer
Gratis mineraalwater
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Luxury Room (Check-in: Friday 10 PM/Saturday 11 PM) laden

Luxury Room (Check-in: Friday 10 PM/Saturday 11 PM)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Diep bad
Privébadkamer
Gratis mineraalwater
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Dagelijkse huishoudservice
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

166, Dosan-daero, Gangnam-gu, Seoul, Seoul, 135812
Over deze accommodatie
Hotel Highland
Vergelijkbare accommodaties

Lex Tourist Hotel
Lex Tourist Hotel
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
7.6 van 10, Goed, 145 beoordelingen
De prijs is € 57
inclusief belastingen en toeslagen
4 jan - 5 jan 2026
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de creditcard die bij het inchecken wordt gebruikt om incidentele kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam in de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder en EHBO-doos
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Nationale beoordeling
De accommodatieklasse die wordt toegekend door ons classificatiesysteem is gebaseerd op accommodatietype, voorzieningen en services.
Accommodatie ook bekend onder de naam
HOTEL HIGHLAND Seoul
HIGHLAND Seoul
HOTEL HIGHLAND Hotel
HOTEL HIGHLAND Seoul
HOTEL HIGHLAND Hotel Seoul
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Hotel Highland
6,4
6,6
Netheid
8,4
Locatie
7,0
Personeel en service
6,4
Milieuvriendelijkheid
6,4
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
6 dec 2025
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2025
8/10 – Goed
Yuzaburo
Zakenreiziger
18 sep 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Yuzaburo
2 nachten verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
SUNG JEA
Reisde met een groep, Zakenreiziger
16 nov 2024
Positief: Personeel en service
SUNG JEA
1 nacht verbleven in oktober 2024
4/10 – Matig
jackie, Palmetto
18 okt 2024
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
jackie
3 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
COLTD
Zakenreiziger
22 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
COLTD
2 nachten verbleven in juni 2024
6/10 – Redelijk
Haruka, CHUUOUKU
Reisde met een groep
7 jun 2024
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Haruka
1 nacht verbleven in juni 2024
6/10 – Redelijk
Michael
22 jul 2023
Michael
2 nachten verbleven in juli 2023
2/10 – Ontzettend slecht
Brian
Reisde met partner
26 sep 2022
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Brian
1 nacht verbleven in september 2022
6/10 – Redelijk
reiko
Reisde met een groep
20 feb 2020
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
reiko
2 nachten verbleven in februari 2020
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
1 jan 2020
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
31 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
괜찮은 호텔.....
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Dongkyoung
Zakenreiziger
9 dec 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dongkyoung
1 nacht verbleven in december 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
13 nov 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in november 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
31 okt 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Euijang
21 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Euijang
1 nacht verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
7 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
まさかのラブホテル
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2019
6/10 – Redelijk
B.
11 jul 2019
Negatief: Netheid
B.
1 nacht verbleven in juli 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
9 jun 2019
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juni 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
6 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
14 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
하이랜드 가성비 좋아요
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in mei 2019
2/10 – Ontzettend slecht
JEONGHEE
10 mei 2019
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
JEONGHEE
4 nachten verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
22 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
10 nachten verbleven in april 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
14 apr 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2019
2/10 – Ontzettend slecht
jI HYEON
9 apr 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
별로임
jI HYEON
1 nacht verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
태호
2 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
전반적으로 평이함
태호
1 nacht verbleven in maart 2019








