Hotel Lassa

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel in het stadscentrum met gratis parkeerplaatsen bij een winkelcentrum in Seoel

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Hotel Lassa

Zitruimte lobby
Zitruimte lobby
1 slaapkamer, geluiddichte muren, gratis wifi, beddengoed
Exterieur
Koffieservice

Populaire voorzieningen

  • Roomservice
  • Wasservice
  • Schoonmaakservice
  • Parkeren inbegrepen
  • Airconditioning
  • Gratis wifi

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven

Standaard tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Badjassen
Privébadkamer
Een bidet
  • 17 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Deluxe tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Badjassen
Privébadkamer
Een bidet
  • 21 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
3, Yonsei-ro 2ga-gil, Seodaemun-gu, Seoul, 03779

In de buurt

  • Yonsei Universiteit - 7 min. lopen - 0.6 km
  • Ewha-vrouwenuniversiteit - 9 min. lopen - 0.8 km
  • Hongik-universiteit - 14 min. lopen - 1.2 km
  • Lotte Outlets Seoul Station - 3 min. rijden - 3.4 km
  • Namdaemun-markt - 4 min. rijden - 3.9 km

Lokaal vervoer

  • Station Shinchon - 2 min. lopen
  • Station Seoul - 10 min. rijden
  • Seoel (GMP-Gimpo Intl.) - 36 min. rijden

Restaurants

  • ‪아티제 - ‬1 min. lopen
  • ‪새마을식당 - ‬1 min. lopen
  • ‪나주식당 - ‬1 min. lopen
  • ‪TOM N TOMS COFFEE - ‬1 min. lopen
  • ‪The Coffee Bean & Tea Leaf - ‬1 min. lopen

Over deze accommodatie

Hotel Lassa

Hotel in de buurt van Hongik-universiteit
Hotel Lassa biedt faciliteiten zoals een tuin en een stomerij/wasserijservice aan. Blijf verbonden met gratis wifi op de kamer.
Bovendien profiteer je van voordelen zoals:
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Een geldautomaat/bankservice, koffie/thee in de lobby en een bagageopslagruimte
  • Conciërgeservices, een rookvrije accommodatie en een lift
Kamervoorzieningen
Alle gastenkamers van Hotel Lassa bieden leuke extraatjes zoals airconditioning en badjassen en beschikken bovendien over faciliteiten zoals gratis wifi en geluiddichte muren.
Overige voorzieningen zijn o.a.:
  • Badkamers met douches en gratis toiletartikelen
  • Flatscreentelevisies met kabelzenders
  • Koelkasten, koffiezetapparaten/waterkokers en dagelijkse schoonmaakservice

Gesproken talen

Chinees (Mandarijn), Engels, Japans, Koreaans en Spaans

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi en kabelinternet
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi en kabelinternet

Parkeren en vervoer

  • Er gelden hoogtebeperkingen voor parkeren ter plaatse
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Beperkte parkeergelegenheid ter plaatse

Eten en drinken

  • Koffie en thee in gemeenschappelijke ruimtes

Gezinsvriendelijk

  • Geluiddichte kamers
  • Koelkast op de kamer

Voorzieningen

  • Bagageopslag
  • Geldautomaat
  • Receptie met beperkte openingstijden
  • Waterkoeler

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Buiten

  • Tuin

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Informatieborden in braille of reliëfletters
  • Lift

Meer

  • 14 etages
  • Gebouwd in 2016
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Badjassen
  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Flatscreen-tv met kabelzenders

Eten en drinken

  • Gratis mineraalwater
  • Koelkast
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Roomservice

Meer

  • Airconditioning
  • Geluiddichte kamers
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 15.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 05.00 uur
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

De receptie is dagelijks tussen 10.00 uur en 05.00 uur geopend.
Een receptiemedewerker staat bij aankomst op je te wachten.

Toegang tot accommodatie

Receptie met beperkte openingstijden

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten (assistentiedieren uitgezonderd en daar wordt geen toeslag voor aangerekend)

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn extra bedden beschikbaar tegen KRW 30000.0 per dag.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor extra bed: KRW 30000.0 per dag

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem en EHBO-doos
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Er gelden hoogtebeperkingen bij het parkeren.

Nationale beoordeling

Ten behoeve van onze klanten hebben we een classificatie toegekend volgens ons classificatiesysteem.

Accommodatie ook bekend onder de naam

HOTEL LASSA Seoul
LASSA Seoul
HOTEL LASSA Hotel
HOTEL LASSA Seoul
HOTEL LASSA Hotel Seoul

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hotel Lassa?

Nee, alleen assistentiedieren zijn bij deze accommodatie welkom.

Wat kost het om bij Hotel Lassa te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij Hotel Lassa?

Je kunt inchecken vanaf: 15.00 uur; je kunt inchecken tot: 05.00 uur. Op beperkte tijden kun je laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel Lassa uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Waar ligt Hotel Lassa?

Dit hotel ligt in Sinchon-dong, binnen 2 km afstand van Yonsei Universiteit en Hongik-universiteit. Ook Namdaemun-markt en Myeongdong-straat liggen binnen 5 km afstand. Station Shinchon ligt op maar 2 minuten lopen en naar Sogang Univ. Station is het 8 minuten lopen.

Beoordelingen over Hotel Lassa

Beoordelingen

6,8
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 13 van 52 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 13 van 52 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 12 van 52 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 8 van 52 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 6 van 52 beoordelingen

6,4/10

Netheid

7,2/10

Personeel en service

5,6/10

Voorzieningen

6,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

5,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Sayaka

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
駅近で便利。立地重視の場合には良いかも。安いプランはチェックイン時間が基本は夜10時なのが残念。15時だとかなり割高。 部屋の清掃は行き届いていないです。チェックインして部屋に行ったら床に髪の毛が何本も落ちていて気持ち悪かった。
2 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Christopher

2 nachten verbleven in juni 2025

6/10 – Redelijk

Terrielyn

4 nachten verbleven in mei 2025

4/10 – Matig

Mathilde Bach

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Dårlig oplevelse

Vores værelse var i dårlig stand. Sengetøjet var beskidt, også efter det blev skiftet. Aircondition virkede ikke så vi kunne hverken varme eller køle rummet. Afløbet i badet virkede ikke så hele badeværelsesgulvet blev vådt hver gang vi var i bad. Også generelt var værelses ret beskidt. Det eneste positive ved dette hotel er beliggenheden, men der er så mange hoteller på samme gade - jeg ville helt klart tjekke dem ud først
11 nachten verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Jaehwan

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in januari 2025

8/10 – Goed

HYEONGWOOK

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2024

4/10 – Matig

Jong Hwan

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2024

6/10 – Redelijk

Jong Hwan

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

JONG HWAN

1 nacht verbleven in mei 2024

4/10 – Matig

Man-Jong

1 nacht verbleven in april 2024

6/10 – Redelijk

sangyun

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Jamil

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The cleaning conditions in the hotel was awful. Dust and dirt everywhere. The reception service was also bad. Strange guys (not dressed of hotel staff) who don't speak English well are always at their smartphones. Elevators smell terrible. If I don't change my hotel to another my opinion about Korea could be nightmare because of this hotel. No breakfast, no late check out, no any services. Awful
4 nachten verbleven in oktober 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

별로였어요

1 nacht verbleven in mei 2022

8/10 – Goed

Jae choon

1 nacht verbleven in april 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2022

10/10 – Uitstekend

CHOI

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Heejin

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

정말 최악

정말 후기를 안 남길 수가 없네요. 이불에 얼룩도 그랬지만 베드벅스가 있어서 다녀온지 열흘 째인데도 피부감염에 가려움증에 고생 중입니다. 피부과 병원비에 방역업체 비용까지 다 청구하고 싶어요
1 nacht verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

Gabriel

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

Better than I expected.

The check in was quite fast and the lobby looked nice. A fast check in it always good. The room was also better than I expected. I think the people on Kakao Maps are crazy. I saw a 1 star, so I got scared. This is the second time in a row this happened, and it turned out much better than I expected. The room looked quite nice. Plenty of pillows, good aesthetic. Free water and assorted drinks. Awesome. However I did have some problems. The bathroom/shower set up was odd. You can see people through the bathroom door if you want. That is quite awkward. There are see through glass portions. There is also no door to block off the separate shower sink portion. That whole set up is super odd. And there is one major problem; no actual control over the heating. This is sometimes a problem in hotel rooms, where they are too warm to sleep comfortably. Wasn't much i could do. Opened a window. Tried the AC even but it just blew hot air no matter what I did. No remedy. So even though the bed was comfortable, I slept really restlessly. Please consider this in the future. That aside i enjoyed my stay and people on Kakao Maps are legitimately crazy
2 nachten verbleven in februari 2021

8/10 – Goed

Ahrim

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
대체로 만족했습니다 세브란스에 일이 있어 갔는데 가깝고 좋았습니다 천장에 모기자국빼고! 방도 따뜻했습니다
1 nacht verbleven in januari 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

깔끔해요

깔끔해요.
1 nacht verbleven in november 2020

8/10 – Goed

jinku

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service

위치가 매우 좋음

생각보다 방이 적었지만 대체로 만족하였음.
1 nacht verbleven in oktober 2020

2/10 – Ontzettend slecht

SeongWang

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2020

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in december 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
冷氣機完全不受控制,預設溫度25度,但只有20度,或再低,早上會凍醒,而溫度之後再調較不了,永遠都不會回升。
5 nachten verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service

金額相当に過ごしやすい。エアコンだけ注意

日本語は一切通じません。 英語が少し話せれば何となくいけます。 最初見つけにくいですが、地下鉄の新村駅からかなり近く看板も大きくあるので、アクセスは良いです。 受付は予約した名前と日にち、パスポートを確認されてカードキーを貰うスタイルです。 フロントは24時間対応みたいなので、とても有り難く、部屋の飲み物も飲み放題もとても魅力的です。 ラブホテルとしても使われてるのかもしれませんが、(そういった音は聞こえません)旅行者が多く利用しているホテルでした。 部屋の清潔はまずまずです。 水回りはあんまりですが、ベットメイクは綺麗でした。 部屋も金額相当。 個人的にはクーラーの温度調節機能が壊れていて、かなり冷やされた部屋になってました。エアコンを切る事が部屋では出来ないので、フロントに直接切って下さいとお願いすると直ぐに対応して下さいました。
2 nachten verbleven in augustus 2019