Een bureau, geluiddichte muren, een strijkplank/strijkijzer, gratis wifi

Beoordelingen van ibis Liège Seraing

3 out of 5
ibis Liège Seraing
Route Du Condroz 15b, Boncelles, Seraing

Beoordelingen

8,0

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 97 van 349 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 178 van 349 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 53 van 349 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 19 van 349 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 349 beoordelingen" "

8,4/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

7,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Reno

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Schoon was het niet. Vieze vloerbedekking in de gang. Kamermuur was ranzig met vreemde vlekken op de muur. Ik ben wel beter gewens voor een Ibis Style
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Degives Véronique, Manager op 26 jan 2024
Beste gast,Bedankt voor uw beoordeling!We zijn blij te horen dat onze service aan uw verwachtingen heeft voldaan met een score van 80%. Het spijt ons te horen dat de netheid van uw kamer niet aan uw verwachtingen voldeed. Onze kamers worden dagelijks schoongemaakt en we streven naar een hoge standaard van hygiëne, zoals vermeld in onze informatie. We nemen uw opmerkingen serieus en zullen deze intern bespreken om ervoor te zorgen dat onze hoge normen worden gehandhaafd.Hopelijk mogen we u spoedig weer ontvangen. Met vriendelijke groeten,Degives Véronique, Manager

8/10 – Goed

Erwin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Meer dan degelijk hotel
Een hotel waar ik intussen al enkele keren gelogeerd heb, in functie van fietstochten in de buurt. Het hotel is wat dat betreft centraal gelegen. Het is een Ibis, dus dan weet je wat je eraan hebt (en wat niet). Degelijk hotel. Goede kamers. Goed ontbijt.
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Degives Véronique, Manager op 2 okt 2023
Beste Erwin,Hartelijk dank voor dit zeer positieve oordeel.We zijn blij te horen dat u tevreden bent met onze centrale locatie, wat handig is voor uw fietstochten in de omgeving. Het is fijn om te weten dat u onze kamers en het ontbijt goed vindt, aangezien we ernaar streven om een comfortabele en aangename ervaring te bieden aan al onze gasten.We hopen dat u tijdens uw verblijf heeft kunnen profiteren van enkele van de voorzieningen die we aanbieden, zoals gratis WiFi en de mogelijkheid om fietsen te huren. We kijken ernaar uit om u in de toekomst opnieuw te verwelkomen en u nogmaals een aangenaam verblijf te bieden.Hopelijk tot ziens,Degives Véronique, Manager

8/10 – Goed

Arent-Jan, Amersfoort

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel, wel even opletten als je et bijna bent. Het ligt een beetje achteraf op het industrieterrein.
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Degives Véronique, Manager op 26 sep 2023
Beste Arent,Bedankt voor uw feedback.We zijn blij te horen dat u ons hotel als 'prima' heeft ervaren. We begrijpen dat de locatie van het hotel op het industrieterrein enigszins achteraf kan zijn, maar we zijn goed bereikbaar en dicht bij verschillende bezienswaardigheden en activiteiten.We waarderen uw feedback over de netheid van de kamer, de staat van het hotel en de service. We streven ernaar om onze gasten een comfortabel en aangenaam verblijf te bieden en zullen uw opmerkingen ter harte nemen om onze diensten verder te verbeteren.Met vriendelijke groeten en graag tot nog eens,Degives Véronique, Manager

6/10 – Redelijk

Sandra

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Middelmatig
Kleine kamer. De airco werkt wel maar koelt echt niet, gelukkig konden de ramen open. De douche was aan vervanging toe, douchekop bleef niet hangen. Voor deze prijs vond ik het hotel geen topper.
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Véronique Degives, General Manager op 24 mei 2023
Beste Sandra,Bedankt voor uw mooie beoordeling.We hopen dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons. Jammer dat u onze prijs wat te hoog vond, we proberen nochtans marktconforme prijzen te hanteren.Met vriendelijke groeten en graag tot ziens,Véronique Degives, General Manager

10/10 – Uitstekend

Mathieu

1 nacht verbleven in januari 2023
Reactie van Véronique Degives, General Manager op 30 jan 2023
Beste Mathieu,Hartelijk dank voor uw review.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.Hopelijk tot ziens,Véronique Degives, General Manager

8/10 – Goed

Miranda

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heel fijn dat er een late ( nachtelijke )incheck was. Kamers waren netjes, bedden lagen heerlijk. Ook fijn was dat je er pas voor 12:00 uit moest. Indien gewenst kan je tegen betaling latere checkout regelen
1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van Véronique Degives, Beheerder op 25 jul 2022
Beste Miranda, Hartelijk bedankt voor uw fijne review. Het doet ons plezier dat u ons hotel als netjes en verzorgd heeft ervaren en dat u genoten heeft van de comfortabele bedden. Een volgende keer staan we met plezier weer voor u klaar. Véronique Degives, Beheerder

8/10 – Goed

Erwin

1 nacht verbleven in mei 2022
Reactie van Véronique Degives, Beheerder op 31 mei 2022
Beste Erwin, Hartelijk dank voor deze score. Het doet ons plezier te lezen dat alles naar wens was. We zouden heel graag weten wat er u zou toe hebben aangezet ons een maximale score te geven. Hartelijke groet, Véronique Degives, Beheerder

8/10 – Goed

Erwin

1 nacht verbleven in mei 2022
Reactie van Véronique Degives, Beheerder op 20 mei 2022
Beste Erwin, Hartelijk dank voor uw positieve feedback. Het verheugt ons zeer dat alles naar wens was. Aarzel niet om ons te vertellen wat we kunnen verbeteren om een perfecte score te halen. Prettige dag, Véronique Degives, Beheerder

8/10 – Goed

CHRISTIAAN

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2022
Reactie van Véronique Degives, Beheerder op 8 feb 2022
Beste Christiaan, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Het verheugt ons zeer dat alles naar wens was. Kan u ons vertellen wat een maximale score zou hebben verdiend? Met vriendelijke groet, Véronique Degives, Beheerder

8/10 – Goed

Katherine

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2021
Reactie van Véronique Degives, Beheerder op 17 sep 2021
Beste Katherine, Bedankt voor uw positieve review. Het verheugt ons dat u een aangenaam verblijf had bij ons. Met vriendelijke groeten en graag tot een volgende keer, Véronique Degives, Beheerder

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2021
Reactie van Véronique Degives, Beheerder op 9 sep 2021
Beste Gerda, Bedankt voor deze perfecte score! Dergelijke positieve score van onze tevreden klanten doet ons steeds heel veel plezier. Prettige dag, Véronique Degives, Beheerder

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in juli 2020
Reactie van Cindy DENOO, Beheerder op 28 jul 2020
Beste gast, Dank voor uw beoordeling. Fijn te vernemen dat u genoten heeft van uw verblijf. Vriendelijke groet, Cindy DENOO, Beheerder

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mer een Ibis weet je wat je hebt ... en wat je ook niet hebt. Laar vriendelijk oersoneel
4 nachten verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
nette eenvoudige kamers , 24u receptie en bar goede prijs kwaliteit verhouding
1 nacht verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Naomi, België

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel !
Goed hotel , vriendelijk personeel , alles wat je nodig hebt , ruime kamer voor 4 personen.
1 nacht verbleven in augustus 2019

6/10 – Redelijk

Mike

Positief: Personeel en service
Beetle sober, oude kamers, wel vriendelijk persone
1 nacht verbleven in februari 2019
Reactie van Michael MEUNIER, Beheerder op 28 feb 2019
Beste Mike Bedankt dat u even de tijd nam uw verblijf te beoordelen. We zijn blij te lezen dat ons vriendelijke personeel heeft bijgedragen tot een geslaagd verblijf. Wel jammer dat u vond dat de kamer oud en sober was, we hebben ze in 2016 gerenoveerd. Met vriendelijke groeten Michael MEUNIER, Beheerder

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel op voor ons een perfecte locatie
Prima hotel Behulpzaam personeel Verrassend goed ontbijt
1 nacht verbleven in augustus 2018

6/10 – Redelijk

Frederic

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Netheid
Goed en goedkoop. Hygiëne kan beter.
Business of passantenhotel. Waar voor je geld. Vriendelijk personeel aan 't onthaal. Minpunt: kamer 103 had een sterke cigarettengeur, de trappenhal stonk naar de vuilzakken en de kamer was eigenlijk niet kraaknet (haren, rochels tegen de muur,...), dus misschien kan daar aan gewerkt worden?
1 nacht verbleven in augustus 2018
Reactie van Michael MEUNIER, Beheerder op 17 aug 2018
Beste Frederic, Hartelijk dank voor uw feedback. Het doet ons plezier dat u tevreden was met de prijs van uw kamer. We willen u er graag op wijzen dat ons hotel 100% rookvrij is. Het spijt ons dat sommige gasten zich niet aan de regels houden. We nemen uw opmerking met betrekking tot de hygiëne ter harte. Hygiëne is voor ons een top prioriteit en we zullen dit alvast in de toekomst met ons schoonmaakpersoneel beter opvolgen. Ons team dankt u voor het compliment en ontvangt u graag opnieuw bij een volgend bezoek aan Seraing. Met vriendelijke groet. Michael MEUNIER, Beheerder

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goede kwaliteit. Bijzondere ligging die niet makkelijk te vinden is.
1 nacht verbleven in juli 2018
Reactie van Michael MEUNIER, Beheerder op 29 jul 2018
Beste gast, We danken u voor uw feedback. Het doet ons plezier te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf. Het spijt ons echter dat u ons hotel moeilijk kon vinden. Aarzel een volgende keer niet om de receptie te bellen voor een routebeschrijving. We ontvangen u graag opnieuw bij een volgend bezoek aan Luik. Met vriendelijke groet. Michael MEUNIER, Beheerder

10/10 – Uitstekend

Alain

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2018

8/10 – Goed

Patrick

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Goed verblijf gehad
Goed hotel, met name ontbijt is erg goed. Bed en douche ook goed. In de buurt is het wat zozo maar voor zaken goed te doen
1 nacht verbleven in mei 2018
Reactie van Sofyen op 26 jun 2018
thank you so much we will be happy to see you again in our hotel, Best regards ibis Team

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
alles wat men mag verwachten aanwezig
Goede locatie, veel winkels voor directe benodigdheden in directe nabijheid, erg vriendelijke receptie

8/10 – Goed

Tina

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Uitstekend hotel op bizarre locatie
Uitstekend hotel, wel een beetje een vreemde buurt en moeilijk te vinden in de wirwar van winkels, parkings en restaurants
Reactie van Michael MEUNIER, Beheerder op 8 mrt 2018
Geachte Tina, Wat fijn dat u even de tijd nam om ons hotel te beoordelen. We vinden het leuk te horen dat u het een uitstekend hotel vindt. Wat jammer dat de ligging niet ideaal was voor u. Ons hotel ligt in het Zuiden van Luik op enkele minuten van het stadscentrum en het TGV-station evenals dichtbij het universitair ziekenhuis van de stad. De meeste van onze klanten waarderen precies de nabijheid van winkels, parkings en restaurants. We danken u ook om aan te geven dat het hotel moeilijk te vinden is. We zijn spijtig genoeg gebonden aan wettelijke beperkingen wat wegwijzers betreft. Met vriendelijke groet,

8/10 – Goed

Koen

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2018
Reactie van Michael MEUNIER, Manager op 6 mrt 2018
Thank you

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vriendelijk personeel, proper hotel. Enkel kregen we een kamer met 2 eenpersoonsbedden ipv een tweepersoonsbed dus niet zo goed geslapen
2 nachten verbleven in december 2017
Reactie van Michael MEUNIER, Beheerder op 29 jan 2018
Beste gast, Dank u voor het delen van uw eerlijke mening. Het verheugt ons dat we uw familie van dienst hebben kunnen zijn met onze nette kamers en gastvrijheid. Aarzel niet om bij een eventueel volgend bezoek uw voorkeur voor een tweepersoonsbed aan te geven zodat wij kunnen kijken of deze beschikbaar zijn. We hopen u opnieuw welkom te mogen heten bij een volgend bezoek. Met vriendelijke groet, Michael MEUNIER, Beheerder

8/10 – Goed

Geert

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Comfortabel
Goede rustige kamer met het nodige comfort voor 1 nacht
1 nacht verbleven in november 2017
Goed morgen Mijnheer, Dank u voor u commentaar. Met vriendelijke Groet

8/10 – Goed

GEERT, Giekerk

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Een keurige ontvangst, zelfs de racefiets mocht gestald worden op de kamer perfect geregeld.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

Julian, Utrecht

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Tevreden met het prijs kwaliteit.
Tevreden met het prijs kwaliteit. Het is een stukje buiten Luik maar is zeker voldoende omsingeld door voldoende winkels, restaurants en supermarkten. Voor gezinnen is er bowling geen 30m verder op.

6/10 – Redelijk

Gromsnor, N.H.

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
voor herhaling vatbaar
Uitstekend kwaliteit en service,lokatie is een beetje achteraf dus moeilijk te vinden

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Beoordeling van 1 overnachting
Prettig om dure racefietsen te mogen meenemen in de hotelkamer. Is bevoordelijk voor de nachtrust :-)

10/10 – Uitstekend

John

1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Degives Véronique, Manager op 21 jan 2024
Dear John,Thank you so much for your positive feedback following your stay.We appreciate that you chose to stay with us and are glad to know your experience was enjoyable.We would love to welcome you back in the future. Very best wishes,Degives Véronique, Manager

10/10 – Uitstekend

GUIGNARD

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Degives Véronique, Manager op 15 jan 2024
Cher hôte, Merci pour votre commentaireNous sommes enchantés que vous ayez passé un très bon séjour dans notre établissement.Nous espérons vous recevoir une nouvelle fois très bientôt,Degives Véronique, Manager

8/10 – Goed

Jean-Marc

1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Degives Véronique, Manager op 4 jan 2024
Cher Jean-Marc,Merci de nous faire part de votre retour d’expérience.Nous sommes ravis que vous ayez passé un agréable séjour parmi nous.Votre satisfaction est notre plus belle récompense.Nous espérons avoir le plaisir de vous recevoir à nouveau.Bien cordialement,Degives Véronique, Manager

8/10 – Goed

Pierre

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pratique pour une nuit, propre et environnement calme. Tres bon petit déjeuner, beau buffet pour tous les goûts
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Degives Véronique, Manager op 4 jan 2024
Cher Pierre,Merci de nous faire part de votre retour d’expérience positif.Nous sommes ravis de lire que vous avez trouvé notre environnement calme et propice à une bonne nuit de repos. Merci également pour vos commentaires élogieux concernant notre petit déjeuner ; nous sommes fiers de proposer un buffet varié pour satisfaire tous les goûts, avec une offre allant du buffet chaud au buffet froid, sans oublier notre jus d'orange pressé. Nous sommes heureux que la propreté de nos chambres ait répondu à vos attentes, cela reflète notre engagement envers le bien-être de nos clients.Nous espérons vous recevoir une nouvelle fois pour une expérience toujours de qualité. Cordialement,Degives Véronique, Manager

10/10 – Uitstekend

Jaromir

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Degives Véronique, Manager op 26 dec 2023
Dear Jaromir,Our sincerest thanks for this positive review of your stay at our hotel.We are glad you had an enjoyable stay, our team members take great pleasure in going that extra mile for our guests to make sure they have a memorable experience with us.The entire team look forward to welcoming you back for a future visit.Kind regards,Degives Véronique, Manager

10/10 – Uitstekend

Gina

1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Degives Véronique, Manager op 30 dec 2023
Dear Gina.Thank you very much for sharing your positive review.We appreciate that you chose to stay with us and are glad to know your experience was enjoyable.We all look forward to welcoming you back in the future.Kind regards,Degives Véronique, Manager

10/10 – Uitstekend

Jaromir

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Degives Véronique, Manager op 21 dec 2023
Dear Jaromir, Thank you very much for this kind review of your recent stay.We are glad you had an enjoyable stay, our team members take great pleasure in going that extra mile for our guests to make sure they have a memorable experience with us.The entire team look forward to welcoming you back for a future visit.Kind regards,Degives Véronique, Manager

10/10 – Uitstekend

Jean Christophe

1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Degives Véronique, Manager op 7 dec 2023
Cher Jean,Merci pour cet aimable commentaire.Nous sommes ravis que vous ayez passé un agréable séjour parmi nous.Votre satisfaction est notre plus belle récompense.Ce serait un plaisir de vous recevoir à nouveau. Bien à vous,Degives Véronique, Manager

10/10 – Uitstekend

Bernard

1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Degives Véronique, Manager op 19 dec 2023
Cher Bernard,Merci beaucoup pour ce charmant commentaire sur notre établissement.Nous sommes ravis que vous ayez passé un agréable séjour parmi nous.Votre satisfaction est notre plus belle récompense.Au plaisir de vous vous accueillir à nouveau,Degives Véronique, Manager

10/10 – Uitstekend

ANNE

1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Degives Véronique, Manager op 23 nov 2023
Chère Anne,Merci pour cette excellente appréciation.Nous sommes ravis que vous ayez passé un agréable séjour parmi nous.Votre satisfaction est notre plus belle récompense.Dans l'attente de vous revoir parmi nous,Degives Véronique, Manager

8/10 – Goed

Anne

1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Degives Véronique, Manager op 28 nov 2023
Chère Anne,Merci d'avoir partagé votre expérience chez nous.Nous sommes ravis que vous ayez passé un agréable séjour parmi nous.Votre satisfaction est notre plus belle récompense.Au plaisir de vous revoir prochainement.Degives Véronique, Manager

8/10 – Goed

Anne

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
En pleine zone commerciale
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Degives Véronique, Manager op 10 nov 2023
Chère Anne,Merci de nous faire part de votre expérience chez nous.Nous sommes ravis de constater que vous avez apprécié la propreté de votre chambre. Notre équipe s'efforce de maintenir un haut niveau de propreté pour assurer le confort de nos clients.Cependant, nous avons noté que vous avez mentionné la situation de notre hôtel en pleine zone commerciale. Nous comprenons que cela puisse ne pas convenir à tous nos clients, mais notre emplacement offre un accès facile au centre-ville de Liège et à diverses attractions touristiques. De plus, notre hôtel est situé à proximité d'un parcours de golf et d'une promenade dans les bois, offrant ainsi des options de détente en plein air.Ce serait un plaisir de vous revoir prochainement.Bien à vous,Degives Véronique, Manager

10/10 – Uitstekend

Coralie

2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Véronique Degives, General Manager op 18 sep 2023
Chère Coralie,Merci d'avoir pris le temps de partager vos impressions avec nous.Nous sommes ravis que vous ayez passé un agréable séjour parmi nous.Votre satisfaction est notre plus belle récompense.Au plaisir de vous compter de nouveau parmi nos hôtes,Véronique Degives, General Manager

8/10 – Goed

Fabien de

Reisde met huisdieren, Reisde met familie
Positief: Voorzieningen
Personnel charmant - petit déjeuner complet - seul bémol : le matelas du lit est vraiment dur. Le reste est parfait, surtout pour le prix. Nous sommes venus avec un petit chien, bien accepté au petit déjeuner. Ballade dans les bois facile pour le chien juste derrière l’hotel. Celui-ci est entouré de restos, Pizza Hut, Mc Do et Quick casino à l’américaine 👍
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Véronique Degives, General Manager op 27 aug 2023
Cher Fabien,Nous sommes ravis que vous ayez apprécié notre personnel charmant et notre petit déjeuner complet. Nous tenons à vous remercier d'avoir mentionné l'acceptation de votre petit chien et les possibilités de promenades dans les bois à proximité de l'hôtel.Nous avons pris note de votre remarque concernant le matelas du lit. Nos matelas sont conçus pour offrir un soutien ferme et s'adapter à chaque morphologie, mais nous comprenons que les préférences en matière de confort peuvent varier. N'hésitez pas à nous faire part de vos préférences lors de votre prochaine visite, et nous ferons de notre mieux pour vous offrir une expérience de sommeil plus confortable. Nous sommes également heureux que vous ayez trouvé notre emplacement pratique, entouré de restaurants et d'attractions locales.Nous espérons vous revoir prochainement.Bien cordialement,Véronique Degives, General Manager

8/10 – Goed

David

1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Véronique Degives, General Manager op 12 aug 2023
Cher David,Merci pour cet aimable commentaire !Nous sommes ravis que vous ayez passé un agréable séjour parmi nous.Votre satisfaction est notre plus belle récompense.Au plaisir de vous accueillir à nouveau,Véronique Degives, General Manager

10/10 – Uitstekend

Jørgen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Véronique Degives, General Manager op 26 jul 2023
Kære Jørgen.Vi takker mange gange for den utroligt fine anmeldelse, De har givet af Deres ophold på ibis Liège Seraing.Vi er glade for at høre, at du nød dit ophold her på ibis Liège Seraing og at servicen var tilfredsstillende.Det vil altid glæde os meget at byde dig velkommen på hotellet igen.Véronique Degives, General Manager

10/10 – Uitstekend

Dimitri

1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Véronique Degives, General Manager op 25 jul 2023
Cher Dimitri,Merci pour ce retour très positif.Nous sommes ravis que vous ayez passé un agréable séjour parmi nous.Votre satisfaction est notre plus belle récompense.Nous espérons vous recevoir à nouveau. Bien cordialement,Véronique Degives, General Manager

10/10 – Uitstekend

Annie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Véronique Degives, General Manager op 21 jul 2023
Kære Annie.Tusinde tak for din fine anmeldelse af dit ophold på ibis Liège Seraing.Vi er glade for at høre, at du nød dit ophold her på ibis Liège Seraing og at servicen var tilfredsstillende.Vi kan kun sige at det vil være en fornøjelse, at byde dig velkommen igen.Véronique Degives, General Manager

6/10 – Redelijk

Maria

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Véronique Degives, General Manager op 21 jul 2023
Hei Maria, takk for at du delte din opplevelse hos oss.Vi er glade for å høre at du var fornøyd med servicen fra vårt flerspråklige personale. Det er imidlertid beklagelig at du ikke var helt fornøyd med rommets renhet og komfort, samt hotellets tilstand. Vær oppmerksom på at hotellet ble renovert i 2016, og vi sørger for daglig rengjøring av rommene for å opprettholde et hyggelig miljø for våre gjester.Vi beklager eventuelle ulemper dette måtte ha forårsaket og vil ta dine kommentarer i betraktning for å forbedre våre tjenester og fasiliteter.Vi håper å se deg igjen snart!Véronique Degives, General Manager