Luchtfoto

Beoordelingen van Hotel Kaya Belek - All Inclusive

5 out of 5
Hotel Kaya Belek - All Inclusive
Kadriye Beldesi Uckum Tepesi Serik, Serik, Antalya

Beoordelingen

8,0

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 39 van 104 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 40 van 104 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 14 van 104 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 7 van 104 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 4 van 104 beoordelingen" "

8,4/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Rikus

6 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

RAMAZAN

Reisde met partner
Very good stafs
2 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Sevil

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gerçekten herşeyinden çok memnun kaldık. Yemekler güleryüz herşey şahaneydiii
2 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Özcan

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Eski bir otel
Odalar küçüktü. Yataklar rahat değildi. Odaya girdiğimizde eksikler vardı. Buzdolabı çalışmıyordu. Geri bildirim verince hemen onarımı yapıldı, eksikler tamamlandı. Otel temiz, çalışanlar ilgili. Yemek çeşidi az, fakat taze ve lezzetliydi.
3 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Hadeel

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
The furniture is old. We aaked to change the room because the floor and the rooms smell like mold. But the staff were friendly and the service was ok ... The best part was the swimming pool and the activities "happy environment"
4 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

MEHMET KORAY

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in september 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Hamza

Reisde met familie
Negatief: Comfort kamer
Mauvaise expérience
3 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Faiz

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très satisfait
Très bon établissement. Animations au top Restaurant très propre avec un personnel au top et très soucieux de la propreté Endroit calme pour se reposer
10 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Rohit

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great resort. Room for improvement.
We had a wonderful time at Kaya Belek. The hotel was nice but there is room for improvement. I was shocked to see the use of plastic straws. I think they should replace them with more eco-friendly options. The air-conditioning should be improved in the whole resort. There are areas of the resort which don't feel too comfortable. Evening entertainment was amazing. the 9:15 shows at the theatre are wonderful. Themed dinner buffet can be introduced. Like a section of buffet could be reserved for themed section. Like, Mexican, Chinesse, Indian, etc.
6 nachten verbleven in augustus 2023

6/10 – Redelijk

Gizem

Reisde met familie
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
.
4 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Ali

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vi blev tager imod med cocktails og lemonade. Super fin service maden var i orden meget forskelligt hver dag. Børnene elskede alle de forskellige pools da var sjove rutsjebaner for alle aldre. Hjælp til bagage plus pakning i bilen super fin personale
7 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Nadia

8 nachten verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Robert James

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kaya Belek Hotel -
We enjoyed our stay Kaya Belek hotel, the room was spacious, but beds were very basic with little comfort. Bathroom with rain shower was also a very nice touch, but daily toiletries were just dropped on counter and toilet paper rolls left out, never really straightened out. It shows lack of training or care by room cleaning staff. Food and drink throughout dining and bars in hotel were very good with nice service. Attentive service by all staff throughout the property. Kudos to the pool bar wait staff on roller blades, now that I have never seen in 35 years in the travel business and was impressed at their skill and level of customer service effort. The only disappointment was lack info provided at check in on the property, a map to where everything was ?, it took me a while to find the fitness room, no golf info provided when asked, they just pointed to where it was, no special rates given, no info given on spa (coupon?)other dining options, etc. Everything a resort wants to upgrade its guests on, nothing was mentioned…too bad, we spent our golf money and shopped off property. No ATM for a 400 room property, disappointing. No shuttle service to near by sites like land of legends, golf courses. Many of questions above were asked to front desk staff, some of them were in new training and did not speak a lot of English. Some staff were very helpful but had limited service efforts. A North American 4 ****, which is in need in this market/area. Solid choice.
2 nachten verbleven in mei 2023

6/10 – Redelijk

Orhan

Kaya Hitel
Aslinda cogu sey iyiydi fakat, bu Fun Team deki arkadaslarin musteri secmesi acikcasi sinir bozucuydu. Yemekler lezzetliydi ve restorandaki hizmet baya iyiydi.
7 nachten verbleven in april 2023

8/10 – Goed

Nizar, Alzhara

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It is an excellent resort for large family with small children for the price and all inclusive meal deal and excellent location. Room AC was not cool enough but managed to adjust after 2 days. the buffet was exceptional
5 nachten verbleven in augustus 2022

2/10 – Ontzettend slecht

naza

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Das schlimmste Hotel was ich jemals gesehen hab. Es stinkt es sieht nicht schön aus, da es komplett runtergekommen ist. Die Wände sind kaputt Tapeten gehen ab und dass es nie im Leben vier oder fünf Sterne wert
5 nachten verbleven in juni 2022

6/10 – Redelijk

Nasmin

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in mei 2022

8/10 – Goed

MUZAFFER

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Bra personal dåligt kudde
7 nachten verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

Bohyun

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in april 2022

10/10 – Uitstekend

anders

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
10 nachten verbleven in december 2021

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Yemekleri kötü ve secenek az
3 nachten verbleven in november 2021

10/10 – Uitstekend

carlos

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Carlos
Was very nice, spacious rooms, good food.
4 nachten verbleven in november 2021

10/10 – Uitstekend

Tatiana

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Супер Цена/ Качество
1 nacht verbleven in oktober 2021

8/10 – Goed

Michel

Positief: Voorzieningen
Le personnel est sympa
7 nachten verbleven in oktober 2021

8/10 – Goed

Matilda

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sehr empfehlenswert. Super service und leckeres essen. Bedienung sehr freundlich und hilfsbereit.
3 nachten verbleven in september 2021

8/10 – Goed

Cengiz

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

Bekir

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in augustus 2021

8/10 – Goed

Fati

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

Craig

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Holiday
Very clean and good food
7 nachten verbleven in oktober 2020

8/10 – Goed

Dan, Almaty

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Good, clean property. Good service. Sea is in the close proximity. Food is OK. All precautions for the COVID-19 were taken by the hotel (masks, disinfectants etc.).
6 nachten verbleven in oktober 2020
Reactie van Kaya Hotels & Resorts op 9 dec 2020
Thank you instead of choosing us. Your comments are important to us.

4/10 – Matig

Jahanzaib

Reisde met familie
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Worst experience ever!!!
Rude staff and management. arrogant people.. food was just ordinary.. no proper management at the beach.. help yourself with beach beds.. very slow service at the breakfast/dinner buffet. Again rude staff at buffet counters. Very old outdated rooms and washrooms. We booked 4 rooms for 3 nights so that’s 15 nights in total. Biggest mistake of our life time. Please don’t choose this hotel. No doubt the kids water park and pool was great.. but again you will get that at any other resort in Antalya. 2 most misbehaved and arrogant people we faced on this resort were ERSIN at Asia Restaurant and AHMET at check out counter. Please save your money and go else where there are plenty of other resorts in Antalya. We are frequent traveller And travelled to 4 countries in past year specially with kids and Kaya Belek was not a pleasant stay at all. Our second group was going on 7th Oct to 14th Oct.. we cancelled their booking at Kaya Belek.
3 nachten verbleven in september 2020

10/10 – Uitstekend

NEDAL

7 nachten verbleven in september 2020

10/10 – Uitstekend

Dinara

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
16 nachten verbleven in september 2020
Reactie van Reservation op 9 okt 2020
Dear Dinara, Thank you so much ypur comments See you soon :)

8/10 – Goed

Dinara

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
В целом отель хороший, но старый. Бывали в нем не раз. В 2020 году в связи с пандемией весь отель русский. ...
9 nachten verbleven in september 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Vladislav

Negatief: Netheid
7 nachten verbleven in september 2020

8/10 – Goed

Areen

Positief: Netheid, personeel en service
4 nachten verbleven in september 2020
Reactie van Kaya Hotels & Resorts op 14 sep 2020
Thank you for choosing Kaya Hotels & Resort. Your comment important for us.

4/10 – Matig

KAMURAN

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
4 nachten verbleven in maart 2020

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in maart 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
レストランが綺麗で食事も充実していた。
2 nachten verbleven in maart 2020
Reactie van Kaya Belek op 9 mrt 2020
Thank you for choosing us. Your comment important.

10/10 – Uitstekend

Lyudmila

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

serkan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Guzel bir otel
Gayet memnun kaldık; 4 yasinda kizimizla guzel bi tatil gecirdik
1 nacht verbleven in november 2019
Reactie van Kaya Belek op 27 nov 2019
Bizi tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz.Yorumlarınız bizim için önemlidir.

2/10 – Ontzettend slecht

Denis

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service
5 nachten verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

4 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Kaya Belek op 27 nov 2019
Thank you for choosing us. Your comment important for us

10/10 – Uitstekend

Nazli

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Kaya Belek op 27 nov 2019
Bizi tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz.

8/10 – Goed

YASIN

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Otelin konumu ve sahili harika..çocuklu aileler için ideal bir yer.kahvaltı ve yemekler harika ve lezzetliydi..tekrar tercih eder miyiz?evet kesinlikle..
2 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Kaya Belek op 31 okt 2019
Bizi tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz. Sizleri tekrar görmekten mutluluk duyarız.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, comfort kamer
Verglichen mit anderen Hotels an der türkischen Riviera um Antalya liegt Kaya Belek eher am unteren Ende. Die Aufmerksamkeit des Personals lässt zu wünschen übrig. Einige Einrichtungen im Hotel benötigen Unterhalt oder Renovation. Und die massenhafte Unterbringung von grossen Kongressgruppen lässt eher das Gefühlt von Stress aufkommen als von Erholung...
4 nachten verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Kimba, Australia

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amazing and friendly resort the food was a banquet and huge variety the beachfront was fantastic all amenities that you would wish for
2 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Kaya Belek op 31 okt 2019
Thank you for choosing Kaya Hotel. Your comment important for us

8/10 – Goed

Lone

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
More service and pleasure than I expected. A nice and silent hotel - space for relaxation without a ot of music and noise. Good food.
3 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Kaya Belek op 26 okt 2019
Thank you for choosing us.Your comment important for us.