Lobby

Beoordelingen van Hilton Garden Inn Shanghai Hongqiao NECC

4 out of 5
Hilton Garden Inn Shanghai Hongqiao NECC
No. 1915 Huqingping Road, Qingpu District, Shanghai

Beoordelingen

8,8

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 83 van 173 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 68 van 173 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 18 van 173 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 2 van 173 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 173 beoordelingen" "

9,0/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

8,2/10

Voorzieningen

8,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Bas

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Lily op 19 jul 2023
尊敬的宾客,感谢您选择入住上海新虹桥国家会展中心灿辉希尔顿花园酒店!感谢您对于酒店住宿服务给予的好评,希望您能继续支持我们,我们会继续努力为您带来更优质的服务体验,您的支持是我们进步的动力,希望不久之后能再次和您相遇,祝您旅途顺利,生活愉快!

10/10 – Uitstekend

ZAZIL

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The service was excellent and confortable. I would like to use again.
6 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Makoto

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
綺麗でした
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Youngbo

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Close to the NECC and small shopping mall.
3 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Sandy

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
great customer service
3 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Mee Hong

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

IBRAHIM

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Richard, West Monroe

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great staff, attentive, friendly, expeditiously performed requests. Great place for a stay. RM
4 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Shuiqing, Santa Barbara

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

eunyoung

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
난방이 안되서 불편했던 기억
첫날 룸에 히터기능이 안되서 한참을 켜두어도 에어컨이 나왔는지 추웠는데ᆢ밤 프론트에 연락해서 늦게 엔지니어가 와서 고쳐주었는데ᆢ다음날 또 히터가 안 나와서 물어보니 고장난거 같다고 휴대용 히터를 가져다줘서 춥지 않게는 지냈지만, 당연히 되어야 할 난방이 안되서 많이 불편했어요 미리 미리 확인 좀 해야 할거 같아요
2 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

SUNG WOO

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Lei

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good experience overall
3 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

HONGBO

2 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Edson Milto

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Chen Chang

1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

HAKHEE

3 nachten verbleven in augustus 2023

6/10 – Redelijk

Katsuhiro

1 nacht verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Alan

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Scarlett

2 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Xiaohui

3 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
住宿感受
Check-in, check-out一切順利。 住得舒適。
4 nachten verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
這大概是我看過最不希爾頓的希爾頓!! 剛走進lobby的時候,我懷疑我走錯店 進到房間,其實就一般的Hotel的感覺 必須要說,清潔程度是可以接受的,服務人員的態度很棒
3 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Lily op 19 jul 2023
尊敬的宾客,非常感谢您选择下榻上海新虹桥国家会展中心灿辉希尔顿花园酒店!感谢您在百忙之中抽空对您的入住体验进行点评和分享给其他宾客,您的耐心和细致点评是促使我们去做的更好的源源不断的动力。我们非常珍视每一位来到我们酒店入住的客户体验,给您带来良好的服务体验是我们的服务宗旨和首要任务。对于您提出的建议部分我们会跟进改善。真诚期待您的再次光临,祝您出行愉快,工作顺利!

10/10 – Uitstekend

Peter

4 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Lily op 19 jul 2023
尊敬的宾客,感谢您选择入住上海新虹桥国家会展中心灿辉希尔顿花园酒店!感谢您对于酒店住宿服务给予的好评,希望您能继续支持我们,我们会继续努力为您带来更优质的服务体验,您的支持是我们进步的动力,希望不久之后能再次和您相遇,祝您旅途顺利,生活愉快!

8/10 – Goed

Peter

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rigtig fint, gode værelser og Go morgenmad
Fine værelse og god plads Lækkert badeværelse Rigtig fin morgenmad - både kinesisk og internationalt Fitness - lidt sparsomt
5 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Lily op 19 jul 2023
尊敬的宾客,感谢您选择入住上海新虹桥国家会展中心灿辉希尔顿花园酒店!感谢您对于酒店住宿服务给予的好评,希望您能继续支持我们,我们会继续努力为您带来更优质的服务体验,您的支持是我们进步的动力,希望不久之后能再次和您相遇,祝您旅途顺利,生活愉快!

8/10 – Goed

YIRANG

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
REASONABLE PRICE. VERY CONVINENT TO ACCESS NECC
5 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Lily op 19 jul 2023
尊敬的宾客,感谢您选择入住上海新虹桥国家会展中心灿辉希尔顿花园酒店!感谢您对于酒店住宿服务给予的好评,希望您能继续支持我们,我们会继续努力为您带来更优质的服务体验,您的支持是我们进步的动力,希望不久之后能再次和您相遇,祝您旅途顺利,生活愉快!

6/10 – Redelijk

HiKei

Positief: Netheid, personeel en service
Front desk Service very good and helpful, but the location not convenient for travelers. Always by taxi go everywhere, because of traffic not convenient, metro railway very far, need 20mins by taxi to go metro railway.
3 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Lily op 19 jul 2023
Thank you for taking the time to share your feedback about your recent stay at Hilton Garden Inn Shanghai Hongqiao NECC. We are very delighted that you generally enjoyed our overall image, especially for high value, excellent service and clean room. We will continue to strive in delivering quality services, and hope to welcome you back soon in the future!

8/10 – Goed

Dr Marshed

3 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Lily op 19 jul 2023
尊敬的宾客,您好!非常感谢您选择并下榻上海新虹桥国家会展中心灿辉希尔顿花园酒店!我们的宗旨是为每一位客人提供始终如一的高品质及多元化服务,以达到您的要求与期望。相信在您的支持下,我们将不断提升酒店的服务理念和质量,确保您每一次的旅行与入住都是难忘的经历与体验。真诚期待您的再次光临!

10/10 – Uitstekend

YUNGHSIN

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in april 2023

8/10 – Goed

Christopher

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Good location. Clean room Not so good; not enough english speaking TV programs
2 nachten verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

BORA

Zakenreiziger
Great service, clean room. Thank you very much!
4 nachten verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

YANG-SUN

Reisde met partner, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
便宜,安全,方便
2 nachten verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

Wing Long

1 nacht verbleven in februari 2023

8/10 – Goed

TOKUKEN

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
リーズナブルで衛生的でまた利用したいと思います。
1 nacht verbleven in november 2021

6/10 – Redelijk

Travis

3 nachten verbleven in juli 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The room is very clean. There is a big shopping mall next to the hotel. Near airport and height speed train station.
1 nacht verbleven in december 2020

10/10 – Uitstekend

SANG DO

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
편안한 침구, 깨끗한 룸 상태, 맛있는 조식, 친절한 서비스 모두 만족했어요
1 nacht verbleven in november 2020

8/10 – Goed

Michael, Richmond

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very close to restaurants and food. Quite beautiful big room and good beds
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Xiao op 23 jan 2020
Dear Guest, Thank you for choosing our hotel, and for taking the time to write a review! We appreciate your positive feedback, and we are looking forward to meet you again!

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van Xiao op 16 jan 2020
Dear guest, Thank you for choosing to stay with us. We appreciate that you have given us a review by spending your valuable time.

8/10 – Goed

saeed

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
we enjoy our stay
good price far from city and very few option for eat,, but quite area
3 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Xiao op 18 dec 2019
Dear Guest, Thank you for choosing our hotel, and for taking the time to write a review! We appreciate your positive feedback, and we are looking forward to meet you again!

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clean modern hotel. But a bit pricy and very far from Pudong Airport .
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van Xiao op 6 dec 2019
Dear Guest, Thank you for choosing our hotel, and for taking the time to write a review! We appreciate your positive feedback, and we are looking forward to meet you again!

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
The location is good, but the facilities and overall conditions are really disappointing - no iron, fridge not working, poor sound insulation for rooms, hot water is not hot enough......
5 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Xiao op 22 nov 2019
We apologize for the fact that your past stay did not meet your expectations! We will share your comments with our team and try to improve our service. We are looking forward to serve you again.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
7 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Xiao op 15 nov 2019
Dear guest, Thank you for choosing to stay with us. We appreciate that you have given us a positive review by spending your valuable time.

8/10 – Goed

HITOSHI

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
上海は中国旅行の初日
中国語が全然出来ないまま最初の宿泊だったので不安もありましたが英語で対応していただけたので安心でした。出かけるさいにも行き先を伝えてタクシーを呼んでくれたので無事に目的地に行けました。ホテル内も清潔で朝食も美味しく良い旅のスタートになりました。
1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van Xiao op 22 nov 2019
Dear Guest, Thank you for choosing our hotel, and for taking the time to write a review! We appreciate your positive feedback, and we are looking forward to meet you again!

6/10 – Redelijk

Kyo

Zakenreiziger
浴室の排水が悪かったです。 2泊しましたご、清掃なかったです。2泊なので清掃はなくても良いが、タオルの替えは置いてて欲しかったです。
2 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Xiao op 22 nov 2019
We apologize for the fact that your past stay did not meet your expectations! We will share your comments with our team and try to improve our service. We are looking forward to serve you again.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The room is nice and clean. The breakfast buffet is decent. There are a good number of restaurants next to the hotel. There are 3 areas which I think need improvement. 1. The restaurant staff tend not to check whether the food items like the lettuce, corn, beans, fruit, etc are depleted and need refills. We have had to find a waiter to ask him/her to get more from the kitchen several times during our 6 day stay. 2. They have no concierge, so we have to ask the Reception staff for information. The staff do not appear to be knowledgeable about various things that tourists may ask. They had to look up the info on the internet every time, and often, the info they provided was not really useful. They did not even have a tourist map for us. 3. The room air conditioning is too warm and never went down to the 21C that we wanted it to be.
6 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Xiao op 29 okt 2019
Dear guest, Thank you for choosing to stay with us. We appreciate that you have given us a review by spending your valuable time. We will share your comments with our team and try to improve our service. We are looking forward to serve you again.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service
Too expensive for the standard of the hotel
No brush or toothpaste or any other daily cleaning items provided. Very limited stuff in the room. Nothing to eat or drink other than a water bottle. Very expensive for the standard of the hotel- NOT Recommended.
1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van Xiao op 28 okt 2019
Dear guest, thank you for taking a moment to share your experience. In response to the Shanghai Bathroom Amenity New policy, to promote sustainable consumption we no longer provide a dental kit, comb, shaving kit. Thank you for choosing our hotel.

10/10 – Uitstekend

Gin

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Location is good as the shopping and food is next door. Only problem is texi can't go to the entrance as it is blocked. Breakfast is ok, facitilies is good.
1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van Xiao op 24 okt 2019
Dear Guest, Thank you for choosing our hotel, and for taking the time to write a review! The entry problem is temporary, we are so sorry for the inconvenience. We will share your comments with our team and try to improve our service. We are looking forward to serve you again.

10/10 – Uitstekend

bohan, 한국

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van Xiao op 21 okt 2019
Dear Guest, Thank you for choosing our hotel, and for taking the time to write a review! It's our honor to receive your favor. We are looking forward to serve you again.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van Xiao op 21 okt 2019
Dear Guest, Thank you for choosing our hotel, and for taking the time to write a review! It's our honor to receive your favor. We are looking forward to serve you again.

6/10 – Redelijk

Yiu Wah

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Lily op 14 okt 2019
We apologize for the fact that your past stay did not meet your expectations! We hope that we could have a chance to talk to you directly and learn more about the problems you have encountered with. This may greatly help us to enhance our service and to aviod bringing same experience to the next guest!