Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 14 van 26 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
14
Gastenscore: 8 - Goed. 8 van 26 beoordelingen" "
8 - Goed
8
Gastenscore: 6 - Redelijk. 1 van 26 beoordelingen" "
6 - Redelijk
1
Gastenscore: 4 - Matig. 3 van 26 beoordelingen" "
4 - Matig
3
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 26 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
0
9,4/10
Netheid
8,4/10
Personeel en service
9,2/10
Voorzieningen
9,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
10/10 – Uitstekend
Guillem
Zakenreiziger
4 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Guillem
1 nacht verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Hsieh
Reisde met een groep
14 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
乾淨、安靜、人員專業又親切、設施環境好,值得推薦。
Hsieh
5 nachten verbleven in november 2023
8/10 – Goed
Jane
24 aug 2023
Jane
4 nachten verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
William
14 jun 2023
William
2 nachten verbleven in juni 2023
10/10 – Uitstekend
Osamu
11 dec 2022
Osamu
3 nachten verbleven in december 2022
10/10 – Uitstekend
xufeng
Reisde met familie
13 dec 2021
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
xufeng
1 nacht verbleven in december 2021
10/10 – Uitstekend
Zhengjie
Zakenreiziger
3 jul 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
高品质酒店
总体条件很不错,标准五星品质,但是因为区域问题,交通不太方便。
Zhengjie
1 nacht verbleven in juni 2021
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
8 okt 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Breakfast area was heavily under-staffed. Management was poor. Waitress at the reception didn’t have ideas how to allocate seats. Cleaning up was highly inefficient. To be honest, it was a bit chaos.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van Daisy Wu op 14 okt 2019
Dear Guest, thank you for your feedback about your stay with us at Hyatt Regency Shanghai Jiading but I am very sorry to hear there were some shortcomings and discomfort about service & breakfast during your stay with us. And for those service & breakfast issues, we will work with our Service Coach & Executive Chef to make your next visit very happy. We will continue to ensure all our clients leave satisfied and look forward to welcoming you in a short time. Marketing Communication Daisy Wu
10/10 – Uitstekend
Edward
4 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Edward
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van Daisy Wu op 29 nov 2019
Dear Valued Guest, Thank you for choosing Hyatt Regency Shanghai Jiading as your stay destination to Shanghai. We were very happy to know that you enjoyed your stay with us. We are looking forward to extending our warm hospitality to you again in the near future.Marketing Communication Daisy Wu
10/10 – Uitstekend
Chien-Cheng
1 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Chien-Cheng
3 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Daisy Wu op 29 nov 2019
Dear Valued Guest, Thank you for choosing Hyatt Regency Shang Jiading as your stay destination to Shanghai. We were very happy to know that you enjoyed your stay with us. We are looking forward to extending our warm hospitality to you again in the near future. Marketing Communication Daisy Wu
8/10 – Goed
SHOICHI
2 sep 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
YAO YI
3 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Daisy Wu op 29 nov 2019
Dear Valued Guest, Thank you for choosing Hyatt Regency Shang Jiading as your stay destination to Shanghai. We were very happy to know that you enjoyed your stay with us. We are looking forward to extending our warm hospitality to you again in the near future. Marketing Communication Daisy Wu
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
31 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
New facility, shinning
Staff are rude and unprofessional, room order breakfast sucks!
Ben
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van Marketing Communication Daisy Wu op 31 jul 2019
Dear Guest, thank you for your feedback about your stay with us at Hyatt Regency Shanghai Jiading but I am very sorry to hear there were some shortcomings and discomfort about service & breakfast during your stay with us. And for those service & breakfast, we will work with our Service Coach & Executive Chef to make your next visit very happy. We will continue to ensure all our clients leave satisfied and look forward to welcoming you in a short time. Marketing Communication Daisy Wu
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie en kleine kinderen
23 jul 2019
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
不錯,基本上都很滿意
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van 尊敬的賓客,您好!非常感謝您選擇入住上海嘉定凱悅酒店。很高興酒店的服務能得到您的認可,您的滿意是酒店 op 26 jul 2019
Dear Valued Guest, Thank you for choosing Hyatt Regency Shang Jiading as your stay destination to Shanghai. We were very happy to know that you enjoyed your stay with us. We are looking forward to extending our warm hospitality to you again in the near future. Marketing Communication Daisy Wu
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger, Reisde met familie
30 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Modern and beautiful alot alot alot alot alot alot alot of good food
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
28 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van Daisy Wu op 29 nov 2019
Dear Valued Guest, Thank you for choosing Hyatt Regency Shang Jiading as your stay destination to Shanghai. We were very happy to know that you enjoyed your stay with us. We are looking forward to extending our warm hospitality to you again in the near future. Marketing Communication Daisy Wu
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
11 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Where were the curtains??
No proper curtains in the room so I got woken up by the sun beating through the window every morning at 6am!!
Grant
2 nachten verbleven in oktober 2018
Reactie van Camilla Zhou op 15 nov 2018
Dear Valued Guest,
Thank you for taking the time to share your feedback with us during your recent visit.
We are sorry to hear about your experiences in the hotel. Please accept our sincere apologies. As confirmed with our operation team, all of our hotel rooms are equipped with double curtains. Curtains in city view/lake view standard rooms are manually and electrically in all of other rooms. We would be very pleased to provide the curtains closed service for you during your next visit to us.
Your experience means a lot to us and we hope we will have another opportunity to serve you in the near future.
10/10 – Uitstekend
HSIN-YU
25 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in oktober 2018
Reactie van Camilla Zhou op 15 nov 2018
Dear Valued Guest,
Thank you for choosing Hyatt Regency Shang Jiading as your stay destination to Shanghai. We were very happy to know that you enjoyed your stay with us.
We are looking forward to extending our warm hospitality to you again in the near future.
6/10 – Redelijk
Cz, Shanghai
23 sep 2018
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Cz
1 nacht verbleven in september 2018
Reactie van Camilla Zhou op 15 nov 2018
Dear Valued Guest,
Thank you for choosing Hyatt Regency Shang Jiading as your stay destination to Shanghai. We were very happy to know that you enjoyed your stay with us.
We are looking forward to extending our warm hospitality to you again in the near future.