Interieur

Beoordelingen van InterContinental Shanghai Pudong Hotel, an IHG Hotel

4.5 out of 5
InterContinental Shanghai Pudong Hotel, an IHG Hotel
777 Zhangyang Road, Pudong, Shanghai, Shanghai

Beoordelingen

8,8

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 176 van 341 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 132 van 341 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 22 van 341 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 8 van 341 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 341 beoordelingen" "

9,0/10

Netheid

9,0/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

8,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Hong

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We had two weeks stay at the hotel and we enjoyed it very much, from the location with amenities around it to the buffet with great selections and perfectly brewed coffee. The staffs are well trained and courteous, the room spacious and clean. The only downside is the internet access. As business owner, it's hard not able to manage daily operations remotely.
12 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Mei Lam Lina

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I stayed in room 1818, and the cleaning/ room service lady called Vivi provides excellent service. She’s helpful and approachable, nice and always carry a smile and polite. Great service.
5 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Diego

2 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Rafael

Reisde met een groep
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Close to everything, friendly staff
7 nachten verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Pui Yue

Zakenreiziger
Positief: Netheid, comfort kamer
8 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

yongliang

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

10/10 – Uitstekend

yongliang

Positief: Netheid

10/10 – Uitstekend

yongliang

10/10 – Uitstekend

yongliang

10/10 – Uitstekend

Soo Im

3 nachten verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

Pui Yue

Zakenreiziger
6 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Roy Tan, General Manager op 20 dec 2023
Dear Ms. Li, Thank you for choosing to stay with us recently and we are sorry that this stay did not meet your expectation. I requested related department to take the prompt action to make sure we will provide comfortable stay environment for our guest. We will make sure to have a better stay experience for your next stay.Looking forward to welcoming you back soon!Kind regards,Roy Tan, General Manager

10/10 – Uitstekend

Michael

1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Rudolf Gimmi, General Manager op 27 okt 2023
Dear Michael,Thank you for choosing to stay with us recently and complete the online questionairy. We are looking forward to welcoming you back soon!

8/10 – Goed

Yongho

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
음식 맛있어요
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Rudolf Gimmi, General Manager op 19 okt 2023
Thank you so much for your review of our hotel. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us. It's something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again. Kind regards,

10/10 – Uitstekend

MISA

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
英語対応可、スタッフの対応が非常によかったです。 朝食も種類が沢山ありどれも美味しくて連泊でも飽きずに楽しめました。 観光地から少し離れていますが近くに飲食店やコンビニあり。
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Rudolf Gimmi, General Manager op 12 okt 2023
当ホテルのレビューを投稿いただき誠にありがとうございました。当ホテルでのご滞在をお楽しみいただけたとのこと、大変嬉しく存じます。 当ホテルでは、お客様に満足いただけるご滞在を提供できるようスタッフ一同尽力しており、お客様からのフィードバックを貴重なご意見として参考にさせていただいております。またのご利用をお待ち申し上げております。敬具

10/10 – Uitstekend

Julian

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fabulous Hotel
Wonderful room and great breakfast spread.
4 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Rudolf Gimmi, General Manager op 14 aug 2023
Dear Julian,Thank you for choosing to stay with us recently! I am delighted to know that you are satisfied with your room and our breakfast. We will continously provide high quality service and products to our customers in future. Thank you again for your valuable comments and looking forward to welcoming you back soon!Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Simon

Positief: Netheid, personeel en service
Very helpful staff.
3 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Rudolf Gimmi, General Manager op 10 aug 2023
Dear Simon,Thank you for choosing to stay with us recently and indeed taking your time to write us a online review! I am delighted to know that we could help you to make your stay more comfortable. We will continously to provide high level service to our valuable customers in future.Thank you again for your feedback and looking forward to welcoming you back soon!Kind regards,

6/10 – Redelijk

Pui Yue

Zakenreiziger
5 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Rudolf Gimmi, General Manager op 24 jul 2023
Dear Pui Yue,Thank you for choosing to stay with us recently! I did the investigation and requested related department to take the prompt action to make sure we will provide comfortable stay environment for our guest. Thank you for sharing your comments upon check-out and so we can make sure to have a better stay experience for your next stay.Looking forward to welcoming you back soon!Kind regards,Rudolf Gimmi, General Manager

10/10 – Uitstekend

Bernie

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
A perfect stay.
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Rudolf Gimmi, General Manager op 26 jun 2023
Dear Bernie,Thank you for choosing to stay with us recently! I am delighted to learn that you had a perfect stay with us. We will continously provide excellent service to our customers in future. Thank you and looking forward to welcoming you back very soon!Kind regards,Rudolf Gimmi, General Manager

8/10 – Goed

Pui Yue

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van 贾诺德 酒店总经理 op 22 mei 2023
尊敬的宾客,感谢您选择上海锦江汤臣洲际大酒店!很高兴您对本次入住的好评,我们也希望您能与我们分享您的入住体验,以便我们不断提升。期待您的下一次入住!

2/10 – Ontzettend slecht

Manfred

Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Für 170€ die Nacht erwarte Ich etwas mehr. Die Zimmer waren sehr klein. Es gab noch nicht einmal einen Platz um einen Koffer zu platzieren wenn mann einen längeren Aufenthalt plant. Beim einchecken wurde Ich darauf Aufmerksam gemacht das Damenbesuch noch 22:00 Uhr nicht erwünscht ist!!! Wird das auch bei Einheimischen Gästen so gemacht? Habe am nächsten Tag ein anderes Hotel gebucht. Nie wieder…
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Rudi Gimmi op 11 mei 2023
Sehr geehrter Manfred, Herzlichen Dank für Ihren Aufenthalt in unserem Hause. Es tut mir sehr leid das Ihr Aufenthalt bei uns nicht plangemäss verlaufen ist. Zimmerweise entschuldige ich mich, das unsere Zimmer-Introduktion nicht ausreichend war, da wir normalerweise recht gute Kommentare fuer unsere Zimmerauslegung erhalten. Wollte jedoch erklaeren, das wir nie wagen würden, etwas gegen Besuch jeglicher Person auf Ihr Zimmer auszusprechen, da das nun wirklich nicht unsere Entscheidung ist. Was meine Kollegen eventuell erklären wollten und wegen mangel an Fremdsprachen-Kenntnissen etwas verloren wurde, ist das wir jeden Besucher auf das Zimmer nach 22:00 in unserem System mit deren Ausweis registrieren müssen. Entschuldigen Sie bitte vielmals das Missverständnis, ich werde Sie auch persönlich via Email mit meiner Kontakt-Information schicken, es wuerde mich sehr freuen falls ich unser Hotel nochmal in der Zukunft „von der richtigen Seite“ presentieren kann.Vielen Dank nochmals fuer Ihre Kommentare und hoffentlich duerfen wir Sie trotz allem bald wieder bei uns willkommen heissen.Mit freundlichen Gruessen,Rudi GimmiGeneral Manager

8/10 – Goed

Ping Yau

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Great service at check in.
Decent overall experience, great service at the reception, other departments also courteous and polite.
2 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Rudolf Gimmi, General Manager op 26 apr 2023
Dear Ping Yau,Thank you for choosing to stay with recently and taking time to complete the online questionnaire! I am delighted to learn from your feedback that you are quite enjoy your stay this time. I have shared your comments with team to recognize and encourage our colleagues to always deliver excellent service in future.Thank you again for your valuable comments and looking forward to welcoming you back very soon!Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Ping Yau

2 nachten verbleven in april 2023
Reactie van 贾诺德,酒店总经理 op 23 apr 2023
尊敬的Ping Yau,感谢您入住上海锦江汤臣洲际大酒店!很高兴您对本次入住给予满分好评。能为您提供舒适的环境和优质的服务是我们团队一致的目标,我们期待您的再次入住!

10/10 – Uitstekend

Pui Yue

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van 贾诺德 酒店总经理 op 13 mrt 2023
尊敬的Pui Yue,感谢您选择上海锦江汤臣洲际大酒店!很高兴您对本次入住感到满意,我们将一如既往的为您和宾客带来优质的入住体验,期待您的下一次入住!

10/10 – Uitstekend

Joey

1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van 贾诺德 酒店总经理 op 13 mrt 2023
尊敬的Joey,感谢您选择上海锦江汤臣洲际大酒店!很高兴您给我们满分的好评,能为您带来优质的入住体验是我们团队一致的目标,我们期待您的下一次入住!

10/10 – Uitstekend

Moqi

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2022
Reactie van Jason Burnett, op 2 apr 2022
Dear Moqi, Thank you for choosing to stay with us recently. Please accept my apologies for delay in responding. I am delighted to learn that you are satisfied with your stay this time. We will continuously deliver excellent service to our customers like always. Look forward to welcome you back very soon. Kind regards, Jason Burnett General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juni 2021
Reactie van 白纳德 酒店总经理 op 13 jul 2021
尊敬的宾客,感谢您选择上海锦江汤臣洲际大酒店!感谢您对本次入住感到满意,如您有任何意见,欢迎与我们分享,期待您的下一次入住!

8/10 – Goed

Sau Wai

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
服務十分體貼
各方面的服務都非常的好, 只是硬件裝修, 地毯顏色等顯得略為陳舊
12 nachten verbleven in maart 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr freundliches Personal und angenehmer Aufenthalt.
3 nachten verbleven in februari 2021
Reactie van InterContinental Shanghai Pudong op 18 feb 2021
Dear Guest, Thank you very much for choosing to stay with us recently. I am delighted to learn that you are satisfied with our service and staff. We will continuously deliver excellent service to our customers in future. Look forward to welcoming you back to InterContinental Shanghai Pudong very soon. Kind regards, Jason Burnett General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
忘れ物を探して頂き、感謝しています。ありがとうございました。 チェックイン時のスタッフの方の対応も良く、朝食バイキングも美味しくて種類も豊富でした。
2 nachten verbleven in december 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fenetres
Je cherchais un hôtel avec fenêtre et acceptant les étrangers
2 nachten verbleven in januari 2021
Reactie van InterContinental Shanghai Pudong op 25 jan 2021
Dear Fenetres, Thank you so much for your review of our hotel. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us. It's something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again. Sincerely, Jason Burnett General Manager

10/10 – Uitstekend

RONGHAI

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

BYUNGJIN

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
전반적으로 무난하나 난방은 다소 문제
상하이 인터컨티넨탈 호텔 중 제일 저렴하고 오래되긴 했으나, 실내는 깨끗하고 아늑합니다. 조식도 다양하게 있어 이용하기 편했고, 김초밥도 있어 좋았네요. 다만, 1월 상해의 저녁 추운 날씨를 견디기 위한 실내난방은 만족스럽지 못했습니다. 온도 조절기는 26도 이상 안올라갔고, 심지어 다소 선선한 바람이 나와서 감기에 조심해야 했습니다.
2 nachten verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Usuke, Kobe

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen
2 nachten verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in december 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
3 nachten verbleven in december 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
予約内容と現地のポリシーが違い、追加料金を払わされた。 こちらの落ち度はないが、時間もない中での交渉とこちらの主張は受け入れられなかったのは残念。 調査をお願いしたい。
1 nacht verbleven in december 2019

8/10 – Goed

WU

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
コンシェルジュの方々にも良くしていただきました。 朝食バイキングが最高でした。 アメニティがもう少し充実していればもっと良いです。
2 nachten verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Victor

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Just the breakfast quality is a bit not as good as before, the bread
2 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Jason Burnett op 31 dec 2019
Dear guest, Thank you for choosing InterContinental Shanghai Pudong. I am pleased to know that you enjoyed your accommodations and the service provided by our team. I really appreciate your valuable feedback which will help the hotel keep improving. We hope to have the privilege of welcoming you back again soon! Best Regards Jason Burnett General Manager

10/10 – Uitstekend

YUJI

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Yanan

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I have a quiet room and on a high level, which is nice. The staff are attentive and friendly.
3 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Jason Burnett op 13 dec 2019
Dear guest, Thank you for choosing InterContinental Shanghai Pudong. I am so pleased that you enjoyed your nice room with higher floor. All of our staffs are working hard to serve and make our guests happy. I appreciate your feedback and look forward to welcoming you back again very soon. Best Regards Jason Burnett General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Company

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Calvin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Sue Bing

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2019