Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 176 van 341 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
176
Gastenscore: 8 - Goed. 132 van 341 beoordelingen" "
8 - Goed
132
Gastenscore: 6 - Redelijk. 22 van 341 beoordelingen" "
6 - Redelijk
22
Gastenscore: 4 - Matig. 8 van 341 beoordelingen" "
4 - Matig
8
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 341 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
3
9,0/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
8,4/10
Voorzieningen
8,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
10/10 – Uitstekend
Hong
Reisde met familie
26 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We had two weeks stay at the hotel and we enjoyed it very much, from the location with amenities around it to the buffet with great selections and perfectly brewed coffee. The staffs are well trained and courteous, the room spacious and clean. The only downside is the internet access. As business owner, it's hard not able to manage daily operations remotely.
Hong
12 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Mei Lam Lina
Reisde met familie
30 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I stayed in room 1818, and the cleaning/ room service lady called Vivi provides excellent service. She’s helpful and approachable, nice and always carry a smile and polite. Great service.
Mei Lam Lina
5 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Diego
24 mrt 2024
Diego
2 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Rafael
Reisde met een groep
3 feb 2024
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Close to everything, friendly staff
Rafael
7 nachten verbleven in januari 2024
8/10 – Goed
Pui Yue
Zakenreiziger
26 jan 2024
Positief: Netheid, comfort kamer
Pui Yue
8 nachten verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
yongliang
9 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
yongliang
10/10 – Uitstekend
yongliang
9 jan 2024
Positief: Netheid
yongliang
10/10 – Uitstekend
yongliang
9 jan 2024
yongliang
10/10 – Uitstekend
yongliang
9 jan 2024
yongliang
10/10 – Uitstekend
Soo Im
31 dec 2023
Soo Im
3 nachten verbleven in december 2023
6/10 – Redelijk
Pui Yue
Zakenreiziger
19 dec 2023
Pui Yue
6 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Roy Tan, General Manager op 20 dec 2023
Dear Ms. Li, Thank you for choosing to stay with us recently and we are sorry that this stay did not meet your expectation. I requested related department to take the prompt action to make sure we will provide comfortable stay environment for our guest. We will make sure to have a better stay experience for your next stay.Looking forward to welcoming you back soon!Kind regards,Roy Tan, General Manager
10/10 – Uitstekend
Michael
23 okt 2023
Michael
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Rudolf Gimmi, General Manager op 27 okt 2023
Dear Michael,Thank you for choosing to stay with us recently and complete the online questionairy. We are looking forward to welcoming you back soon!
8/10 – Goed
Yongho
Zakenreiziger
18 okt 2023
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
음식 맛있어요
Yongho
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Rudolf Gimmi, General Manager op 19 okt 2023
Thank you so much for your review of our hotel. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us. It's something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again. Kind regards,
10/10 – Uitstekend
MISA
Reisde met familie
12 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fabulous Hotel
Wonderful room and great breakfast spread.
Julian
4 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Rudolf Gimmi, General Manager op 14 aug 2023
Dear Julian,Thank you for choosing to stay with us recently! I am delighted to know that you are satisfied with your room and our breakfast. We will continously provide high quality service and products to our customers in future. Thank you again for your valuable comments and looking forward to welcoming you back soon!Kind regards,
10/10 – Uitstekend
Simon
10 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service
Very helpful staff.
Simon
3 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Rudolf Gimmi, General Manager op 10 aug 2023
Dear Simon,Thank you for choosing to stay with us recently and indeed taking your time to write us a online review! I am delighted to know that we could help you to make your stay more comfortable. We will continously to provide high level service to our valuable customers in future.Thank you again for your feedback and looking forward to welcoming you back soon!Kind regards,
6/10 – Redelijk
Pui Yue
Zakenreiziger
23 jul 2023
Pui Yue
5 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Rudolf Gimmi, General Manager op 24 jul 2023
Dear Pui Yue,Thank you for choosing to stay with us recently! I did the investigation and requested related department to take the prompt action to make sure we will provide comfortable stay environment for our guest. Thank you for sharing your comments upon check-out and so we can make sure to have a better stay experience for your next stay.Looking forward to welcoming you back soon!Kind regards,Rudolf Gimmi, General Manager
10/10 – Uitstekend
Bernie
Zakenreiziger
22 jun 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
A perfect stay.
Bernie
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Rudolf Gimmi, General Manager op 26 jun 2023
Dear Bernie,Thank you for choosing to stay with us recently! I am delighted to learn that you had a perfect stay with us. We will continously provide excellent service to our customers in future. Thank you and looking forward to welcoming you back very soon!Kind regards,Rudolf Gimmi, General Manager
8/10 – Goed
Pui Yue
Zakenreiziger
21 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Für 170€ die Nacht erwarte Ich etwas mehr. Die Zimmer waren sehr klein. Es gab noch nicht einmal einen Platz um einen Koffer zu platzieren wenn mann einen längeren Aufenthalt plant. Beim einchecken wurde Ich darauf Aufmerksam gemacht das Damenbesuch noch 22:00 Uhr nicht erwünscht ist!!! Wird das auch bei Einheimischen Gästen so gemacht? Habe am nächsten Tag ein anderes Hotel gebucht. Nie wieder…
Manfred
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Rudi Gimmi op 11 mei 2023
Sehr geehrter Manfred, Herzlichen Dank für Ihren Aufenthalt in unserem Hause. Es tut mir sehr leid das Ihr Aufenthalt bei uns nicht plangemäss verlaufen ist. Zimmerweise entschuldige ich mich, das unsere Zimmer-Introduktion nicht ausreichend war, da wir normalerweise recht gute Kommentare fuer unsere Zimmerauslegung erhalten. Wollte jedoch erklaeren, das wir nie wagen würden, etwas gegen Besuch jeglicher Person auf Ihr Zimmer auszusprechen, da das nun wirklich nicht unsere Entscheidung ist. Was meine Kollegen eventuell erklären wollten und wegen mangel an Fremdsprachen-Kenntnissen etwas verloren wurde, ist das wir jeden Besucher auf das Zimmer nach 22:00 in unserem System mit deren Ausweis registrieren müssen. Entschuldigen Sie bitte vielmals das Missverständnis, ich werde Sie auch persönlich via Email mit meiner Kontakt-Information schicken, es wuerde mich sehr freuen falls ich unser Hotel nochmal in der Zukunft „von der richtigen Seite“ presentieren kann.Vielen Dank nochmals fuer Ihre Kommentare und hoffentlich duerfen wir Sie trotz allem bald wieder bei uns willkommen heissen.Mit freundlichen Gruessen,Rudi GimmiGeneral Manager
8/10 – Goed
Ping Yau
Reisde met familie
25 apr 2023
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Great service at check in.
Decent overall experience, great service at the reception, other departments also courteous and polite.
Ping Yau
2 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Rudolf Gimmi, General Manager op 26 apr 2023
Dear Ping Yau,Thank you for choosing to stay with recently and taking time to complete the online questionnaire! I am delighted to learn from your feedback that you are quite enjoy your stay this time. I have shared your comments with team to recognize and encourage our colleagues to always deliver excellent service in future.Thank you again for your valuable comments and looking forward to welcoming you back very soon!Kind regards,
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Moqi
1 nacht verbleven in januari 2022
Reactie van Jason Burnett, op 2 apr 2022
Dear Moqi,
Thank you for choosing to stay with us recently. Please accept my apologies for delay in responding.
I am delighted to learn that you are satisfied with your stay this time. We will continuously deliver excellent service to our customers like always.
Look forward to welcome you back very soon.
Kind regards,
Jason Burnett
General Manager
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
7 jun 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
服務十分體貼
各方面的服務都非常的好, 只是硬件裝修, 地毯顏色等顯得略為陳舊
Sau Wai
12 nachten verbleven in maart 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
16 feb 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr freundliches Personal und angenehmer Aufenthalt.
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in februari 2021
Reactie van InterContinental Shanghai Pudong op 18 feb 2021
Dear Guest,
Thank you very much for choosing to stay with us recently. I am delighted to learn that you are satisfied with our service and staff. We will continuously deliver excellent service to our customers in future.
Look forward to welcoming you back to InterContinental Shanghai Pudong very soon.
Kind regards,
Jason Burnett
General Manager
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
25 jan 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fenetres
Je cherchais un hôtel avec fenêtre et acceptant les étrangers
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in januari 2021
Reactie van InterContinental Shanghai Pudong op 25 jan 2021
Dear Fenetres,
Thank you so much for your review of our hotel. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us. It's something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again.
Sincerely,
Jason Burnett
General Manager
10/10 – Uitstekend
RONGHAI
Reisde met familie
28 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
RONGHAI
1 nacht verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
26 jan 2020
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
24 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
BYUNGJIN
Zakenreiziger
21 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
전반적으로 무난하나 난방은 다소 문제
상하이 인터컨티넨탈 호텔 중 제일 저렴하고 오래되긴 했으나, 실내는 깨끗하고 아늑합니다.
조식도 다양하게 있어 이용하기 편했고, 김초밥도 있어 좋았네요.
다만, 1월 상해의 저녁 추운 날씨를 견디기 위한 실내난방은 만족스럽지 못했습니다.
온도 조절기는 26도 이상 안올라갔고, 심지어 다소 선선한 바람이 나와서 감기에 조심해야 했습니다.
BYUNGJIN
2 nachten verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
6 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
Usuke, Kobe
Reisde met partner
5 jan 2020
Positief: Netheid, voorzieningen
Usuke
2 nachten verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
5 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in december 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
3 jan 2020
Positief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in december 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
3 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Just the breakfast quality is a bit not as good as before, the bread
Victor
2 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Jason Burnett op 31 dec 2019
Dear guest,
Thank you for choosing InterContinental Shanghai Pudong. I am pleased to know that you enjoyed your accommodations and the service provided by our team. I really appreciate your valuable feedback which will help the hotel keep improving. We hope to have the privilege of welcoming you back again soon!
Best Regards
Jason Burnett
General Manager
10/10 – Uitstekend
YUJI
Zakenreiziger
25 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
YUJI
1 nacht verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
18 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Yanan
Reisde met een groep
18 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Yanan
1 nacht verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger, Reisde met partner
11 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I have a quiet room and on a high level, which is nice. The staff are attentive and friendly.
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Jason Burnett op 13 dec 2019
Dear guest,
Thank you for choosing InterContinental Shanghai Pudong. I am so pleased that you enjoyed your nice room with higher floor. All of our staffs are working hard to serve and make our guests happy. I appreciate your feedback and look forward to welcoming you back again very soon.
Best Regards
Jason Burnett
General Manager
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
6 dec 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Company
Zakenreiziger
5 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Company
3 nachten verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Calvin
24 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Calvin
1 nacht verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Sue Bing
Reisde met een groep
19 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer