Een aparte badkuip en douche, een diep bad, een regendouche

Beoordelingen van Jing An Shangri-La, Shanghai

5 out of 5
Jing An Shangri-La, Shanghai
1218 Middle Yan'an Road, Jing An Kerry Centre, West Nanjing, Shanghai, Shanghai

Beoordelingen

9,0

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 182 van 290 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 79 van 290 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 14 van 290 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 5 van 290 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 10 van 290 beoordelingen" "

9,4/10

Netheid

9,0/10

Personeel en service

9,0/10

Voorzieningen

9,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

michael allen

Reisde met partner
Service was so-so, staffs are probably not properly trained. Pricy for what you can get.
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Hsun-Shi

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Anna

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Voorzieningen
Very good hotel. It located in very good location, luxury hotel with top design, best view, best bedding, bathroom and best service. We love this Jian Shanghai-La Shanghai.
2 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Zhenxin

5 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Jose Maria

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Todo bien
7 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

calvin

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
modern and new hotel. top floor rooms have epic views. staff nice and rooms clean. location very convenient and upscale
4 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Rita Huan op 27 feb 2024
Dear guest,Thank you for staying at Jing An Shangri-La, Shanghai. The hotel is committed to providing guests with first-class facilities and services. We look forward to your visit again!Jing An Shangri-La, Shanghai

10/10 – Uitstekend

Zhenting

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We had our room upgraded. Absolutely amazing view! And it actually saved us a trip to Shanghai Tower. Very happy stay!
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Rita Huan op 27 feb 2024
Dear guest,Thank you for staying at Jing An Shangri-La, Shanghai. The hotel is committed to providing guests with first-class facilities and services. We look forward to your visit again!Jing An Shangri-La, Shanghai

10/10 – Uitstekend

yuka

8 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Rita Huan op 27 feb 2024
Dear guest,Thank you for staying at Jing An Shangri-La, Shanghai. The hotel is committed to providing guests with first-class facilities and services. We look forward to your visit again!Jing An Shangri-La, Shanghai

10/10 – Uitstekend

Y., Hong Kong

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
My wife and I have stayed in many of the Shangrila Hotels around the world. We have never been disappointed! Our most favorite hotels!
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Rita Huan op 21 dec 2023
Dear guest,Thank you for staying at Jing An Shangri-La, Shanghai. The hotel is committed to providing guests with first-class facilities and services. We look forward to your visit again!Jing An Shangri-La, Shanghai

10/10 – Uitstekend

Nicolas

2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Rita Huan op 22 nov 2023
Dear Nicolas,Thanks you for staying at Jing An Shangri-La, Shanghai. The hotel is committed to providing guests with first-class facilities and services. We look forward to your visit again! Jing An Shangri-La, Shanghai

10/10 – Uitstekend

Nicolas

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Rita Huan op 24 nov 2023
Dear Nicolas,Thank you for staying at Jing An Shangri-La, Shanghai. The hotel is committed to providing guests with first-class facilities and services. We look forward to your visit again! Jing An Shangri-La, Shanghai

10/10 – Uitstekend

Huesun

1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Rita Huan op 7 dec 2023
Dear Huesun,Thank you for staying at Jing An Shangri-La, Shanghai. The hotel is committed to providing guests with first-class facilities and services. We look forward to your visit again!Jing An Shangri-La, Shanghai

2/10 – Ontzettend slecht

KYU SIK

1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Rita Huan op 7 nov 2023
Dear Guest,Thank you for staying at Jing An Shangri-La, Shanghai. We value your feedback and are committed to ensuring that every guest feels the warmth and efficiency of Shangri-La. Looking forward to your visit again! Jing An Shangri-La, Shanghai.

10/10 – Uitstekend

Eric Douglas

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great area to stay in. The hotel is not new, but the room was quite confortable, very nice staff.
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Rita Huan op 31 okt 2023
Dear Guest,Thank you for staying at Jing An Shangri-La, Shanghai and giving us your valuable feedback. We will communicate with the relevant departments for improvement, and hope to make every guest have a perfect and comfortable staying experience. Looking forward to seeing you next time!Jing An Shangri-La, Shanghai

10/10 – Uitstekend

yuka

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
宿泊部屋から見た上海の景色が素晴らしいです。大変満足しています。
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Rita Huan op 13 okt 2023
Warmest greetings from Jing An Shangri-La, Shanghai. Thank you for taking the time to share your positive review with us. We are delighted to hear that you had wonderful time at our hotel recently. Look forward to welcoming you back to the hotel in the near future!

8/10 – Goed

EUN JUNG

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Rita Huan op 13 okt 2023
Warmest greetings from Jing An Shangri-La, Shanghai. Thank you for taking the time to share your positive review with us. We are delighted to hear that you had wonderful time at our hotel recently. Look forward to welcoming you back to the hotel in the near future!

10/10 – Uitstekend

Cui

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very beautiful hotel
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Rita Huan op 13 okt 2023
Warmest greetings from Jing An Shangri-La, Shanghai. Thank you for taking the time to share your positive review with us. We are delighted to hear that you had wonderful time at our hotel recently. Look forward to welcoming you back to the hotel in the near future!

2/10 – Ontzettend slecht

Si Min

Zakenreiziger
Negatief: Netheid
A used condom packaging was on the table, cleanliness is an issue. Despite night shift manager switched the room and compensate with free breakfast, but would not want to stay here again.
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Rita Huan op 18 sep 2023
Dear Guest,Thank you for staying at Jing An Shangri-La, Shanghai and sharing your stay experience. We attach great importance to the service problems you mentioned, and thank you for pointing out our shortcomings. We will certainly further communicate with our colleagues to improve them, so that every guest can feel the warm and efficient service of Shangri-La from time to time.Jing An Shangri-La, Shanghai.

10/10 – Uitstekend

Yili

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The room views are beautiful, staff members are friendly and helpful. Foods are excellent. I Will go back! I give this hotel a five star!
19 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Rita Huan op 28 aug 2023
Dear Yili,Thank you for staying at Jing An Shangri-La, Shanghai. The hotel is committed to providing guests with first-class facilities and services. We look forward to your visit again!Jing An Shangri-La, Shanghai

10/10 – Uitstekend

MASAO

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
綺麗な客室で最高な一日でした。
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Rita Huan op 28 aug 2023
Dear MASAO,Thank you for staying at Jing An Shangri-La, Shanghai. The hotel is committed to providing guests with first-class facilities and services. We look forward to your visit again!Jing An Shangri-La, Shanghai

2/10 – Ontzettend slecht

Rong

4 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Rita Huan op 26 jun 2023
Dear guest,Thank you for staying at Jing An Shangri-La, Shanghai. We value your feedback and are committed to ensuring that every guest feels the warmth and efficiency of Shangri-La. Looking forward to your visit again!Jing An Shangri-La, Shanghai.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
優秀的飯店
地點優越,房間能看到美麗的夜景,人員服務態度非常好。
3 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Rita Huan op 16 jun 2023
尊敬的宾客,感谢下榻静安香格里拉,您的满意是对我们工作最大的鼓励,期待您的再次光临!上海静安香格里拉

10/10 – Uitstekend

Angie

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel pays attention to the details.
4 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Rita Huan op 15 jun 2023
Dear guest, Thank you for staying at Jing An Shangri-La, Shanghai. The hotel is committed to providing guests with first-class facilities and services. We look forward to your visit again! Jing An Shangri-La, Shanghai

2/10 – Ontzettend slecht

David

4 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Rita Huan op 26 jun 2023
Dear guest,Thank you for staying at Jing An Shangri-La, Shanghai. We value your feedback and are committed to ensuring that every guest feels the warmth and efficiency of Shangri-La. Looking forward to your visit again!Jing An Shangri-La, Shanghai.

6/10 – Redelijk

Jinho

Zakenreiziger
별 감흥없구요…호텔 걍 그렇습니다. 조식도 그렇고…
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Rita Huan op 31 mei 2023
Dear guest,Thank you for staying at Jing An Shangri-La, Shanghai and giving us your valuable feedback. We will communicate with the relevant departments for improvement, and hope to make every guest have a perfect and comfortable staying experience. Looking forward to seeing you next time!Jing An Shangri-La, Shanghai

6/10 – Redelijk

Di

3 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Rita Huan op 15 jun 2023
Dear guest, Thank you for staying at Jing An Shangri-La, Shanghai. The hotel is committed to providing guests with first-class facilities and services. We look forward to your visit again! Jing An Shangri-La, Shanghai

10/10 – Uitstekend

Jeffery

2 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Rita Huan op 15 jun 2023
Dear guest, Thank you for staying at Jing An Shangri-La, Shanghai. The hotel is committed to providing guests with first-class facilities and services. We look forward to your visit again! Jing An Shangri-La, Shanghai

10/10 – Uitstekend

YEA SUN

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Can be my favorite hotel in Shanghai
All the facilities are good with fantastic location. The most I liked is swimming pool of which water quality is excellent. Gym is good though.
2 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Rita Huan op 25 mei 2023
Dear guests,Thank you for staying in Jing An Shangri-La, Shanghai. Your satisfaction is the greatest encouragement to our work. We look forward to seeing you again!Jing An Shangri-La, Shanghai

6/10 – Redelijk

Hwachun

Reisde met familie
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
location is convenient
6 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Rita Huan op 4 mei 2023
Dear Hwachun , Thank you for your stay at Jing 'an Shangri-La, Shanghai and your satisfaction. We look forward to seeing you again! Jing 'an Shangri-La, Shanghai

10/10 – Uitstekend

Peter

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Rita Huan op 25 apr 2023
Distinguished Peter,Thank you for coming to Jing An Shangri-La, Shanghai. Your satisfaction is the greatest encouragement to our work. Look forward to your coming again!Jing An Shangri-La, Shanghai

2/10 – Ontzettend slecht

Yuanyuan

Zakenreiziger
Bad experience at shangri la Jing’an
The whole check in experience is terrible, not a fair queue and everybody try to cut short, and no one can maintain the rule. Bad experience happens again when I check out. Surprisingly they didn’t refund me the balance. That’s quite shocking.
1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Rita Huan op 25 apr 2023
Distinguished Yuanyuan,Thank you for staying at Jing An Shangri-La, Shanghai and giving us your feedback. We will cooperate with colleagues in various departments to further improve the quality of service, hoping to make every guest have a perfect and comfortable stay experience. Looking forward to coming next time!Jing An Shangri-La, Shanghai

10/10 – Uitstekend

Mark

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wonderful! Will stay there again.
4 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Rita Huan op 17 apr 2023
Dear Mark,Thank you for staying in Jing An Shangri-La, Shanghai and making a satisfactory comment. Look forward to your coming again!Jing An Shangri-La, Shanghai

8/10 – Goed

Ying

3 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Rita Huan op 4 mei 2023
Dear Ying , Thank you for your stay at Jing 'an Shangri-La, Shanghai and your satisfaction. We look forward to seeing you again! Jing 'an Shangri-La, Shanghai

8/10 – Goed

Chin Hang

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Negatief: Netheid
Room has bad smell, and we booked 2 rooms and their distance to too far
3 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Rita Huan op 11 apr 2023
Distinguished guests,Thank you for staying at Jing An Shangri-La and giving us your feedback. We will cooperate with colleagues in various departments to further improve the service quality and facilities environment, hoping to make every guest have a perfect and comfortable stay experience. Looking forward to coming next time!Jing An Shangri-La, Shanghai

10/10 – Uitstekend

Adam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Rita Huan op 10 apr 2023
Distinguished guests,Thank you for staying in Jing An Shangri-La and making a satisfactory comment. Look forward to your coming again!Jing An Shangri-La, Shanghai

8/10 – Goed

Bruno

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Shangri La Jing An
Das erste Mal im Shangri La, alles gut bis auf dass keine Kreditkarte von mir angenommen wurde, musste mit Bargeld das Depot hinterlegen. Vorher und nachher in anderen Hotels in Shanghai war das alles kein Problem, weiss nicht, wo der Fehler lag. Ansonsten bis zum Lockdown des Hotels wegen einem oder mehreren Covid 19 Fällen war der Service gut. Glücklicherweise konnten wir gerade noch auschecken, bevor das Hotel versiegelt wurde. Umgebung ist sehr gut mit Restaurants und Einkaufsmöglichkeiten, auch eine direkte Verbindung zur U-Bahn Station JIng An Tempel. Eher hochpreisig im Vergleich zu anderen vergleichbaren Hotels in Shanghai.
4 nachten verbleven in november 2022

10/10 – Uitstekend

Sebastian

1 nacht verbleven in september 2021

10/10 – Uitstekend

Bo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
房间
卫生间
夏宫
1 nacht verbleven in mei 2021

10/10 – Uitstekend

Li

2 nachten verbleven in april 2021

10/10 – Uitstekend

linlin

1 nacht verbleven in december 2020

8/10 – Goed

Gen

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in november 2020

10/10 – Uitstekend

Lars Goran

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great hotel
Friendly and quick check in. Hotel in good location for shopping or to wander around in the old “French concession”.
1 nacht verbleven in juli 2020

10/10 – Uitstekend

Hakman

2 nachten verbleven in juni 2020

10/10 – Uitstekend

Lisa, 加州,美国

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
酒店处于城市中心,交通方便。从前台服务到客房服务,以及餐厅服务,相当专为,到位 !环境一流! 近几年回上海,静安香格里拉酒店是我的首选。现在都带着父母一起住在这酒店,我和父母都非常的喜欢。以后回上海,还会继续选择住静安香格里拉酒店!
8 nachten verbleven in januari 2020

6/10 – Redelijk

Markus

Zakenreiziger
Just a bland run of the mill business hotel
Just a bland hotel chain that could be anywhere, from any chain. Nothing special, convenient, lots of staff everywhere. The gym is very big and good!
2 nachten verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great property - location, quality, service was amazing
5 nachten verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
快適
1 nacht verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
fantastic convenient location. centre of all activities in shanghai good for business travellers as well as tourists
3 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

kazu

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ウォシュレットがなかった。
3 nachten verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Shanghai, Tokyo

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Barry from concierge and Coco from the club took extra care to us and arranged all the good restaurants, entertainment etc to make our trip easier and satisfying. The view from the room is impeccable, the only downside is they don’t have washlet in the toilet which is essential for Japanese.
3 nachten verbleven in december 2019