Exterieur

Beoordelingen van Regal Jinfeng Hotel

4 out of 5
Regal Jinfeng Hotel
318 Jingang Road, Pudong District, Shanghai, Shanghai

Beoordelingen

7,8

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 36 van 158 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 74 van 158 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 40 van 158 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 8 van 158 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 158 beoordelingen" "

8,2/10

Netheid

7,8/10

Personeel en service

6,0/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Roy, Rotterdam

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Niet doen
Het hotel op zich is oke, maar het staat volledig op een verkeerde plek. Taxi chaufeurs weten het met moeite te vinden en daar moet je toch veelvuldig gebruik van maken, want er is niets in de buurt. Daarnaast ontbreekt het aan kennis bij het personeel. Men heeft geen idee wat toeristen interessant vinden en waar toeristen naar toe willen. Dus nee, ik zal dit hotel aan niemand aanbevelen.

6/10 – Redelijk

Scott

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Annie

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
so far so good
2 nachten verbleven in oktober 2023

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service
翌日早いフライトで、空港からの送迎有とかいてあったのでお願いしましたが、しっかりと有料でした。空港まで30分かかるので、もっと空港の近くに泊まれば良かったです。 回りには飲食店も少なく、ホテルのレストランも明かりが付いていない状態。 設備の古さも感じました。
1 nacht verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Elisabeth

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
A good place to stay
Thr hotel is located about 40 minutes drive away from Shanghai Pudong airport. We were only staying one night so this was OK and can’t comment on ease of access to Shanghai via public transport. The check-in process was easy. The reception person was very friendly and helpful. The room was OK although the power supply tripped when we had the kettle and the lamp stand on at the same time. The man on reception came to our room quickly and tried to resolve the issue himself. Eventually we were given a new kettle and we resolved not to use both items at the same time. The hotel was dated decoratively. The best bit of this hotel was breakfast which was superb with every appetite catered for. There were some great cafes nearby. One we enjoyed enormous platefuls on home made noodles with beef and vegetables for around £4 each.
1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

He

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
very nice
2 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

HIROAKI

1 nacht verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

kim

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good, but still have improvement margin.
It's good, but still have improvement margin.
1 nacht verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Michelle

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ett bra hotell för ett bra pris
Ett bra hotell som ligger 20min bort från centrum med tunnelbana. Personalen på hotellet pratar engelska rätt så flytande och är trevliga samt tillmötesgående. Frukosten var varierad och det fanns mycket att välja på, både västerländskt och asiatiskt. Jag är mycket nöjd!
3 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

MAN UN

Positief: Netheid, personeel en service
地點有點偏, 周邊甚麼都沒有, 早餐質量不行, 房間整體還好 有免治馬桶及有免費電影
5 nachten verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

OD

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in juni 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
中規中矩
1 nacht verbleven in juni 2019

6/10 – Redelijk

Shih-Wei

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Jung-Chen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice, Clean and comfortable
Location is ok, room is comfortable. Shopping mall is around.
2 nachten verbleven in april 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Neglected hotel
This hotel is in advanced state of neglect. Its probably seen better days. Staff speak nearly 0 English. Breakfast is a mess. Restaurant not big enough for number of guests. You go get food and when you return to your table it has been occupied by someone else. Staff dont make any effort. Food runs out at 9. Gym floor is like an abandoned haunted hotel. Reminds me of Stephen King's "the shining". Change room renovation never finished and place is abandoned no place to shower. Room temperature control doesn't work and room is always too hot and impossible to sleep. This place is best avoided as the price isn't even good.
3 nachten verbleven in april 2019

6/10 – Redelijk

ryu

보증금 환불 안됨
새벽에 도착해서 보증금을 카드로 결재 했는데, 체크아웃 할때 카드접속이 안된다고 보증금 환급 및 카드취소를 안해주고 수일내로 해준다고 해서 그냥 체크아웃했읍니다.벌써 4일이 지났는데도 아직 처리가 안된듯해요. 혹시 일부러 보증금 환급을 미루는 건지 의심이 갑니다.
2 nachten verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in maart 2019

10/10 – Uitstekend

raphael

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
10 nachten verbleven in januari 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
滿意的住宿
適合商務人士,附近有許多製造或電子大廠,若要上海觀光,這裡是郊區,離鬧區很遠。
19 nachten verbleven in december 2018

10/10 – Uitstekend

Cheng Fang

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2019

8/10 – Goed

Yueh

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2018

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in december 2018

10/10 – Uitstekend

Ginny, Taiwan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
舒適, 吃飯便利, 超商,餐廳,星巴克在對面
3 nachten verbleven in november 2018
Reactie van Krystal op 30 nov 2018
尊敬的客人您好!感謝您對富豪金豐酒店的支持與認可,期待您的下次入住,謝謝!

6/10 – Redelijk

Liz

4 nachten verbleven in oktober 2018
Reactie van Krystal op 2 dec 2018
尊敬的客人您好!感谢您选择富豪金丰酒店,期待您的下次入住,谢谢!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
출장시 자주 가는 호텔. 전반적으로 시설이나 서비스 조식은 괜챤습니다. 주변에 별로 상업시설은 없지만 맞은편에 한식당과 스타벅스 슈퍼 편의점이 있습니다. 택시는 요청하면 잘잡히는 편입니다.
2 nachten verbleven in september 2018
Reactie van Krystal op 2 dec 2018
안녕하세요, 안녕하세요. 우리 호텔에 대한 당신의 지원과 인정에 감사 드리며, 다음 숙박을 기대합니다. 감사합니다!

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good hotel for business stay
The hotel location is close to a nice expat area which offers many nice places, restaurants and bars to visit. The service was very good. I asked for several things like more bottled water, towels, etc. and they service took care of everything right away. The cleaning of the room was good. I really enjoyed the selection of the breakfast buffet. Overall I enjoyed my stay at this hotel very much.
2 nachten verbleven in september 2018

8/10 – Goed

Philipp

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good hotel for a business stay
Overall, I enjoyed my stay at this hotel. My booking said that I am eligible for dinner too which I had to negotiate in the beginning and first they were hesitant but granted me this service. In the end I got what I booked. The cleaning of the room was okay and there are minor things which I noticed that were not made or taken care off. The breakfast has a nice selection of food and the service there is good.
2 nachten verbleven in september 2018

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
More like a 2.5-star than the stated 4-star hotel
My first review on hotels.com and I have to. This hotel is not so valued for money compared to the others in the same area (commercial district I suppose). The room is pretty spacious with proper condition, quite clean overall. However, breakfast is quite terrible especially when you need to add a significant amount of money. The only thing that was good was the freshly made fried eggs! Gym was bad too with the minimal basic equipment. When I arrived at 7pm, the lights and AC were off and I had to turn on everything myself. It was probably the worst hotel's gym I've ever been. Last but not least, the customer service and attitude of SOME of the staffs here were quite terrible. This is a 4-star hotel so I should expect the same level of service as it should be. With this budget, please choose another hotel nearby (where there are plenty of options).
4 nachten verbleven in september 2018

10/10 – Uitstekend

Ginny

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in september 2018

8/10 – Goed

東京きーす, 東京

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
出張で使いました。中国では英語の通じないホテルも多いのですが、フロントが英語OKなので助かりました。部屋も清潔で綺麗だったのですが、エアコンが日本と違って微調整できないため少しストレスになりましたが、これは仕方ないかもしれません。朝食は可もなく不可もなくといったところです。
3 nachten verbleven in augustus 2018

10/10 – Uitstekend

Thierry

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great hotel
I stayed in this hotel many times this year already and everytime it's been great. It's quiet, not too far from century avenue and the staff really do their best to help if needed.
20 nachten verbleven in juli 2018
Reactie van krystal op 17 aug 2018
Dear guest: Thank you very much for your good comment and support to our hotel! If you have any assistant during stay in hotel,don't hesitate to contact us .we are looking forward to your next stay!

8/10 – Goed

Markus

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in juni 2018
Reactie van krystal op 19 jul 2018
Dear guest! Sincerely thank you for choosing to stay at our hotel and take the time to comment on us.I sincerely hope that you can continue to support our hotel. The hotel team is waiting for your stay again!

4/10 – Matig

louis

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
餐廳沒帶位,健身房設施不好,浴室水很小,休閒設備差
5 nachten verbleven in juni 2018
Reactie van Krystal op 21 jul 2018
尊敬的客人您好!首先非常感谢您选择入住上海富豪金丰酒店,针对您提出的餐厅没带位、健身房设施不好以及其他的细节问题我们深表歉意,非常抱歉给您带来不好的住宿体验,我们已经及时将您反映的问题传达到餐饮部以及客房部,期待您下次入住时能给您带来不同的感受,谢谢!

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2018
Reactie van Krystal op 19 jul 2018
Dear guest! Sincerely thank you for choosing to stay at our hotel and take the time to comment on us.I sincerely hope that you can continue to support our hotel. The hotel team is waiting for your stay again!

8/10 – Goed

Siu Pik Sylvia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2018
Reactie van Krystal op 19 jul 2018
Dear guest! Sincerely thank you for choosing to stay at our hotel and take the time to comment on us.I sincerely hope that you can continue to support our hotel. The hotel team is waiting for your stay again!

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
So-so experience
The air conditioner can only work in the evening, other times it will fix at 26.5 Celsius degree. Besides, the showering water is always out of control (too hot).
4 nachten verbleven in mei 2018
Reactie van Krystal op 19 jul 2018
Dear guest, Hello! Sincerely thank you for choosing to stay at our hotel and take the time to comment on us.We apologize for the unpleasantness you experienced during your stay! We have already forwarded your questions and we will work hard to improve other service details. I hope to bring you a new experience for the next time.

8/10 – Goed

ThuanKoon

Positief: Netheid, personeel en service
Overall experience
Overall the stay is good, however, the facilities is aging.
2 nachten verbleven in mei 2018
Reactie van Krystal op 19 jul 2018
Dear guest! Sincerely thank you for choosing to stay at our hotel and take the time to comment on us.I sincerely hope that you can continue to support our hotel. The hotel team is waiting for your stay again!

8/10 – Goed

Wai Hung

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in mei 2018

6/10 – Redelijk

Chung Yu

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
A bit dated and need to improve on hygiene
The hotel is ok and I booked because the Regal Brand. However, some of the staff are quite new and certainly did not live up to the standard. And no shuttle bus to Pudong airport as advertised.

10/10 – Uitstekend

Kabir

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

FLUTEK

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
깔끔한호텔
가격대비 시설이 깔끔하고 훌륭합니다.

10/10 – Uitstekend

YILUN

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
I had a wonderful stay over there.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
綺麗で高級感あるけど蛾が沢山いるホテル
綺麗で高級感ありますが、室内に小さな蛾が沢山いました。1日5匹程確認しました。 近くには飲食店やコンビニがあります。
1 nacht verbleven in maart 2018

8/10 – Goed

CHUN LIANG

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Everything is great except that a cockroach was found in the cabinets under TV.
2 nachten verbleven in maart 2018

8/10 – Goed

Jin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
酒店的位置一般,周围吃饭和娱乐设施比较少,其他都还不错,住得蛮舒适的。
2 nachten verbleven in maart 2018

6/10 – Redelijk

YING FANG

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Just ok
Just ok
1 nacht verbleven in maart 2018

8/10 – Goed

jengwey

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2018

8/10 – Goed

jengwey

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2018