Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 94 van 300 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
94
Gastenscore: 8 - Goed. 133 van 300 beoordelingen" "
8 - Goed
133
Gastenscore: 6 - Redelijk. 40 van 300 beoordelingen" "
6 - Redelijk
40
Gastenscore: 4 - Matig. 17 van 300 beoordelingen" "
4 - Matig
17
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 16 van 300 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
16
7,8/10
Netheid
7,8/10
Personeel en service
7,6/10
Voorzieningen
7,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
10/10 – Uitstekend
Ching
1 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ching
1 nacht verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
HEEWON
Reisde met familie
18 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
냄새줄이기
가격대비 서비스 좋아요
호텔이 환기를 충분히 하여 냄새를 줄여여 할것같아요
HEEWON
2 nachten verbleven in oktober 2023
8/10 – Goed
JUNG JIN
Reisde met familie
12 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
좋음.하지만 오래되었음
서비스나 청소 상태는 더할나워없이 좋았지만, 오래된 건물이라서 전체적으로 노후화되어 있다.
샤워기 수전든 교체가 필요할듯하다.
특히 에어컨은 전체적으로 점검이 필요하다.
아무리틀어도 시원하지 않음.
JUNG JIN
4 nachten verbleven in oktober 2023
2/10 – Ontzettend slecht
xinyun
Zakenreiziger
30 jul 2023
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Terrible experience
The air conditioner was broken and it was so hot in my room that I couldn't sleep. I called the front desk but they told me I had to wait for the next day. The most ridiculous part was the remote control screen was broken so you can't even tell what's the temperature setting. I asked to change to a different room, but they told me all the remote control was broken like this. :(
xinyun
12 nachten verbleven in mei 2023
8/10 – Goed
Toshihiro
Zakenreiziger
1 jul 2023
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
staff are very friendly and helpful. The fresh flower decorations are super gorgeous. The dining environment and food are very good. Included breakfast choices are awesome. The room is spacious and nicely decorated. The beds are very clean and comfortable. We enjoyed our stay there very much.
Rongrong
7 nachten verbleven in mei 2023
2/10 – Ontzettend slecht
xinyun
Zakenreiziger
20 mei 2023
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Do NOT book this hotel. Stay away!!
I can't believe this hotel claimed to be a 5-star hotel. All the furnitures in the room were dirty, stained and disgusting. The room smelled like mould and smoke. The air conditioner didn't work in the first room that I was given so that I had to move to a different room. I had to move my own luggages because there's NOBODY to help me. They also don't clean the floor. I dropped some breadcrumbs on the floor accidentally, they were still on the floor after they "cleaned" the room.
xinyun
2 nachten verbleven in mei 2023
10/10 – Uitstekend
CHEN
Zakenreiziger
24 okt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
CHEN
1 nacht verbleven in oktober 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
7 jun 2021
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
29 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great service and beautiful rooms !
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juli 2020
8/10 – Goed
YUN SHING
Zakenreiziger
22 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
YUN SHING
1 nacht verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
29 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Kim
Zakenreiziger
10 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service
OK til prisen, bedste fitness center
Hotellet er gammelt og virker slidt nogle steder, kunne godt trænge til en renovering. Jeg fik et værelse lige over hotellets klima anlæg med en del larm til følge. Morgenmad var super, alt hvad man kunne ønske sig og et virkeligt godt fitness center. Ikke alt personale kunne tale tilfredsstillende engelsk. Alt i alt OK ift. prisen, men sikkert ikke et hotel jeg vil vælge en anden gang.
Kim
6 nachten verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Supanee
Zakenreiziger
26 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Supanee
5 nachten verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Kok Hian
Zakenreiziger
23 nov 2019
Positief: Personeel en service
Buffet Breakfast and service are pretty good.
Condition of the hotel room is a little worn down
Kok Hian
5 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Teresa Gan op 25 nov 2019
Dear Guest,
Thanks for sharing your valuable feedback to our hotel. We are very glad that you like the buffet breakfast.
Once again, we look forward to your next stay with us and continuous support in the near future. Thank you!
8/10 – Goed
CHINLUNG
Reisde met familie
22 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
CHINLUNG
2 nachten verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
John
Zakenreiziger
21 nov 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Like this hotel....
Great little hotel and great location.
After leaving without a delivered package I have been unable to communicate in anyway with the hotel. Frustrating as other than that it was a home run!
John
2 nachten verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
カン
5 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
first night I stayed was a deluxe king room which was more comfortable than the room one level higher, King suite I think. Which was a little more rustic, lots of wood, and bunch of lamps. Still, nice stay,.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van Teresa op 18 okt 2019
Dear Guest ,
Thank you for taking the time to share your valuable feedback with us. We are delighted to know that you enjoyed your stay with us.
Once again, we look forward to your next stay with us and continuous support in the near future. Thank you!
10/10 – Uitstekend
charle, 千葉
Zakenreiziger
2 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
エクスペディア での価格は大満足です。いつもの6割くらいの価格で助かりました。
charle
3 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Teresa op 18 okt 2019
もう一度選ぶことをお願いします.
10/10 – Uitstekend
bohan, 한국
28 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
bohan
1 nacht verbleven in september 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
6 sep 2019
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
it is not very clean and also it is under construction during business hour, dust and waste are all over in lobby
Geverifieerde reiziger
8 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Teresa op 18 okt 2019
We sincerely apologize for the inconveniece.
We hope this would not deter you from choosing our hotel again in the future. We look forward to welcoming you back to our hotel again. Thank you!
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
26 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
27 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
酒店整體滿意
I will book it again by my next trip
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Teresa GAN op 9 aug 2019
Dear Guest,
We look forward to your next stay with us and continuous support in the near future. Thank you!
10/10 – Uitstekend
BIN
25 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
房间宽敞,安静。交通也方便。整体感觉很好!
BIN
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van Teresa GAN op 9 aug 2019
非常感谢您的入住,并向我们分享您的入住感受,很高兴可以得到您的认可。我们真诚期待您的下次入住!
10/10 – Uitstekend
TAIZO
18 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
TAIZO
2 nachten verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
15 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
爛透!
CHIAHUI
1 nacht verbleven in januari 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
20 mei 2019
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
출장이용후기
나무재질 바닥이라 청결했고 침대시트나 욕실도 청결했습니다.
다만 금연호텔인데도 방에서 담배냄새가 났습니다.
호텔 주변 편의점이나 상가는 길건너서 도보로 10분정도 걸어가야합니다.
서비스, 조식 모두 괜찮았습니다.
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
DUSAN
13 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
만족할만한 투숙!~
주변 시세가 많이 오르긴했는데 이만한 호텔이 없네요
DUSAN
2 nachten verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
13 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
It was nice to stay for business trip. This hoter is not far frome the convention that I work, so it is convenient.
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in april 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
12 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
Antoine
3 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Un hôtel aisé à localiser confortable et luxueux !
Mon choix s’est porté sur cet hôtel car il était proche de mon lieu de travail. Même loin du centre, on peut y accéder en marchant. Au final, cet hôtel et ce séjour resteront dans mon TOP 3 préféré. A vrai, cela avait mal commencé car la chambre que l'on m'avait réservée était en travaux. Puis en remplacement, une chambre donnant sur l'intérieur m’avait été confiée. Sur ma réclamation j’ai été upgradé sur une très belle chambre au 8ème étage sur 10. Avec un petit salon doté d’un réfrigérateur vraiment froid. J’ai pu me préparer mes repas !
Antoine
5 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Teresa GAN op 10 mei 2019
Dear Guest,
Thank you for taking the time to share your valuable feedback with us. We are delighted to know that you enjoyed your stay with us .Once again, we look forward to your next stay with us and continuous support in the near future. Thank you!
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
30 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
the hotel room is very spacious and clean, but carpet is bit old and the shower stall showed signs of mildew. the hotel staff are friendly and courteous. the gym is new and spacious with top of line equipment. the restaurants on second floor are highly recommended.
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Teresa GAN op 9 mei 2019
Dear Guest,
Thanks for sharing your valuable feedback with regards to our hotel guest room. We sincerely apologize for the shortcomings and will definitely rectify the issues that were being brought up.We hope this would not deter you from choosing our hotel again in the future. We look forward to welcoming you back to our hotel again. Thank you!
10/10 – Uitstekend
JIPING
26 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
JIPING
4 nachten verbleven in maart 2019
10/10 – Uitstekend
Shuyen
11 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer