Kameruitzicht

Beoordelingen van Skyfortune Boutique Hotel Shanghai

5 out of 5
Skyfortune Boutique Hotel Shanghai
358 Hongxu Road, Shanghai, Shanghai

Beoordelingen

8,0

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 94 van 300 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 133 van 300 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 40 van 300 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 17 van 300 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 16 van 300 beoordelingen" "

7,8/10

Netheid

7,8/10

Personeel en service

7,6/10

Voorzieningen

7,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Ching

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

HEEWON

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
냄새줄이기
가격대비 서비스 좋아요 호텔이 환기를 충분히 하여 냄새를 줄여여 할것같아요
2 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

JUNG JIN

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
좋음.하지만 오래되었음
서비스나 청소 상태는 더할나워없이 좋았지만, 오래된 건물이라서 전체적으로 노후화되어 있다. 샤워기 수전든 교체가 필요할듯하다. 특히 에어컨은 전체적으로 점검이 필요하다. 아무리틀어도 시원하지 않음.
4 nachten verbleven in oktober 2023

2/10 – Ontzettend slecht

xinyun

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Terrible experience
The air conditioner was broken and it was so hot in my room that I couldn't sleep. I called the front desk but they told me I had to wait for the next day. The most ridiculous part was the remote control screen was broken so you can't even tell what's the temperature setting. I asked to change to a different room, but they told me all the remote control was broken like this. :(
12 nachten verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Toshihiro

Zakenreiziger
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
とても広いスイートルームで豪華な部屋だった。ここは全室スイートなのかな。一人で止まるのは勿体ないくらいに贅沢な部屋。カーテンも電動開閉式。 ただし設備は全体的に古く、エアコンは最低温度&最強風にセットしても一晩中十分に冷えなかったし、湿度も下がっていない感じだった。 滞在中に突然部屋のドア前の廊下の天井から滝のような水が漏れだしてきた。上階で水道管が破断したらしい。おかげで部屋を変わらざるを得なかった。(笑) チェックインの際のスタッフの対応は最悪で何の説明も出来ず英語もあまり話せなかった。しかしそれ以降は特にスタッフにも問題はなく、適切な対応だった。 駅から離れているため、特に暑い日や雨の日は車の利用が良いと思う。
3 nachten verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Huan C.

5 nachten verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

YEONG HUN

3 nachten verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Dan Dan Jennifer

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
房間很大, 有書桌及客廳, 二人同住也各自有工作閱讀空間。有甚麼需求, 酒店服務員很快來幫忙。另外, 酒店客人可以享用附近一個健身房, 設備非常齊全。
4 nachten verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Huan C.

2 nachten verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Rongrong

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
staff are very friendly and helpful. The fresh flower decorations are super gorgeous. The dining environment and food are very good. Included breakfast choices are awesome. The room is spacious and nicely decorated. The beds are very clean and comfortable. We enjoyed our stay there very much.
7 nachten verbleven in mei 2023

2/10 – Ontzettend slecht

xinyun

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Do NOT book this hotel. Stay away!!
I can't believe this hotel claimed to be a 5-star hotel. All the furnitures in the room were dirty, stained and disgusting. The room smelled like mould and smoke. The air conditioner didn't work in the first room that I was given so that I had to move to a different room. I had to move my own luggages because there's NOBODY to help me. They also don't clean the floor. I dropped some breadcrumbs on the floor accidentally, they were still on the floor after they "cleaned" the room.
2 nachten verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

CHEN

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in mei 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great service and beautiful rooms !
2 nachten verbleven in juli 2020

8/10 – Goed

YUN SHING

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Kim

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
OK til prisen, bedste fitness center
Hotellet er gammelt og virker slidt nogle steder, kunne godt trænge til en renovering. Jeg fik et værelse lige over hotellets klima anlæg med en del larm til følge. Morgenmad var super, alt hvad man kunne ønske sig og et virkeligt godt fitness center. Ikke alt personale kunne tale tilfredsstillende engelsk. Alt i alt OK ift. prisen, men sikkert ikke et hotel jeg vil vælge en anden gang.
6 nachten verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Supanee

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Kok Hian

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Buffet Breakfast and service are pretty good. Condition of the hotel room is a little worn down
5 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Teresa Gan op 25 nov 2019
Dear Guest, Thanks for sharing your valuable feedback to our hotel. We are very glad that you like the buffet breakfast. Once again, we look forward to your next stay with us and continuous support in the near future. Thank you!

8/10 – Goed

CHINLUNG

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

John

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Like this hotel....
Great little hotel and great location. After leaving without a delivered package I have been unable to communicate in anyway with the hotel. Frustrating as other than that it was a home run!
2 nachten verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

カン

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
建物は立派で落ち着いた感じで良いです。 ただ、大きな道路の交差点なのでタクシーの乗り降りに苦労しました。
2 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Teresa Gan op 25 nov 2019
お客様: ご不便をおかけして申し訳ありません。私たちは より良い経験をゲストに提供するよう努めます。もう一度選ぶことをお願いします。

8/10 – Goed

Seung Min

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Yuki

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ゴージャスホテル
非常にゴージャスで綺麗なホテルでした。 部屋のエアコンなどがリモコン操作で最初は難しかったのですが慣れれば大丈夫でした。 空港からも20分程でアクセスも良いです。
1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van Teresa Gan op 31 okt 2019
ご宿泊いただきありがとうございます。 もう一度選ぶことをお願いします。

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
first night I stayed was a deluxe king room which was more comfortable than the room one level higher, King suite I think. Which was a little more rustic, lots of wood, and bunch of lamps. Still, nice stay,.
1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van Teresa op 18 okt 2019
Dear Guest , Thank you for taking the time to share your valuable feedback with us. We are delighted to know that you enjoyed your stay with us. Once again, we look forward to your next stay with us and continuous support in the near future. Thank you!

10/10 – Uitstekend

charle, 千葉

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
エクスペディア での価格は大満足です。いつもの6割くらいの価格で助かりました。
3 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Teresa op 18 okt 2019
もう一度選ぶことをお願いします.

10/10 – Uitstekend

bohan, 한국

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
it is not very clean and also it is under construction during business hour, dust and waste are all over in lobby
8 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Teresa op 18 okt 2019
We sincerely apologize for the inconveniece. We hope this would not deter you from choosing our hotel again in the future. We look forward to welcoming you back to our hotel again. Thank you!

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
酒店整體滿意
I will book it again by my next trip
3 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Teresa GAN op 9 aug 2019
Dear Guest, We look forward to your next stay with us and continuous support in the near future. Thank you!

10/10 – Uitstekend

BIN

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
房间宽敞,安静。交通也方便。整体感觉很好!
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van Teresa GAN op 9 aug 2019
非常感谢您的入住,并向我们分享您的入住感受,很高兴可以得到您的认可。我们真诚期待您的下次入住!

10/10 – Uitstekend

TAIZO

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
正面玄関に古い建物の入口が移築されるなど、とてもシックな造りで、癒やしの空間で過ごすことが出来ました。
3 nachten verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

cheok ki

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
청결,넓은객실 좋아요
숙박청결도도 좋았으며 쾌적한 실내,넓은객실등 만족함. 조명은 조금더 밝았으면 좋겠습니다.
3 nachten verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Hsin-erh

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
服務很不錯的飯店
很有文化的飯店,有很多古董,服務也不錯,提供升級房間。
2 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Teresa GAN op 24 jul 2019
非常感谢您的入住,并向我们分享您的入住感受,很高兴可以得到您对酒店的认可。您对入住经历的肯定是对我们最大的鼓励,也是我们一直以来努力的方向。我们将再接再励,更致力于为您提供优质完善的客房设施,让您拥有舒适愉悦的入住体验。

8/10 – Goed

Hsin-erh

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
相當推薦的飯店
床鋪非常舒服好睡,整體很乾淨,但是洗手間的電燈因爲是感應燈,所以一直關掉,很可怕,後來反應後有立即來處理。房間的水未貼標籤的收費,要小心不要喝了貴死人的水。我就是不小心拿錯!Lobby有很多古文物陳列館,非常有文化氣息。
2 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Teresa GAN op 24 jul 2019
感谢您对此次入住进行点评。 我们很高兴您对此次入住十分满意,我们将继续为您提供高效服务、洁净空间和舒适客房,让您享受更为优质的入住体验。 再次诚意致谢!我们期待着您的再次惠顾莅临!

2/10 – Ontzettend slecht

CHIAHUI

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
爛透!
1 nacht verbleven in januari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
출장이용후기
나무재질 바닥이라 청결했고 침대시트나 욕실도 청결했습니다. 다만 금연호텔인데도 방에서 담배냄새가 났습니다. 호텔 주변 편의점이나 상가는 길건너서 도보로 10분정도 걸어가야합니다. 서비스, 조식 모두 괜찮았습니다.
2 nachten verbleven in mei 2019

10/10 – Uitstekend

DUSAN

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
만족할만한 투숙!~
주변 시세가 많이 오르긴했는데 이만한 호텔이 없네요
2 nachten verbleven in mei 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
It was nice to stay for business trip. This hoter is not far frome the convention that I work, so it is convenient.
3 nachten verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in mei 2019

10/10 – Uitstekend

Antoine

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Un hôtel aisé à localiser confortable et luxueux !
Mon choix s’est porté sur cet hôtel car il était proche de mon lieu de travail. Même loin du centre, on peut y accéder en marchant. Au final, cet hôtel et ce séjour resteront dans mon TOP 3 préféré. A vrai, cela avait mal commencé car la chambre que l'on m'avait réservée était en travaux. Puis en remplacement, une chambre donnant sur l'intérieur m’avait été confiée. Sur ma réclamation j’ai été upgradé sur une très belle chambre au 8ème étage sur 10. Avec un petit salon doté d’un réfrigérateur vraiment froid. J’ai pu me préparer mes repas !
5 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Teresa GAN op 10 mei 2019
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your valuable feedback with us. We are delighted to know that you enjoyed your stay with us .Once again, we look forward to your next stay with us and continuous support in the near future. Thank you!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
the hotel room is very spacious and clean, but carpet is bit old and the shower stall showed signs of mildew. the hotel staff are friendly and courteous. the gym is new and spacious with top of line equipment. the restaurants on second floor are highly recommended.
2 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Teresa GAN op 9 mei 2019
Dear Guest, Thanks for sharing your valuable feedback with regards to our hotel guest room. We sincerely apologize for the shortcomings and will definitely rectify the issues that were being brought up.We hope this would not deter you from choosing our hotel again in the future. We look forward to welcoming you back to our hotel again. Thank you!

10/10 – Uitstekend

JIPING

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in maart 2019

10/10 – Uitstekend

Shuyen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
會再回住!
2 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van Teresa GAN op 9 mei 2019
感谢您对此次入住进行点评。 我们很高兴您对此次入住十分满意,我们将继续为您提供高效服务、洁净空间和舒适客房,让您享受更为优质的入住体验。我们期待着您的再次惠顾莅临!

2/10 – Ontzettend slecht

CHIAHUI

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

5 nachten verbleven in januari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2019

10/10 – Uitstekend

Chu Fu

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
值得向朋友推薦的酒店
房間大,舒適!服務人員都很親切!賓館位置很棒,就在中環口,附近各种餐食都有高,中,低檔都有任君選擇!是-間很棒的酒店,下次到上海出差還會選擇這裡!
3 nachten verbleven in december 2018
Reactie van Gan op 8 jan 2019
尊敬的客户, 感谢您对此次入住进行点评。 我们很高兴您对此次入住十分满意。 我们将继续为您提供高效的服务让您享受更为优质的入住体验。再次诚意致谢并期待着您的再次惠顾莅临!