Een binnenzwembad

Beoordelingen van The Longemont Hotel Shanghai

4.5 out of 5
The Longemont Hotel Shanghai
1116 Yan An Rd West Changning, Shanghai, Shanghai

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 109 van 303 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 142 van 303 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 37 van 303 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 13 van 303 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 303 beoordelingen" "

8,6/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

7,8/10

Voorzieningen

8,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Voorzieningen
Het ontbijt was slecht en erg duur. Het zwembad was gesloten voor onderhoud de gevel werd gereinigd
3 nachten verbleven in maart 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

10/10 – Uitstekend

Eric

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

YEYUAN

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

FONGNAR

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The room was spacious and it was allocated on high floor where the view overlooking the surrounding area was satisfied.
3 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Leuyu

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Kun

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great service

10/10 – Uitstekend

Sun Joo

Positief: Netheid, personeel en service
Excellent service and high hygiene standards
3 nachten verbleven in november 2023

6/10 – Redelijk

Jie yun

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
自助早餐一般
3 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

MING AN

3 nachten verbleven in juli 2023

6/10 – Redelijk

Pan

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
2 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Ryo

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
部屋はゆったりして、朝食も美味しく、又利用したいと思います。
部屋からの景色
7 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Pachy

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I often visit Shanghai, this hotel is close to the airport and the Center, so its very easy to move around the city.
4 nachten verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

YOULWON

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Overall, I am satisfied.
가까운지하철역이 없어서 약 15분정도는 교통대 혹은 장수루역에서 이동해야합니다. 다만 징안스와 조계지쪽과 가까워 위치자체는 관광하기에 좋습니다. 방 자체의 창이 커서 개방감이 좋고, 인터넷이 빠릅니다. 아침조식도 훌륭했습니다. I don't have a nearby metro station, so you have to moved about 15 minutes from jiangsulu or jiaotong daxue. However, it is close to Jing an. so the location itself is good for sightseeing. The window of the room itself is large, so it feels good and bright, and the Internet is fast. The breakfast was great, too. I don't want the cleaning staff to come in without a special request. Overall, I am satisfied.
1 nacht verbleven in mei 2021

10/10 – Uitstekend

Chien-Fang

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2021

10/10 – Uitstekend

Rick, Los Angeles, California

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
excellent service. The only improvement: It is hard to adjust temperature on heating.
12 nachten verbleven in januari 2020

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, voorzieningen
Negatief: Personeel en service
ドアマンが手配したタクシーが違法で、高額な料金を請求された。悪意は不明ですが、この点で評価を下げました。
2 nachten verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Lai Tang John

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
The hotel was very nice and it had all that I needed for my stay. However, the room got very warm due to climate control issues with the HVAC system.
5 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Rainy Zheng op 17 dec 2019
Thanks for your feedback, and will share this information to revelant department!

8/10 – Goed

まっちゃん, 京都市

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
場所、設備、フロントやコンセルジュの対応面は良かったです。昼までゆっくり眠りたかったが、朝の清掃される方々が少し騒がしかったことが残念でした。また、五つ星ホテルならせめてウォッシュレットトイレにして欲しいです。
3 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Rainy Zheng op 17 dec 2019
Thanks for your feedback, and we will share this information to revelant department! Sorry for the convenience.

6/10 – Redelijk

Shinya

Zakenreiziger
1 nacht verbleven in november 2019
Reactie van Rainy Zheng op 17 dec 2019
Thanks for your feedback!

8/10 – Goed

federico

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
WiFi not good !
5 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Rainy Zheng op 20 nov 2019
We will appreciate your feedback, and will share this information to our relevant department, to improve our service. Many thanks!

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
上海のホテルはどこもそうなのかも知れないが、歯ブラシが部屋に置いていないのには驚いた。
2 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Rainy Zheng op 18 dec 2019
Dear Sir or Madam, Greetings from The Longemont Shanghai! In accordance with Shanghai’s first domestic waste management regulations, hotels in Shanghai no longer offer disposable toiletry items from July 1st, 2019 unless requested by the guest. These include toothbrush, comb, bath scrub, razor, nail files and shoe mitt. Thank you for your valuable contribution to protecting our environment. Thanks for your understanding!

8/10 – Goed

Adrian

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
还不错
冲着地理位置去的,老板指定要这个酒店,临近高架且在法租区内。服务和房间我猜应该不会差吧
1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van Rainy Zheng op 20 nov 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

6/10 – Redelijk

federico

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
4 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Rainy Zheng op 29 okt 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
スタッフの方々が親切でとても良かった。 部屋は空調以外は快適。 あと高層系で多いのか、排水が悪くトイレが詰まった。
5 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Rainy Zheng op 29 okt 2019
We will appreciate your feedback, and will share this information to our relevant department, to improve our service. Many thanks!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great value!
Great value for room. Great location as well
2 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Rainy Zheng op 10 okt 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
出張でいつも利用しています。立地もとても良く近くにコンビニもあり大変便利です。
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van Rainy Zheng op 23 sep 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
高級感がある中華系ホテル。
Wifiアクセスが悪かったのと周辺にあまり食事ができる施設がありませんが、それ以外は特に文句はありません。朝食は平均程度。
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van Rainy Zheng op 2 okt 2019
We will appreciate your feedback, and will share this information to our relevant department, to improve our service. We have Japanese Restaurant - Tenya at 2nd floor. many thanks!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
トイレが壊れていた
深夜にトイレを直すために3回もスタッフ入室。 早く寝たいのにこれは嫌でした。 へやはアップグレードして頂いたこともあり、広くてバスタブも綺麗で満足でした。 無料の水はないお茶はあるけど急須でお茶飲まない。
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van Rainy Zheng op 16 sep 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Rainy Zheng op 28 aug 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
深夜の2時をすぎてのチェックインとなってしましたが、快く対応して頂き助かりました。
3 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Rainy Zheng op 13 aug 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
房间空間大採光好、舒适,很值得再去!
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van Rainy Zheng op 5 aug 2019
感谢您入住我们的酒店。非常感谢您的反馈!

6/10 – Redelijk

Sungtae

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
다시 찾아갔는데 이후에는 안갈듯
4년전경에 처음 갔을때 아주 좋았던 기억이 있어 오랜만에 다시 찾았습니다. 룸 컨디션은 4.5성급니 걸맞는데 직원의 친절도가 낮습니다. 택시 호출시 중국폰 없어서 안된다는 어이없는 경우도 있었고, 로비에 과일칼 빌려달라는 요청에도 제대로 알아보지 않고 없다는 전반적으로 서비스 의식은 낮아요. 하드웨어적인 시설은 4.5성급에 맞게 갖춰진거 같네요.
5 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Rainy Zheng op 24 jul 2019
We will appreciate your feedback, and will share this information to our relevant department, to improve our service, many thanks!

10/10 – Uitstekend

TI YI

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
飯店人員會依照住客個人需求給予安排和協助(注意大陸酒店7月1日超不提供牙刷等物品)
2 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Rainy Zheng op 15 jul 2019
感谢您入住我们的酒店。非常感谢您的反馈!

10/10 – Uitstekend

ANDY

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good hotel to stay when in Shanghai
My choice every time when visit Shanghai! No problem to recommended to anyone!
4 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Rainy Zheng op 12 jul 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 – Uitstekend

TI YI

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
服務專業親切(提早辦理入住手續)
2 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Rainy Zheng op 12 jul 2019
感谢您的入住,期待您的下次光临!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Rainy Zheng op 14 jul 2019
感谢您入住我们的酒店。非常感谢您的反馈!

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
全体的に標準以上のホテルです。 朝のバイキングはもう一息。
2 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van Rainy Zheng op 12 jul 2019
Thanks for your comments, and looking forward your next visit!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in mei 2019

10/10 – Uitstekend

Kate

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2019

10/10 – Uitstekend

Kate

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel
Nice hotel, good breakfast, clean tidy room, only 1 non-news channel in English. WiFi annoying as you constantly have to keep logging in. Taxi’s are not easy to get, can be long wait.
4 nachten verbleven in april 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Could’ve been better
The first room smelled of smoke and was too hot. The second room had a moldy shower.
2 nachten verbleven in maart 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
部屋からの眺めも良く、日本ではビジネスホテルほどの値段ですごく素敵なお部屋に滞在することができました。
1 nacht verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

MaoTang

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in januari 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Having just arrived I was unaware of the exchange rate and was scammed by the massage staff paying $750 for a massage - outrageous.
1 nacht verbleven in januari 2019