Shenyang Marriott Hotel

4.0-sterrenaccommodatie
Hotel met 3 restaurants en bars/lounges in Shenyang

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

9,6 op 10 –
Uitzonderlijk

Populaire voorzieningen

  • Zwembad
  • Bar
  • Ontbijt beschikbaar
  • Parkeren inbegrepen
  • Receptie 24/7
  • Schoonmaakservice
De huidige prijs is € 83
inclusief belastingen en toeslagen
2 dec - 3 dec

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
8 van 8 kamers weergeven

Deluxe kamer, 1 tweepersoonsbed

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Gerenoveerd in 2020
Slaapkamers
Regendouchekop
Apart bad en douche
Privébadkamer
Badjassen
  • 45 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed

Deluxe kamer, 2 eenpersoonsbedden

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Gerenoveerd in 2020
Slaapkamers
Regendouchekop
Apart bad en douche
Privébadkamer
Badjassen
  • 45 m²
  • Max. aantal: 3
  • 2 eenpersoonsbedden

Deluxe kamer, 1 kingsize bed, uitzicht op stad

9,4 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Gerenoveerd in 2020
Slaapkamers
Regendouchekop
Apart bad en douche
Privébadkamer
Badjassen
  • 45 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Executive suite, 1 kingsize bed

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Gerenoveerd in 2020
Slaapkamers
Regendouchekop
Apart bad en douche
Privébadkamer
Badjassen
  • 170 m²
  • 1 slaapkamer
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Premier kamer, 1 kingsize bed, uitzicht op stad

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Gerenoveerd in 2020
Slaapkamers
Regendouchekop
Apart bad en douche
Privébadkamer
Badjassen
  • 50 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Premier suite, 1 kingsize bed

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Gerenoveerd in 2020
Slaapkamers
Regendouchekop
Apart bad en douche
Privébadkamer
Badjassen
  • 90 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Executive suite, 1 tweepersoonsbed, uitzicht op stad

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Gerenoveerd in 2020
Slaapkamers
Regendouchekop
Apart bad en douche
Privébadkamer
Badjassen
  • 170 m²
  • 1 slaapkamer
  • Max. aantal: 5
  • 1 tweepersoonsbed

Deluxe Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden, uitzicht op stad

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Gerenoveerd in 2020
Slaapkamers
Regendouchekop
Apart bad en douche
Privébadkamer
Badjassen
  • 45 m²
  • Max. aantal: 3
  • 2 eenpersoonsbedden
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
No. 43 First Beizhan Road, Shenhe District, Shenyang, Liaoning, 110013

In de buurt

  • Middle Street - 2 min. rijden - 2.0 km
  • Mukden-paleis - 5 min. rijden - 4.9 km
  • Taiyuan-straat - 5 min. rijden - 5.5 km
  • Beiling Park - 5 min. rijden - 4.0 km
  • Olympisch Stadion van Shenyang - 12 min. rijden - 12.8 km

Lokaal vervoer

  • Shenyang North Treinstation - 19 min. lopen
  • Shenyang (SHE-Taoxian Intl.) - 42 min. rijden

Restaurants

  • ‪Starbucks 星巴克 - ‬6 min. lopen
  • ‪Pizza Hut 必胜客 - ‬11 min. lopen
  • ‪King Kongbi sa - ‬16 min. lopen
  • ‪大城小爱 - ‬13 min. lopen
  • ‪庄大侠原汁清炖牛肉店 - ‬6 min. lopen

Over deze accommodatie

Shenyang Marriott Hotel

Hotel met een chique stijl in Shenhe, verbouwd in 2020
Bij Shenyang Marriott Hotel zijn er de volgende voorzieningen: een koffiebar/café, stomerij-/wasservices en 2 bars. Ga beslist een hapje eten bij een van de 3 plaatselijke restaurants. Blijf verbonden met gratis wifi op de kamer.
Andere voordelen zijn o.a.:
  • Een binnenzwembad
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Een ontbijtbuffet (tegen een toeslag), een kluis bij de receptie en een rookvrije accommodatie
  • Conciërgeservices, een bankethal en een lift
Kamervoorzieningen
Alle 314 kamers zijn voorzien van gemakken zoals laptopwerkplekken en airconditioning en beschikken daarnaast over faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Aanvullende gemakken in alle kamers zijn onder andere:
  • Badkamers met regendouches en aparte badkuipen en douches
  • Flatscreentelevisies van 55 inch met kabelzenders
  • Ledlampen, koffiezetapparaten/waterkokers en dagelijkse schoonmaakservice

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis zelf parkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 06.00 uur tot 10.30 uur: CNY 158 per persoon
  • 2 bars/lounges
  • 3 restaurants
  • Een koffiebar/café

Dingen om te doen

  • Binnenzwembad

Gezinsvriendelijk

  • Binnenzwembad

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Kluisje bij de receptie

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Schoon beddengoed (op verzoek)
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Doucheruimte met douchezitting en handgrepen
  • Handgreep in de badkuip
  • Handgreep naast het toilet
  • In hoogte verstelbare douchekop
  • Lift
  • Rolstoelen ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijk businesscentrum
  • Rolstoeltoegankelijk restaurant
  • Rolstoeltoegankelijk zwembad
  • Rolstoeltoegankelijke conciërgebalie
  • Rolstoeltoegankelijke paden
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie
  • Rolstoeltoegankelijke sportschool
  • Verlaagde stopcontacten in de badkamer

Meer

  • 39 etages
  • Daktuin
  • De volledige accommodatie is gerenoveerd in december 2020
  • Feestruimte
  • Gebouwd in 2020
  • Ramen met dubbelglas
  • Rookvrije accommodatie
  • Ten minste 80% van de verlichting werkt met leds
  • Veganistische gerechten
  • Vegetarisch ontbijt beschikbaar
  • Vegetarische gerechten

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Aparte badkuip en douche
  • Badjassen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer
  • Regendouche
  • Shampoo
  • Tandenborstel en tandpasta
  • Toiletpapier
  • Zeep

Entertainment

  • Flatscreen-tv van 55 inch met kabelzenders

Eten en drinken

  • Koffiezetapparaat/waterkoker

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Bureau
  • Energiebesparende schakelaars in kamers
  • Kluisje
  • Laptopvriendelijke werkplek
  • Ledverlichting
  • Strijkijzer/strijkplank
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 14.00 uur; inchecken is mogelijk tot: op elk moment
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. CNY 158 per persoon

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: rookmelder
De accommodatie bevestigt dat het de schoonmaak- en desinfectierichtlijnen van Commitment to Clean (Marriott) volgt.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Deze accommodatie heet gasten van elke seksuele geaardheid en genderidentiteit welkom (LGBTI+-vriendelijk)

Nationale beoordeling

Ten behoeve van onze klanten hebben we een classificatie toegekend volgens ons classificatiesysteem.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Shenyang Marriott Hotel Hotel
Shenyang Marriott Hotel Shenyang
Shenyang Marriott Hotel Hotel Shenyang

Veelgestelde vragen

Is Shenyang Marriott Hotel voorzien van een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft een binnenzwembad.

Hoeveel kost een verblijf bij Shenyang Marriott Hotel?

Vandaag, 22 nov. 2025, kost een verblijf bij Shenyang Marriott Hotel van één nacht voor twee volwassenen op 2 dec. 2025 min. € 82,82, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Zijn huisdieren welkom bij Shenyang Marriott Hotel?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Shenyang Marriott Hotel te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij Shenyang Marriott Hotel?

Je kunt inchecken vanaf: 14.00 uur; je kunt inchecken tot: op elk moment.

Tot hoe laat kan ik bij Shenyang Marriott Hotel uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Waar ligt Shenyang Marriott Hotel?

Dit hotel ligt in Shenhe, binnen 5 km afstand van Middle Street, Mukden-paleis en Maarschalk Zhang's Landhuis. Ook Shenyang Financieel Museum en Beiling Park liggen binnen 5 km afstand. Shenyang North Treinstation ligt op 19 minuten lopen.

Beoordelingen

Beoordelingen over Shenyang Marriott Hotel

9,6

Uitzonderlijk

9,2

Netheid

9,2

Voorzieningen

9,0

Personeel en service

8,8

Milieuvriendelijkheid

9,2

Staat van de accommodatie en faciliteiten
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 33 van 37 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 2 van 37 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 0 van 37 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 37 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 37 beoordelingen

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Clarissa

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Overall was a pleasant stay. Rooms were big and very comfortable. I especially liked that we were provided with four bottles of water in our room each day! I rated 4/5 stars for staff and service as we had a slight incident of a missing luggage cover. We placed the luggage cover close to the door at the end of the corridor but discovered it missing when we returned back after a day out. Called to check and was informed that the staff did not see anything in the room which to us was a little odd because we did not move it from its spot before we left the room in the morning. We re-purchased another cover so it was fine but thought that it could have been better managed and handled instead of just telling us nothing was seen in the room. Would still recommend staying here though. Marriott has always been a trusted choice of my family and this time it remains the same even with the slight hiccup
3 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Dali

1 nacht verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

danfeng, Columbus

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ms. Sun, the female cleaning staff, is very kind and provides attentive service.
2 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Mandy

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Mandy

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Check in ladies were very helpful
1 nacht verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Christian

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Xilong

1 nacht verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Xuetong

3 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

KAI MING LEO

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

MIKEL

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
16 nachten verbleven in november 2024

10/10 – Uitstekend

Jiang

2 nachten verbleven in januari 2025

10/10 – Uitstekend

Steve

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent service from the reception counter manager.
2 nachten verbleven in november 2024

10/10 – Uitstekend

Su, Brea

4 nachten verbleven in september 2024

10/10 – Uitstekend

sung hee

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2024

10/10 – Uitstekend

Margaret

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great service. Knowing it’s my parents’ 77th birthday, the staff presented a fruit plate given we checked in late and bakery is closed that they couldn’t present a cake. Very much appreciated the ease of checking in and out and nice amenities.
1 nacht verbleven in augustus 2024

4/10 – Matig

ying

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service
Dear Customer Service], I am writing to express my concern about a recent issue with my reservation. Due to a typhoon, my flight was canceled and rescheduled for a day later. I contacted both the hotel and Expedia to modify my arrival date, but upon arrival, the manager, Amanda Tang, informed me that my reservation was voided due to a no-show. I was told that the hotel was fully booked and was given no option but to pay the full price for the original reservation to secure a room. Given the circumstances and my prior attempts to amend the reservation, this situation feels unfair and stressful. Could you please review this situation and assist in resolving this issue? I would appreciate any adjustments or compensation you can offer. Thank you for your understanding. Best regards,
10 nachten verbleven in augustus 2024

10/10 – Uitstekend

jinlong

good
1 nacht verbleven in augustus 2024

10/10 – Uitstekend

sung hee

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

편안해요~!

선양 올때마다 이용 중~!
2 nachten verbleven in augustus 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Yanping, McKinney

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel required a deposit of 500 RMB, but has not refunded the deposit, affter almost 48 hours of checking out! Not a good practice.
1 nacht verbleven in juli 2024

10/10 – Uitstekend

Zheng, Edison

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good hotel
6 nachten verbleven in juli 2024

10/10 – Uitstekend

seoksong

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in juli 2024

8/10 – Goed

Sean

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2024

10/10 – Uitstekend

Yiu Kwok

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Excellent

Good and comfort
4 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Ang

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2024