Fukuichi
Ryokan met een volledig uitgeruste spa, in de buurt van Ikaho Onsen
Kies datums om prijzen te bekijken
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Comfort vierpersoonskamer laden

Comfort vierpersoonskamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Televisie
Slaapkamers
Luxe beddengoed
Een toilet met elektronisch bidet
Privébadkamer
Een minibar
Satellietzenders
Alle foto's voor Standaard kamer, niet-roken laden

Standaard kamer, niet-roken
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Televisie
Slaapkamers
Luxe beddengoed
Een toilet met elektronisch bidet
Privébadkamer
Een minibar
Alle foto's voor Traditionele kamer laden

Traditionele kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Televisie
Slaapkamers
Luxe beddengoed
Een toilet met elektronisch bidet
Privébadkamer
Een minibar
Satellietzenders
Alle foto's voor Twin kamer laden

Twin kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Televisie
Slaapkamers
Luxe beddengoed
Privébadkamer
Badjassen
Een toilet met elektronisch bidet
Een minibar
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

8 Kou Ikaho, Ikahomachi, Shibukawa, Gunma-ken, 377-0193
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Hotel Tenbo
Hotel Tenbo
- Zwembad
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
8.8 van 10, Uitstekend, 302 beoordelingen
De prijs is € 180
24 jul - 25 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: JPY 150.00 per persoon, per nacht. Deze belasting is niet van toepassing op kinderen die jonger zijn dan 12 jaar.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om toegang tot de openbare badvoorziening te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Je dient vooraf te reserveren voor het privébadhuis/-onsen. Reserveringen kun je voor aankomst maken als je contact opneemt met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Fukuichi Inn Shibukawa
Fukuichi Inn
Fukuichi Shibukawa
Fukuichi
Fukuichi Hotel Shibukawa
Fukuichi Shibukawa, Japan - Gunma
Fukuichi Ryokan
Fukuichi Shibukawa
Fukuichi Ryokan Shibukawa
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Fukuichi
Beoordelingen
9,2
Fantastisch
9,2/10
Netheid
9,2/10
Personeel en service
8,6/10
Voorzieningen
8,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
28 jun 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2022
10/10 – Uitstekend
toyoko
4 apr 2022
toyoko
1 nacht verbleven in april 2022
8/10 – Goed
ノリコ
Reisde met partner
17 jan 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ノリコ
1 nacht verbleven in januari 2022
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
10 nov 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
静かで くつろげる宿
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2021
10/10 – Uitstekend
HIROSHI
25 sep 2021
HIROSHI
1 nacht verbleven in september 2021
10/10 – Uitstekend
MEGUMI
Reisde met familie
28 mrt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
MEGUMI
1 nacht verbleven in maart 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
27 mrt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
22 mrt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2021
10/10 – Uitstekend
Nobuhiro
16 mrt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nobuhiro
1 nacht verbleven in maart 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
9 feb 2021
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
24 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
18 feb 2020
Positief: Netheid, comfort kamer
ホテルサービス
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
26 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner, Reisde met familie
18 jan 2020
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
27 aug 2019
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
8 aug 2019
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
16 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Nobuaki
20 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nobuaki
1 nacht verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger, Reisde met familie
10 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
12 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
Satoshi
9 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
次回は連泊したい。
Satoshi
1 nacht verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
鎌倉の翁, 鎌倉, jp
Reisde met familie
8 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
鎌倉の翁
1 nacht verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
28 feb 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2019
6/10 – Redelijk
Masahiro
24 feb 2019
Positief: Netheid
Masahiro
1 nacht verbleven in februari 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
12 dec 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
満足!
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2017