The Hiramatsu Hotels & Resorts Kashikojima
Luxe accommodatie met een volledig uitgeruste spa en een 24-uurs receptie
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor The Hiramatsu Hotels & Resorts Kashikojima





Beoordelingen
9,8 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 884
18 aug - 19 aug
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Twin kamer (Annex) laden

Twin kamer (Annex)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Airconditioning
Gratis extra bedden
Gratis babybed
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Alle foto's voor Twin kamer (Main Building A) laden

Twin kamer (Main Building A)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Airconditioning
Gratis extra bedden
Gratis babybed
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Alle foto's voor Executive tweepersoonskamer laden

Executive tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Airconditioning
Gratis extra bedden
Gratis babybed
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

3618-52 Ugata Agocho, Shima, Mie, 517-0501
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Nemu Resort Hotel Nemu
Nemu Resort Hotel Nemu
- Zwembad
- Spa
- Kinderzwembad
- Parkeren inbegrepen
9.0 van 10, Fantastisch, 210 beoordelingen
De prijs is € 139
31 jul - 1 aug
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: JPY 150.00 per persoon, per nacht. Deze belasting is niet van toepassing op kinderen die jonger zijn dan 12 jaar.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
HIRAMATSU HOTELS RESORTS KASHIKOJIMA Hotel Shima
HIRAMATSU HOTELS RESORTS KASHIKOJIMA Hotel
HIRAMATSU HOTELS RESORTS KASHIKOJIMA Shima
HIRAMATSU HOTELS RESORTS KASHIKOJIMA
The Hiramatsu Hotels & Resorts Kashikojima Shima
HIRAMATSU HOTELS RESORTS KASH
THE HIRAMATSU HOTELS & RESORTS KASHIKOJIMA Hotel
THE HIRAMATSU HOTELS & RESORTS KASHIKOJIMA Shima
THE HIRAMATSU HOTELS & RESORTS KASHIKOJIMA Hotel Shima
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over The Hiramatsu Hotels & Resorts Kashikojima
Beoordelingen
9,8
Uitzonderlijk
10/10
Netheid
10/10
Personeel en service
10/10
Voorzieningen
10/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie
1 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
YUKI
Reisde met familie
9 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
時間ができれば賢島〜


YUKI
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
YUKI
Reisde met familie
12 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
またもや賢島

YUKI
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Jason
22 jul 2024
Jason
1 nacht verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Yuki
7 jul 2024
Yuki
1 nacht verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
SHINGO
6 jun 2024
SHINGO
1 nacht verbleven in mei 2024
8/10 – Goed
??
16 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
???
Reisde met partner
14 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
???
1 nacht verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
Akira
25 jun 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Akira
1 nacht verbleven in juni 2023
10/10 – Uitstekend
Shinobu
Reisde met familie en kleine kinderen
15 apr 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shinobu
1 nacht verbleven in april 2023
10/10 – Uitstekend
MIKAMI
15 jan 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
MIKAMI
1 nacht verbleven in januari 2023
10/10 – Uitstekend
TOSHIHIRO
Reisde met familie
20 nov 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
TOSHIHIRO
1 nacht verbleven in november 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
28 mei 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
19 mei 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2021
10/10 – Uitstekend
KAORU
Reisde met familie
3 apr 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
素敵な時間を過ごせます
KAORU
1 nacht verbleven in maart 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
20 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
コロナ下・灼熱下でリゾートライフを満喫
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2020
10/10 – Uitstekend
Shinji
Reisde met familie
1 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Shinji
1 nacht verbleven in juli 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
28 jul 2020
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
22 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
素晴らしい
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2020
10/10 – Uitstekend
Kiyo
23 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kiyo
1 nacht verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
31 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
匿名
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
JAS, Hong Kong
Reisde met familie
23 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
JAS
1 nacht verbleven in april 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
4 nov 2018
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
12 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2018
10/10 – Uitstekend
Martha
18 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
隠れ家的 ゆったり
Martha
2 nachten verbleven in augustus 2018