Hotel Nampuro
Gezinsvriendelijke accommodatie met 3 restaurants en een sauna
Kies datums om prijzen te bekijken
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Eenvoudige vierpersoonskamer, meerdere bedden
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Diep bad
Een haardroger
Bad/douchecombinatie
Een toilet met elektronisch bidet
Alle foto's voor Familie tweepersoonskamer laden

Familie tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Diep bad
Een haardroger
Bad/douchecombinatie
Een toilet met elektronisch bidet
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Bentencho 2-7331-1, Shimabara, Nagasaki, 855-0802
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Hotel Seaside Shimabara
Hotel Seaside Shimabara
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
8.6 van 10, Uitstekend, 120 beoordelingen
De prijs is € 127
30 jul - 31 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. JPY 1100 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: rookmelder
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Je dient vooraf te reserveren voor het privébadhuis/-onsen. Reserveringen kun je voor aankomst maken als je contact opneemt met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Nampuro Shimabara
Nampuro Shimabara
Nampuro
Hotel Nampuro Hotel
Hotel Nampuro Shimabara
Hotel Nampuro Hotel Shimabara
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Nampuro
Beoordelingen
8,8
Uitstekend
8,6/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
9,6/10
Voorzieningen
8,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met familie
4 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
norio
Reisde met familie
29 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
最高
norio
1 nacht verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
so ching
29 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
so ching
1 nacht verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
REIKO
24 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
REIKO
1 nacht verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
SOONGNYEONG
Reisde met een groep
23 jan 2020
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
正しい日本語を
SOONGNYEONG
1 nacht verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
30 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
99分的溫泉酒店
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2019
6/10 – Redelijk
Mitsuo
Zakenreiziger
20 dec 2019
Positief: Netheid
Negatief: Comfort kamer

Mitsuo
1 nacht verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie en kleine kinderen
20 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
kelibb
Reisde met partner
12 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
kelibb
1 nacht verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
24 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
CindyLee, 香港
Reisde met partner
22 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
CindyLee
1 nacht verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
2 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
舒適乾淨房間
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
8 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2018
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
1 okt 2018
Positief: Comfort kamer
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2018
10/10 – Uitstekend
Meng
22 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
很赞的温泉酒店
Meng
2 nachten verbleven in september 2018
8/10 – Goed
Gigi
1 jul 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gigi
1 nacht verbleven in juni 2018
8/10 – Goed
noriaki
11 dec 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
noriaki
1 nacht verbleven in december 2017
10/10 – Uitstekend
Yvonne, Hk
4 nov 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
can see sunrise
Yvonne
1 nacht verbleven in oktober 2017
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
22 okt 2017
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2017
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
4 jun 2017
Positief: Personeel en service, comfort kamer
リノベーションされ快適でした
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2017
10/10 – Uitstekend
stay here, s
14 feb 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wonderful
stay here
10/10 – Uitstekend
baba
4 jan 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
baba
2/10 – Ontzettend slecht
MEGUMI
21 dec 2016
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
もう行かないな。
MEGUMI
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
11 okt 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer