Hotel Kapil

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met gratis parkeerplaatsen, op loopafstand van Lakkar Bazar

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Hotel Kapil

Deluxe suite, 1 tweepersoonsbed | 1 slaapkamer, een kluis op de kamer, verduisterende gordijnen
Penthouse | Terras
Receptie
Dineren in de kamer
Receptie

Beoordelingen

8,4 op 10 –
Zeer goed

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaar
  • Roomservice
  • Wasservice
  • Parkeren inbegrepen
  • Receptie 24/7
  • Schoonmaakservice
De huidige prijs is € 39
inclusief belastingen en toeslagen
15 aug - 16 aug

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven

Deluxe kamer, 1 queensize bed

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)

Hoogtepunten

Televisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Een plafondventilator
Privébadkamer
Regendouchekop
Gratis mineraalwater
Waterkoker
  • 13 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 queensize bed

Superior kamer

Hoogtepunten

Televisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Een plafondventilator
Privébadkamer
Regendouchekop
Gratis mineraalwater
Waterkoker
  • Uitzicht op de vallei
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Penthouse

Hoogtepunten

Televisie
Verduisterende gordijnen
Een plafondventilator
Slaapkamers
Privébadkamer
Regendouchekop
Gratis mineraalwater
Waterkoker
  • 22 m²
  • Uitzicht op de vallei
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoonsbed

Deluxe suite, 1 tweepersoonsbed

Hoogtepunten

Televisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Een plafondventilator
Privébadkamer
Regendouchekop
Gratis mineraalwater
Waterkoker
  • 23 m²
  • Uitzicht op de vallei
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed

Deluxe

Hoogtepunten

Televisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Een plafondventilator
Privébadkamer
Regendouchekop
Gratis mineraalwater
Waterkoker
  • 18 m²
  • Uitzicht op de vallei
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Elysium Hill, Bharari Road, Near Hotel Jas Radisson, Lakkar Bazar, Shimla, Himachal Pradesh, 171001

In de buurt

  • Lakkar Bazar - 7 min. lopen - 0.6 km
  • Mall Road - 11 min. lopen - 1.0 km
  • Christuskirche - 11 min. lopen - 1.0 km
  • Kali Bari Temple - 2 min. rijden - 1.5 km
  • Jakhu Temple - 4 min. rijden - 2.2 km

Lokaal vervoer

  • Taradevi Station - 9 min. rijden
  • Shimla (SLV) - 53 min. rijden

Restaurants

  • ‪Ashiana Restaraunt - ‬17 min. lopen
  • ‪Hide Out Cafe - ‬14 min. lopen
  • ‪Wake and Bake Cafe - ‬14 min. lopen
  • ‪Sita Ram And Sons - ‬1 min. lopen
  • ‪Jashan - ‬17 min. lopen

Over deze accommodatie

Hotel Kapil

Hotel in de buurt van Lakkar Bazar
Hotel Kapil bevindt zich in de buurt van Christuskirche en Mall Road en biedt extraatjes zoals een stomerij/wasserijservice. Blijf verbonden met gratis wifi op de kamer.
Daarnaast profiteer je van het volgende:
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Een à-la-carte-ontbijt (tegen een toeslag), vervoer naar de luchthaven (toeslag) en een bagageopslagruimte
  • Gratis kranten, een rookvrije accommodatie en koffie/thee in de lobby
Kamervoorzieningen
Alle gastenkamers van Hotel Kapil beschikken over faciliteiten zoals gratis wifi, kluisjes en gratis mineraalwater.
Andere voorzieningen zijn o.a.:
  • Badkamers met regendouches en gratis toiletartikelen
  • Televisies van 32 inch met kabelzenders
  • Waterkokers, plafondventilatoren en dagelijkse schoonmaakservice

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi en kabelinternet
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi en kabelinternet

Parkeren en vervoer

  • Gratis parkeerplaatsen buiten het terrein
  • 24-uurs shuttleservice naar de luchthaven (toeslag)
  • Plaatselijke shuttleservice (toeslag)
  • Shuttleservice vanaf het treinstation (toeslag)
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks à-la-carte-ontbijt tegen een toeslag beschikbaar van 07.30 uur tot 11.30 uur: INR 1 per persoon
  • Koffie en thee in gemeenschappelijke ruimtes

Gezinsvriendelijk

  • Extra bed (toeslag)
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisjes
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Geen lift

Meer

  • 1 gebouw
  • 5 etages
  • Gebouwd in 1995
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Extra bed (toeslag)
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger (op verzoek)
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer
  • Regendouche

Entertainment

  • Tv van 32 inch met kabelzenders

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice
  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater
  • Koffiezetapparaat/waterkoker

Meer

  • Kluisje
  • Plafondventilator
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 13.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 12.00 uur
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven en het treinstation (hiervoor kunnen toeslagen gelden). Neem minstens 24 uur voor aankomst contact op met de accommodatie om de ophaalservice te regelen. Je vindt de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
De accommodatie brengt 2 procent in rekening voor betalingen met creditcard.
Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Indiase staatsburgers dienen bij het inchecken een geldig Indiaas identiteitsbewijs met foto of rijbewijs te tonen. Reizigers die geen staatsburger van India zijn, dienen een geldig paspoort en visum te tonen.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn extra bedden beschikbaar tegen INR 600.0 per dag.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor het à-la-carte-ontbijt: ca. INR 1 per persoon
  • Toeslag voor extra bed: INR 600.0 per dag
  • De accommodatie berekent een toeslag van 2 procent op betalingen met een creditcard

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, mobiele betalingen en contante betalingen.
Geaccepteerde mobiele betaalmethoden omvatten: Google Pay en Paytm.
Geluiddichte kamers kunnen niet worden gegarandeerd.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Er is geen lift in deze accommodatie
Het beleid van deze accommodatie staat bepaalde reserveringen voor groepsevenementen of groepsfeesten, waaronder vrijgezellenfeesten, niet toe.
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.
Bij deze accommodatie worden geen alcoholische dranken geserveerd.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hotel Kapil
Hotel Kapil Shimla
Kapil Hotel
Kapil Shimla
Hotel Kapil Hotel
Hotel Kapil Shimla
Hotel Kapil Hotel Shimla

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hotel Kapil?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Hoeveel kost een verblijf bij Hotel Kapil?

Vandaag, 18 jul. 2025, kost een verblijf bij Hotel Kapil van één nacht voor twee volwassenen op 15 aug. 2025 min. € 39,2, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Wat kost het om bij Hotel Kapil te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen. In de omgeving kun je ook gratis parkeren.

Hoe laat kan ik inchecken bij Hotel Kapil?

Je kunt inchecken vanaf: 13.00 uur; je kunt inchecken tot: 12.00 uur. Op beperkte tijden kun je laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel Kapil uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Biedt Hotel Kapil een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is een shuttleservice van het hotel naar de luchthaven beschikbaar.

Waar ligt Hotel Kapil?

Dit hotel ligt in het centrum van Shimla, binnen 15 minuten lopen van Lakkar Bazar en Christuskirche. Ook Mall Road en Kali Bari Temple liggen binnen 2 km afstand.

Beoordelingen over Hotel Kapil

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 82 van 195 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 83 van 195 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 21 van 195 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 3 van 195 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 6 van 195 beoordelingen

8,8/10

Netheid

9,2/10

Personeel en service

8,8/10

Voorzieningen

8,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Frank, Amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

leuk en rustig hotel met vriendelijk personeel

Wij hadden een prachtig uitzicht vanaf onze kamer die ruim en schoon was. Hotel personeel is bijzonder vriendelijk en behulpaam. Ligging is paar minuten lopen naar de Mall.

6/10 – Redelijk

Wil, Zeewolde

Positief: Comfort kamer

Hotel Kapil niet half zo goed als verwacht.

Hotel Kapil viel ons behoorlijk tegen, zeker gezien de foto's op de site en de reviews. De kamer viel nog wel mee, hoewel geen uitzicht, weinig ramen, en beetje armoedige indruk. Wel redelijk schoon en het eten op de kamer werd prima geserveerd en smaakte ook beter dan verwacht. Al met al geen echte aanrader!

10/10 – Uitstekend

Dale

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Harkirat

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent
3 nachten verbleven in maart 2025

2/10 – Ontzettend slecht

singh

Negatief: Netheid
1 nacht verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

sahil

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
good
1 nacht verbleven in augustus 2024

10/10 – Uitstekend

Kulwinder, Vancouver

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotels Kapil beautiful location Hotel and Rooms very clean staff members very friendly. I’m very happy stay two nights .
2 nachten verbleven in augustus 2024

10/10 – Uitstekend

Paul

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Just perfect

I booked to stay for 5 days at the Hotel Kapil. My room was simply stunning. No other way to put it. The bed was so comfortable and warm, the room and the bathroom were spotless. The view from my window was epic; an endless vista over the valley and far off mountains. The staff go out of their way to welcome you and make sure your every comfort is attended to. Room service food was delicious and served with a smile. Plenty of hot water available throughout my stay. Tea and coffee making facilities included in the room. This hotel was quite possibly the best place I stayed in during my entire 3 month tour of India. Thank you to all the team and Namaste 🙏
5 nachten verbleven in april 2024

2/10 – Ontzettend slecht

John

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Room was terribly dirty. Had CC to leave 2 days early and found clean hotel with hot water and clean bed linens.
3 nachten verbleven in maart 2024

4/10 – Matig

Ravinder Pal Singh

1 nacht verbleven in februari 2024

6/10 – Redelijk

Tarlochan

Positief: Netheid, personeel en service
Room was cold and could have been better with heater or heating in the room. Although a electric Blanket was provided. Hot water was not always to the required standard. Tall cupboard would have been helpful for hanging the clothes.
3 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Richard

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent staff, very comfortable bed with good views. There is no parking and the hotel is situated at a bottom of a hill and it’s a 20 minute hard walk to Main Street. That said, it was good exercise. But it is a good hotel apart from location.
5 nachten verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Jaspal

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pros - nice people, good food Cons - traffic noise, needs a safe in each room
3 nachten verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

KOSHY

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
3 nachten verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Asha

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel is very nice and on the main Lakkar Market. Polite staff. overall it is a good hotel
2 nachten verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

Vishal

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice and polite staff, we ordered veg noodles and it tasted sooooo delicious 😋
1 nacht verbleven in december 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in maart 2020

10/10 – Uitstekend

CS

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Good hotel in great location.

Valley view room very comfortable. Hotel much better than it appears from outside. Food slightly overpriced and no restaurant though.
2 nachten verbleven in december 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in januari 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in december 2018

8/10 – Goed

Upasana

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Great location, courteous staff!

Located at just 10min walk from the Lakkar Bazaar and 15min from the Ridge and Mall road , the hotel was away from the hustle of the Mall road and at the same time just a walk away from it. The staff was very polite and courteous. The room offered a great view of the valley. Hotel has great facilities.
3 nachten verbleven in november 2018

10/10 – Uitstekend

Annie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Room with a view

This hotel is a little away from the hustle and bustle of the centre of town but is all the better for that. It was welcoming and comfortable. We booked a superior room with mountain view which was well worth it.The room rates are very reasonable. The room was very comfortable, clean and the shower was great, powerful hot and clean. Staff were pleasant and attentive and in house food was good, portions large so don’t over order! . I would highly recommend this hotel, it is a quality hotel at a very reasonable price. Would be happy if all hotels in India met this standard!
4 nachten verbleven in oktober 2018

8/10 – Goed

Harry, London, England

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Five minutes walk from Mall Road. Met at the railway station by a (pre-ordered) taxi, so no problem finding the hotel on arrival in Shimla ;-). Breakfast (chola bhatura) just like home-cooked (delivered by room service, since no dining room) - room service rapid, friendly, efficient. Solar-heated hot water ran out in my room, my friend next door had plenty :-(, so 4 not 5 stars. I've paid 5x as much for a worse experience!
1 nacht verbleven in oktober 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

Good enough, poor breakfast

The staff were good, room was fine. Didn't like nowhere for breakfast, served in the room. Breakfast very poor, in fact one day made me very ill, I will spare you the description. I also wouldn't book with Expedia again due to the the perpetual bombardment of emails. If I want to review somewhere, let me decide
3 nachten verbleven in september 2018

10/10 – Uitstekend

Colin T

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in juli 2018