Hotel Annex Inn
Hotel met een 24-uurs receptie en een koffiebar/cafรฉ in Shinhidaka
Fotogalerie voor Hotel Annex Inn





Beoordelingen
9,0 op 10 โ
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is โฌย 83
29 nov - 30 nov
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken laden

Twin kamer, niet-roken
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Een aparte eetruimte
Klimaatregeling
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Badjassen
Bad/douchecombinatie
Een bidet
Alle foto's voor Eenpersoonskamer, niet-roken laden

Eenpersoonskamer, niet-roken
8,8 van 10
Voortreffelijk
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een aparte eetruimte
Klimaatregeling
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Badjassen
Bad/douchecombinatie
Een bidet
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, niet-roken laden

Tweepersoonskamer, niet-roken
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Een aparte eetruimte
Klimaatregeling
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Badjassen
Bad/douchecombinatie
Een bidet
Alle foto's voor Eenvoudige suite, niet-roken laden

Eenvoudige suite, niet-roken
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Een aparte eetruimte
Klimaatregeling
Lcd-televisie
Aparte slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Bad/douchecombinatie
Een bidet
Een privรฉbadkamer
Economy tweepersoonskamer, niet-roken
Hoogtepunten
Een aparte eetruimte
Klimaatregeling
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Waterkoker
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

2-3-1 Shizunaihoncho, Shinhidaka, Hokkaido, 056-0016
Over deze accommodatie
Hotel Annex Inn
Vergelijkbare accommodaties

Shizunai Eclipse Hotel
Shizunai Eclipse Hotel
- Ontbijt inbegrepen
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
9.0 van 10, Fantastisch, 50 beoordelingen
De prijs is โฌย 129
29 nov - 30 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. JPY 1200 voor volwassenen en ca. JPY 800 voor kinderen
- Laat uitchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslagย voor extra bed: JPY 6000.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.ย
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bijย het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekeningย worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, mobiele betalingen en contante betalingen.
Geaccepteerde mobiele betaalmethoden omvatten: Alipay, Google Pay, Apple Pay, PayPay, Merpay, UnionPay QuickPass, LINE Pay, R Pay en WeChat Pay.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden.ย Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiรซren en deze kopie in de administratie te bewaren.ย
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Annex Inn Shinhidaka
Annex Shinhidaka
Hotel Annex Inn Hotel
Hotel Annex Inn Shinhidaka
Hotel Annex Inn Hotel Shinhidaka
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Hotel Annex Inn
9,0
Fantastisch
9,0
Netheid
7,8
Locatie
8,8
Personeel en service
8,2
Milieuvriendelijkheid
8,4
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met een groep
12 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 โ Goed
yusuke
27 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
yusuke
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 โ Uitstekend
ใใใ
14 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ใใใ
2 nachten verbleven in september 2025
8/10 โ Goed
takahashi
Reisde met familie
15 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
takahashi
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 โ Goed
toru
18 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service
toru
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 โ Goed
Takashi
13 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Takashi
2 nachten verbleven in december 2024
10/10 โ Uitstekend
TOMOHIRO
Reisde met familie
30 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ๆ้ฃๆ้ซ
TOMOHIRO
1 nacht verbleven in december 2024
8/10 โ Goed
Hideyuki
5 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hideyuki
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 โ Uitstekend
Daisuke
3 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Daisuke
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 โ Uitstekend
Eiko
Reisde met een groep
14 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Eiko
6 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 โ Uitstekend
ใใใ
10 okt 2024
ใใใ
1 nacht verbleven in september 2024
8/10 โ Goed
TAK SHING
26 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
TAK SHING
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 โ Uitstekend
ใใจใณ
Reisde met partner
11 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ใใจใณ
2 nachten verbleven in september 2024
10/10 โ Uitstekend
ใใคใใ
20 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
ใใคใใ
1 nacht verbleven in juli 2024
10/10 โ Uitstekend
HIDEKO
19 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
HIDEKO
3 nachten verbleven in juli 2024
10/10 โ Uitstekend
OJI
Reisde met partner
26 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
OJI
1 nacht verbleven in mei 2024
6/10 โ Redelijk
Charles
24 mei 2024
Positief: Personeel en service
Charles
1 nacht verbleven in mei 2024
8/10 โ Goed
yukie
Reisde met familie
29 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
yukie
1 nacht verbleven in april 2024
10/10 โ Uitstekend
ใฟใซใท
26 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
ใฟใซใท
3 nachten verbleven in januari 2024
10/10 โ Uitstekend
ใตใใจ
Zakenreiziger
27 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ใตใใจ
3 nachten verbleven in november 2023
10/10 โ Uitstekend
dai ro
Zakenreiziger
26 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
dai ro
2 nachten verbleven in november 2023
8/10 โ Goed
Ryugaku
Zakenreiziger
14 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ryugaku
1 nacht verbleven in november 2023
8/10 โ Goed
HIROTO
1 nov 2023
HIROTO
3 nachten verbleven in oktober 2023
10/10 โ Uitstekend
Geverifieerde reiziger
14 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in oktober 2023
8/10 โ Goed
nicolas
17 sep 2023
Positief: Netheid
so so
nicolas
2 nachten verbleven in september 2023

