BAKERY HOTEL SHIRAHAMA
Hotel met gratis parkeerplaatsen in Shirahama
Fotogalerie voor BAKERY HOTEL SHIRAHAMA





Beoordelingen
9,2 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard Twin kamer laden

Standaard Twin kamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Een haardroger
Privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Gratis mineraalwater
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer laden

Standaard tweepersoonskamer
9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Een haardroger
Privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Gratis mineraalwater
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer laden

Deluxe Twin kamer
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Een haardroger
Privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Gratis mineraalwater
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

1729-12, Shirahama, Wakayama, 649-2211
Over deze accommodatie
BAKERY HOTEL SHIRAHAMA
Vergelijkbare accommodaties

Shirahama Key Terrace Seamore Residence
Shirahama Key Terrace Seamore Residence
- Zwembad
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
8.4 van 10, Zeer goed, 491 beoordelingen
De prijs is € 47
26 nov - 27 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert contante betalingen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
BAKERY HOTEL SHIRAHAMA Hotel
BAKERY HOTEL SHIRAHAMA Shirahama
BAKERY HOTEL SHIRAHAMA Hotel Shirahama
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over BAKERY HOTEL SHIRAHAMA
9,2
Fantastisch
9,4
Netheid
9,6
Voorzieningen
8,8
Personeel en service
9,6
Milieuvriendelijkheid
9,0
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met familie en kleine kinderen
29 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Yuka
20 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yuka
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
****
Reisde met familie
18 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
****
3 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Sawa
11 sep 2025
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Sawa
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Joachim
Reisde met familie
29 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Joachim
2 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Zion
14 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zion
2 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Mao
7 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mao
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
???
Reisde met familie en kleine kinderen
23 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

???
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Yuk Wah Ivan
Reisde met een groep
3 jul 2025
Positief: Netheid, comfort kamer
Yuk Wah Ivan
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Rie
Reisde met familie
28 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten




Rie
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Keiko
28 jun 2025
Keiko
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
ito
30 mei 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ito
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Yoshinori
19 mei 2025
Positief: Netheid
Yoshinori
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Carter
Zakenreiziger
17 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
疲れを癒してくれるホテル
Carter
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
TAKUMA
Reisde met partner
15 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
TAKUMA
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
YUK YING
Reisde met partner
22 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
YUK YING
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
SEO KYUNG
Reisde met familie
21 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
SEO KYUNG
3 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Minako, Fukuoka
28 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Minako
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
KYUNG AE
Reisde met familie
14 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer








