Suzukiya Ryokan
Ryokan met een volledig uitgeruste spa, op enkele stappen van Kamasaki Onsen
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Suzukiya Ryokan





Beoordelingen
9,6 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 118
14 jul - 15 jul
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Traditionele driepersoonskamer, gedeelde badkamer (Japanese Style) laden

Traditionele driepersoonskamer, gedeelde badkamer (Japanese Style)
Hoogtepunten
Airconditioning
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Een toilet met elektronisch bidet
Dagelijkse huishoudservice
Een kluis
Alle foto's voor Twin kamer, gedeelde badkamer laden

Twin kamer, gedeelde badkamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Een toilet met elektronisch bidet
Dagelijkse huishoudservice
Een kluis
Alle foto's voor Traditionele Twin kamer, gedeelde badkamer (Japanese Style) laden

Traditionele Twin kamer, gedeelde badkamer (Japanese Style)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Airconditioning
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Een toilet met elektronisch bidet
Dagelijkse huishoudservice
Een kluis
Alle foto's voor Traditionele eenpersoonskamer, gedeelde badkamer (Japaense Style) laden

Traditionele eenpersoonskamer, gedeelde badkamer (Japaense Style)
Hoogtepunten
Airconditioning
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Een toilet met elektronisch bidet
Dagelijkse huishoudservice
Een kluis
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

1-38 Kamasaki Fukuokakuramoto, Shiroishi, Miyagi, 989-0231
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Venezian Hotels Shiroishi Zao
Venezian Hotels Shiroishi Zao
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.0 van 10, Fantastisch, 195 beoordelingen
De prijs is € 142
1 jul - 2 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser en rookmelder
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Suzukiya Ryokan Shiroishi
Suzukiya Shiroishi
Suzukiya Ryokan Ryokan
Suzukiya Ryokan Shiroishi
Suzukiya Ryokan Ryokan Shiroishi
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Suzukiya Ryokan
Beoordelingen
9,6
Uitzonderlijk
9,8/10
Netheid
9,6/10
Personeel en service
7,6/10
Voorzieningen
9,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
28 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Daijo, kitakusimo
23 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Daijo
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Eugene, Lynnwood
Reisde met partner
22 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Eugene
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Hikaru
19 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hikaru
1 nacht verbleven in november 2024
8/10 – Goed
Jack, Tokyo
Zakenreiziger
15 okt 2020
Positief: Netheid
Jack
1 nacht verbleven in oktober 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
17 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
7 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
25 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
24 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great Onsen
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
8 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
21 feb 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
23 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2018
10/10 – Uitstekend
CHAO YI
7 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
CHAO YI
1 nacht verbleven in november 2018
10/10 – Uitstekend
Jake
14 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent remote hotel
Jake
1 nacht verbleven in november 2018
10/10 – Uitstekend
Ella, Melbourne
4 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ella
1 nacht verbleven in oktober 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
4 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2018
10/10 – Uitstekend
teketekemouse, 浜松
13 jul 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
teketekemouse
1 nacht verbleven in juli 2018
10/10 – Uitstekend
M
3 jun 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
M
1 nacht verbleven in juni 2018
10/10 – Uitstekend
Chung Ting
18 feb 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
傳統日式溫泉旅館
Chung Ting
1 nacht verbleven in februari 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
11 nov 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2017
10/10 – Uitstekend
Diaboli, Vantaa
5 okt 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tyylikäs Ryokan mukavalla maaseudulla
Diaboli
1 nacht verbleven in september 2017
8/10 – Goed
Katagai
19 sep 2017
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Katagai
1 nacht verbleven in september 2017
10/10 – Uitstekend
Enrico
7 sep 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Inaspettatamente felice!!
Enrico
2 nachten verbleven in september 2017
10/10 – Uitstekend
Bryan
6 aug 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect.
Bryan
1 nacht verbleven in augustus 2017
10/10 – Uitstekend
Liming
7 jul 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Liming
1 nacht verbleven in juni 2017