Hotel Hagoromo
Ryokan met gratis parkeerplaatsen, op enkele stappen van Miho no Matsubara Cultuur- en Creativiteitscentrum
Fotogalerie voor Hotel Hagoromo





Beoordelingen
9,2 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 205
18 dec - 19 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Kamer in Japanse stijl, niet-roken (Tsudomi) laden

Kamer in Japanse stijl, niet-roken (Tsudomi)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Privébadkamer
Apart bad en douche
Diep bad
Een bidet
Een haardroger
Alle foto's voor Kamer in Japanse stijl, niet-roken, uitzicht op tuin (Miyabi) laden

Kamer in Japanse stijl, niet-roken, uitzicht op tuin (Miyabi)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Privébadkamer
Apart bad en douche
Diep bad
Een bidet
Een haardroger
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

1282-1 Miho, Shimizu-ku, Shizuoka, Shizuoka, 424-0901
Over deze accommodatie
Hotel Hagoromo
Vergelijkbare accommodaties

Kamenoi Hotel Yaizu
Kamenoi Hotel Yaizu
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
8.2 van 10, Zeer goed, 45 beoordelingen
De prijs is € 123
6 jan - 7 jan 2026
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om toegang tot de openbare badvoorziening te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Bij deze accommodatie is geen alcohol toegestaan.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hagoromo Hotel Shizuoka
Hagoromo Hotel
Hagoromo Shizuoka
Hotel Hagoromo Shizuoka
Hotel Hagoromo
Hotel Hagoromo Ryokan
Hotel Hagoromo Shizuoka
Hotel Hagoromo Ryokan Shizuoka
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Hotel Hagoromo
9,2
Fantastisch
9,0
Netheid
9,4
Locatie
9,2
Personeel en service
8,6
Milieuvriendelijkheid
8,8
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
8 nov 2025
3 nachten verbleven in november 2025
8/10 – Goed
Norifumi
15 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Norifumi
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Junko
Reisde met een groep
1 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Junko
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
23 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wonderful experience in a Japanese styled hotel
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juni 2025
6/10 – Redelijk
Patrick
Reisde met een groep
17 jun 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Patrick
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Alan
Reisde met familie
15 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

Alan
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
kenichi
Reisde met familie
8 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
kenichi
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Joo Cheow
10 mei 2025
Joo Cheow
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Kim
25 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kim
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
jean michel
Reisde met partner
11 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
jean michel
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
??
1 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service
??
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Jessica
Reisde met partner
14 mrt 2025
Jessica
4 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
joong chool
Reisde met familie
11 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
joong chool
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
?????
8 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
?????
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Fenny
1 mrt 2025
Fenny
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
タカノリ
Reisde met een groep
14 feb 2025
タカノリ
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Tomoko
Reisde met familie
7 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tomoko
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
30 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
???
23 dec 2024
???
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
SEUNGYONG
18 dec 2024
SEUNGYONG
1 nacht verbleven in december 2024
8/10 – Goed
WATARU
15 dec 2024
Positief: Voorzieningen
WATARU
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
James
14 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
James
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
YUMI
Reisde met familie
11 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
服務非常親切周到
YUMI
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Guillaume
2 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Guillaume
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Rebecca
29 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice and peaceful!
Rebecca
1 nacht verbleven in september 2024








