KOKO HOTEL Shizuoka
Hotel met een 24-uurs receptie, op 9 minuten lopen van Stedelijk Kunstmuseum van Shizuoka
Fotogalerie voor KOKO HOTEL Shizuoka





Beoordelingen
9,0 op 10 โ
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is โฌย 34
30 nov - 1 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
10 van 10 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, niet-roken laden

Standaard tweepersoonskamer, niet-roken
8,2 van 10
Zeer goed
(14 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Minikoelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Bad/douchecombinatie
Een toilet met elektronisch bidet
Privรฉbadkamer
Alle foto's voor Standaard Twin kamer, niet-roken laden

Standaard Twin kamer, niet-roken
9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Minikoelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Bad/douchecombinatie
Een toilet met elektronisch bidet
Privรฉbadkamer
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer, niet-roken laden

Deluxe Twin kamer, niet-roken
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Minikoelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Bad/douchecombinatie
Een toilet met elektronisch bidet
Privรฉbadkamer
Alle foto's voor Standaard eenpersoonskamer, niet-roken laden

Standaard eenpersoonskamer, niet-roken
9,2 van 10
Fantastisch
(12 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Minikoelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Bad/douchecombinatie
Een toilet met elektronisch bidet
Privรฉbadkamer
Alle foto's voor Standaard driepersoonskamer laden

Standaard driepersoonskamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Minikoelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Bad/douchecombinatie
Een toilet met elektronisch bidet
Privรฉbadkamer
Alle foto's voor Standard Double Room - Non-Smoking laden

Standard Double Room - Non-Smoking
Alle foto's voor Standard Twin Room - Non-Smoking laden

Standard Twin Room - Non-Smoking
Alle foto's voor Deluxe Twin Room - Non-Smoking laden

Deluxe Twin Room - Non-Smoking
Alle foto's voor Standard Single Room - Non-Smoking laden

Standard Single Room - Non-Smoking
Alle foto's voor Deluxe Twin Room for 3 people - Non-Smoking laden

Deluxe Twin Room for 3 people - Non-Smoking
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

11-1 Shichikencho, Aoi Ward, Shizuoka, Shizuoka, 420-0035
Over deze accommodatie
KOKO HOTEL Shizuoka
Vergelijkbare accommodaties

Hotel Associa Shizuoka
Hotel Associa Shizuoka
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.0 van 10, Fantastisch, 1.021 beoordelingen
De prijs is โฌย 64
23 dec - 24 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. JPY 1800 per persoon
- Toeslag voor parkeren in de buurt: JPY 1200 per dag (op 200 meter afstand)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.ย
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bijย het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekeningย worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser en EHBO-doos
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden.ย Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiรซren en deze kopie in de administratie te bewaren.ย
Accommodatie ook bekend onder de naam
Wing Shizuoka Shizuoka
Hotel Wing International Shizuoka Hotel
Hotel Wing International Shizuoka Shizuoka
Hotel Wing International Shizuoka Hotel Shizuoka
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over KOKO HOTEL Shizuoka
Beoordelingen
9,0
Fantastisch
9,2/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
9,0/10
Voorzieningen
8,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
24 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2025
8/10 โ Goed
Kian Hwee
Reisde met partner
14 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kian Hwee
2 nachten verbleven in november 2025
10/10 โ Uitstekend
Yukari
9 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yukari
2 nachten verbleven in november 2025
10/10 โ Uitstekend
AKIRA
Reisde met een groep
4 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

AKIRA
1 nacht verbleven in november 2025
8/10 โ Goed
Michiko
3 nov 2025
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Michiko
3 nachten verbleven in oktober 2025
6/10 โ Redelijk
Rie
Reisde met familie
2 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen
Rie
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 โ Uitstekend
David
2 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
David
4 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 โ Goed
RICHARD
26 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
RICHARD
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 โ Uitstekend
Hiroshi
26 okt 2025
Hiroshi
1 nacht verbleven in oktober 2025
6/10 โ Redelijk
REI
22 okt 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen
REI
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 โ Uitstekend
David
22 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
David
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 โ Uitstekend
KAZUKI
12 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
KAZUKI
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 โ Uitstekend
HIROSHI
11 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

HIROSHI
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 โ Uitstekend
Myriam
Reisde met familie
9 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Myriam
2 nachten verbleven in september 2025
8/10 โ Goed
Jeffery
Reisde met een groep
7 okt 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jeffery
2 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 โ Goed
Kanako
5 okt 2025
Kanako
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 โ Uitstekend
Jin-sik
4 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jin-sik
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 โ Uitstekend
Jin-sik
4 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jin-sik
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 โ Uitstekend
???
2 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
???
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 โ Uitstekend
YOSHIHIRO
2 okt 2025
YOSHIHIRO
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 โ Uitstekend
Hiroshi
Zakenreiziger
23 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hiroshi
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 โ Uitstekend
MITSUYUKI
Zakenreiziger
14 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
MITSUYUKI
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 โ Uitstekend
Lam
14 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lam
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 โ Uitstekend
Danh
13 sep 2025
Danh
5 nachten verbleven in september 2025
10/10 โ Uitstekend
MOTOAKI
10 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
MOTOAKI
4 nachten verbleven in augustus 2025








