Kunozan Toshogu Heiligdom - 9 min. rijden - 7.5 km
Lokaal vervoer
Station Shizuoka - 24 min. rijden
Shizuoka (FSZ-Mt. Fuji - Shizuoka) - 42 min. rijden
Restaurants
喜多方ラーメン麺街道 - 7 min. rijden
テラスラウンジ - 1 min. lopen
茶房夢テラス - 16 min. lopen
泉の里 - 6 min. rijden
アッパーラウンジ - 1 min. lopen
Over deze accommodatie
Nippondaira Hotel
Hotel in Shimizu-wijk
Bij Nippondaira Hotel kun je uitkijken naar faciliteiten zoals een terras, een koffiebar/café en een tuin. Geniet van een hotstone-massage, een gezichtsbehandeling en hydrotherapie bij Pevonia Botanica, de plaatselijke spa. Ga beslist een hapje eten bij een van de twee plaatselijke restaurants. Ze serveren er ontbijt, lunch en diner, en je geniet er van Japanse gerechten. Blijf verbonden dankzij gratis wifi op de kamer en profiteer van voorzieningen zoals een stomerij/wasserijservice en een bar.
Tijdens je verblijf profiteer je bovendien van het volgende:
Gratis plaatsen voor zelf parkeren
Een ontbijtbuffet (tegen een toeslag), massagebehandelingsruimtes en een bankethal
Vergaderruimtes, gratis kranten en een bagageopslagruimte
Uit de gastenbeoordelingen blijkt dat gasten te spreken zijn over de algehele staat van de accommodatie
Kamervoorzieningen
Alle 80 kamers bieden extraatjes zoals airconditioning en beschikken bovendien over faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Extra voorzieningen zijn o.a.:
Toiletten met elektronisch bidet, gratis toiletartikelen en haardrogers
Koelkasten, plafondventilatoren en dagelijkse schoonmaakservice
Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi
Parkeren en vervoer
Gratis zelf parkeren ter plaatse
Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen beschikbaar
Eten en drinken
Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 07.00 uur tot 09.30 uur: JPY 3.600 per persoon
2 restaurants
Een bar/lounge
Een koffiebar/café
Restaurants ter plaatse
Fukian
Terrace Lounge
The Terrace
Upper Lounge
Dingen om te doen
Volledig uitgeruste spa
Gezinsvriendelijk
Koelkast op de kamer
Wasserij
Voorzieningen
24-uursreceptie
Bagageopslag
Cadeauwinkel/kiosk
Gratis kranten in de lobby
Kluisje bij de receptie
Wasserij
Gastendiensten
Schoonmaakservice (dagelijks)
Stomerij-/wasserijservice
Zakelijke diensten
1.205 vierkante meter aan conferentieruimte
Vergaderruimtes
Buiten
Terras
Tuin
Volledig uitgeruste spa
Behandelingsruimtes voor koppels
Body scrubs
Gezichtsbehandelingen
Hotstone-massages
Hydrotherapie
Spabehandelingsruimtes
Zwangerschapsmassages
Toegankelijkheidsvoorzieningen
Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Informatieborden in braille of reliëfletters
Rolstoeltoegankelijke paden
Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen
Meer
Aparte rookruimtes
Feestruimte
Kamervoorzieningen
Slaapkamer
Beddengoed inbegrepen
Badkamer
Bidet
Gratis toiletartikelen
Haardroger
Handdoeken inbegrepen
Pantoffels
Entertainment
Lcd-tv
Eten en drinken
Koelkast
Meer
Airconditioning
Bureau
Kluisje
Plafondventilator
Strijkijzer/strijkplank
Telefoon
Beleid
Inchecken
Inchecken is mogelijk vanaf: 14.00 uur; inchecken is mogelijk tot: middernacht
Minimale leeftijd om in te checken: 18
Uitchecken
Uitchecken voor 12.00 uur
Speciale incheckinstructies
Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Na de openingstijden kun je niet meer inchecken bij deze accommodatie.
Je moet ten minste 20 jaar zijn om in een kamer te verblijven waar je mag roken.
Toegang tot accommodatie
De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen
Huisdieren
Geen huisdieren toegelaten (assistentiedieren uitgezonderd en daar wordt geen toeslag voor aangerekend)
Kinderen en extra bedden
Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.
Betalingsmethoden
Belangrijke informatie
Optionele extra's
Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. JPY 3600 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen en spabehandelingen. Reserveringen kun je voor aankomst maken als je contact opneemt met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Nippondaira Hotel Shizuoka
Nippondaira Hotel
Nippondaira Shizuoka
Nippondaira
Nippondaira Hotel Hotel
Nippondaira Hotel Shizuoka
Nippondaira Hotel Hotel Shizuoka
Beoordelingen over Nippondaira Hotel
Beoordelingen
9,6
Uitzonderlijk
Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 111 van 140 beoordelingen
10 - Uitstekend
111
Gastenscore: 8 - Goed. 25 van 140 beoordelingen
8 - Goed
25
Gastenscore: 6 - Redelijk. 3 van 140 beoordelingen
6 - Redelijk
3
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 140 beoordelingen
4 - Matig
1
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 140 beoordelingen
2 - Ontzettend slecht
0
9,8/10
Netheid
9,6/10
Personeel en service
8,6/10
Voorzieningen
9,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
10/10 – Uitstekend
SAWAKO
15 jul 2022
SAWAKO
1 nacht verbleven in juli 2022
10/10 – Uitstekend
TAMAYO
Reisde met een groep
2 jul 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
TAMAYO
1 nacht verbleven in juni 2022
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
8 jun 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juni 2022
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
6 jun 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
景色が最高でした。
素晴らしい滞在になりました。
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2022
10/10 – Uitstekend
Kiyone
Reisde met een groep
11 mei 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kiyone
1 nacht verbleven in mei 2022
10/10 – Uitstekend
Dai
Reisde met familie
30 apr 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten