Qu Lin Resident

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met fitnessfaciliteiten en een sauna in Sibu

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Qu Lin Resident

Fitnessfaciliteiten
Gang
Driepersoonskamer | Een kluis op de kamer, een bureau, een strijkplank/strijkijzer
Voorkant van accommodatie
Fitnessfaciliteiten

Beoordelingen

8,4 op 10 –
Zeer goed

Populaire voorzieningen

  • Fitnessruimte
  • Parkeren inbegrepen
  • Schoonmaakservice
  • Receptie 24/7
  • Wasservice
  • Airconditioning

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
11 van 11 kamers weergeven

Driepersoonskamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Een haardroger
Gratis mineraalwater
Waterkoker
Satellietzenders
Dagelijkse huishoudservice
  • Max. aantal: 3
  • 1 queensize bed en 1 eenpersoonsbed

Tweepersoonskamer, geen ramen

Hoogtepunten

Airconditioning
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Een haardroger
Gratis mineraalwater
Waterkoker
Satellietzenders
Dagelijkse huishoudservice
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Twin kamer, 1 slaapkamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamers
Privébadkamer
Een haardroger
Gratis mineraalwater
Waterkoker
Satellietzenders
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Eenvoudige Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden

8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Airconditioning
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Een haardroger
Gratis mineraalwater
Waterkoker
Satellietzenders
Dagelijkse huishoudservice
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Tweepersoonskamer

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Een haardroger
Gratis mineraalwater
Waterkoker
Satellietzenders
Dagelijkse huishoudservice
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Budget Twin room with No Window

  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Deluxe Family Room

  • Max. aantal: 3
  • 1 eenpersoonsbed en 1 queensize bed

Budget Double Room with No Window

  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Standard Twin room

  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Standard Double room

  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Standard Triple room

  • Max. aantal: 3
  • 1 queensize bed en 1 eenpersoonsbed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
S/L 7, No 17, Lorong Seduan 2, Sibu, Sarawak, 96000

In de buurt

  • Stadsplein van Sibu - 5 min. rijden - 4.8 km
  • Tua Pek Kong-tempel - 5 min. rijden - 4.8 km
  • Erfgoedcentrum van Sibu - 5 min. rijden - 4.8 km
  • Rejang Esplanade - 5 min. rijden - 5.1 km
  • Winkelcentrum Farley Sibu - 10 min. rijden - 9.7 km

Lokaal vervoer

  • Sibu (SBW) - 30 min. rijden

Restaurants

  • ‪满口福咖啡餐厅 - ‬2 min. rijden
  • ‪Sg. Antu Food Stalls - ‬20 min. lopen
  • ‪Ah Kiet Restaurant - ‬2 min. rijden
  • ‪Noms Sibu - ‬2 min. rijden
  • ‪Sing Ming Kee - ‬2 min. rijden

Over deze accommodatie

Qu Lin Resident

Hoogtepunten van de accommodatie
Met voorzieningen zoals een stomerij/wasserijservice, een fitnesscentrum en een stoombad kom je niets tekort bij Qu Lin Resident. Ben je toe aan een verwendag? Breng dan een bezoek aan de sauna. Naast gratis wifi op de kamer hebben gasten de beschikking over voorzieningen zoals een restaurant.
Overige voordelen zijn o.a.:
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Een kluis bij de receptie, een 24-uurs receptie en een rookvrije accommodatie
  • Een bagageopslagruimte
Kamervoorzieningen
Alle gastenkamers van Qu Lin Resident zijn voorzien van gemakken zoals airconditioning en beschikken over faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Overige gemakken in alle kamers zijn o.a.:
  • Badkamers met douches en gratis toiletartikelen
  • Flatscreentelevisies van 32 inch met satellietzenders
  • Waterkokers, dagelijkse schoonmaakservice en bureaus

Gesproken talen

Chinees (Mandarijn), Engels en Maleisisch

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis zelf parkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Een restaurant

Dingen om te doen

  • Sauna
  • Sportschool
  • Stoombad

Gezinsvriendelijk

  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Kluisje bij de receptie
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Meer

  • 2 gebouwen
  • 3 etages
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Flatscreen-tv van 32 inch met kabel-/satellietzenders

Eten en drinken

  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Kluisje
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 14.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 02.30 uur
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

Je dient vooraf contact op te nemen met de accommodatie voor incheckinstructies. Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Neem vooraf contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om afspraken te maken over het inchecken.
Neem vooraf contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na 08.30 uur te arriveren. 

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Contante borgsom: MYR 50.00 per verblijf

We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Qu Lin Resident Hotel Sibu
Qu Lin Resident Hotel
Qu Lin Resident Sibu
Qu Lin Resident Sibu
Qu Lin Resident Hotel
Qu Lin Resident Hotel Sibu

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Qu Lin Resident?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Qu Lin Resident te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij Qu Lin Resident?

Je kunt inchecken vanaf: 14.00 uur; je kunt inchecken tot: 02.30 uur. Op beperkte tijden kun je laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Qu Lin Resident uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Waar ligt Qu Lin Resident?

Dit hotel in Sibu bevindt zich op enkele stappen van Wong Nai Siong Memorial Park en op 5 km van Stadsplein van Sibu en Lau King Howe Memorial Museum. Ook Erfgoedcentrum van Sibu en Tua Pek Kong-tempel liggen binnen 10 km afstand.

Beoordelingen over Qu Lin Resident

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 22 van 47 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 14 van 47 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 7 van 47 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 4 van 47 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 47 beoordelingen

8,2/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

7,6/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Anthony

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Professional and courteous
1 nacht verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Freddy

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Comfortable but not convenient.

The bed is soft and comfortable. The shower temperature is easy to adjust. They provide 4 pillows for 2 person. The soap is in a bottle that is quite special as my mom originally thought was cleaning detergent left by the cleaner. There is no lift so is not convenient for people with lots of luggage and people with limited mobility like my mom.
2 nachten verbleven in augustus 2024

10/10 – Uitstekend

Freddy

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Comfortable but not convenient.

The bed is soft and comfortable. The shower temperature is easy to adjust. They provide 4 pillows for 2 person. The soap is in a bottle that is quite special as my mom originally thought was cleaning detergent left by the cleaner. There is no lift so is not convenient for people with lots of luggage and people with limited mobility like my mom.
2 nachten verbleven in augustus 2024

10/10 – Uitstekend

Othman

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very clean. Highly recommended
2 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Anthony

9 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

hamdan

1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Anthony

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Professional and courteous
8 nachten verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

CHUO

Positief: Netheid, personeel en service
Ok
1 nacht verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

Kong

1 nacht verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

Mickey

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in maart 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
2 nachten verbleven in oktober 2019

6/10 – Redelijk

Tan

Zakenreiziger
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Roger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Good value

Good value for money
1 nacht verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
More parking n have gym, but not open for 24 hours or in morning.
1 nacht verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

mrs.ayu, Bintulu

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bilik yg selesa dan sesuai untuk persinggahan akan tetapi kurang sesuai jika ada anak kecil
1 nacht verbleven in april 2019

6/10 – Redelijk

Tan,Y, Puchong, Selangor

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
This hotel is quiet, clean, with good security and plenty of parking. The room with 2 beds is especially suitable for family. The pipe water is strong enough and hot water supply is good. In terms of facilities inside the room, it will be good if electrical kettle is provided. TV channels too limited and signal reception is bad. The shower head holder in the room need replacement. The checking in experience was bad, we arrived at the hotel at 6pm, booked 2 rooms, and being told 1 room is not ready. Check in time is 2pm and room is not ready at 6pm is not acceptable. Also there was nobody else at the reception but yet it took 30 mins to check in. I have 1 room for 2 days, obviously no housekeeping was done to replace the used towels and refurnish the free drinking water on the 2nd day.
1 nacht verbleven in maart 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in maart 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1). I booked a room with window through Expedia, but I was given a room without window. The reception does not have favorable feedbacks about Expedia bookings and her remarks made me rethink about Expedia. 2) I booked this hotel because it was advertised that it offers 24hr airport pickup. But I was told, the service stops at 5pm!! My flight arrived at 8pm. I felt so tricked. 3) The hotel is next to Karaoke center. Noisy. But the noise stops at 12pm. If you are an early sleeper, the noise would be annoying. 4) Complimentary newspaper is Chinese. Wish they could give English. 5) There's TV in room but no reception.
1 nacht verbleven in maart 2019

10/10 – Uitstekend

LING HSIA

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Clean n cheap

Second time stayed here. Not dissapointed. Very nice room, clean n cheap too.
1 nacht verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

LING HSIA

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Netheid

Ask for special request for fresh bed sheet

Booked online and when arrive there, waited for 25 min for checked in cos of fully booked according to reception. Very shock as bed sheet very yuck, dirty and wet, not the fresh one. Luckily, reception lady help me change the bed sheet. But, blanket didn't change for fresh one.
1 nacht verbleven in februari 2019

4/10 – Matig

amykam

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Got cockroach crawling around the room, and wifi not functioning
3 nachten verbleven in januari 2019

10/10 – Uitstekend

M ZULKEFLI B

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2018