Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Salim Inn





Beoordelingen
7,8 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 18
inclusief belastingen en toeslagen
31 jul - 1 aug
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard kamer laden

Standaard kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Lcd-televisie
Privébadkamer
Gratis mineraalwater
Een bureau
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Familiekamer laden

Familiekamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Lcd-televisie
Privébadkamer
Gratis mineraalwater
Een bureau
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Deluxe kamer, 1 kingsize bed laden

Deluxe kamer, 1 kingsize bed
Hoogtepunten
Airconditioning
Lcd-televisie
Privébadkamer
Gratis mineraalwater
Een bureau
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Superior kamer (Twin) laden

Superior kamer (Twin)
Hoogtepunten
Airconditioning
Lcd-televisie
Privébadkamer
Gratis mineraalwater
Een bureau
Dagelijkse huishoudservice
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Lot 21-22, Lorong Salim 17, Farley Commercial Centre, Sibu, 96000
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

De House Hotel
De House Hotel
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.0 van 10, Fantastisch, 133 beoordelingen
De prijs is € 26
inclusief belastingen en toeslagen
31 jul - 1 aug
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Contante borgsom: MYR 50.00 per nacht
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor extra bed: MYR 35.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Salim Inn Sibu
Salim Inn
Salim Sibu
Salim Inn Sibu
Salim Inn Hotel
Salim Inn Hotel Sibu
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Salim Inn
Beoordelingen
7,8
Goed
8,0/10
Netheid
7,8/10
Personeel en service
6,0/10
Voorzieningen
7,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie
4 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
EVELYNE
8 jan 2023
EVELYNE
1 nacht verbleven in januari 2023
10/10 – Uitstekend
MOHD ZULKEFLI
17 dec 2021
MOHD ZULKEFLI
1 nacht verbleven in december 2021
10/10 – Uitstekend
Kong
17 jan 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Cleanliness
Kong
1 nacht verbleven in januari 2021
10/10 – Uitstekend
Kong
10 jan 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Finally having a good rest at Salim Inn
Kong
1 nacht verbleven in januari 2021
10/10 – Uitstekend
Kong
24 nov 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kong
1 nacht verbleven in november 2020
10/10 – Uitstekend
Kong
18 sep 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kong
1 nacht verbleven in september 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
7 sep 2020
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in augustus 2020
6/10 – Redelijk
Ng
Zakenreiziger
30 jun 2020
Ng
3 nachten verbleven in juni 2020
6/10 – Redelijk
ng
15 jun 2020
ng
2 nachten verbleven in juni 2020
6/10 – Redelijk
ng kuan herng
15 jun 2020
ng kuan herng
1 nacht verbleven in juni 2020
10/10 – Uitstekend
Kong
9 jun 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Amazing price
Kong
1 nacht verbleven in juni 2020
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
29 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in januari 2020
6/10 – Redelijk
wong
18 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
wong
3 nachten verbleven in april 2019
6/10 – Redelijk
Herbert
17 dec 2018
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Übernachtungsmöglichkeit ausserhalb des zentrums
Herbert
1 nacht verbleven in december 2018
8/10 – Goed
Lisa
5 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice stay
Lisa
6 nachten verbleven in september 2018
8/10 – Goed
LING HSIA
25 jun 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
LING HSIA
1 nacht verbleven in juni 2018
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
12 mrt 2018
Normal
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
3 dec 2017
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Clean
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2017
10/10 – Uitstekend
clare, kuching
27 nov 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Clean budget hotel
clare
1 nacht verbleven in november 2017
10/10 – Uitstekend
ROSELINAWATI
30 aug 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
wonderful experience
ROSELINAWATI
1 nacht verbleven in augustus 2017
4/10 – Matig
Clement, Sarawak
30 jan 2017
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Improvement Required
Clement
10/10 – Uitstekend
MOHD ZULKEFLI
24 jan 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
MOHD ZULKEFLI
8/10 – Goed
Tan
7 dec 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
clean hotel
Tan
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
1 dec 2016