Voorkant van accommodatie

Beoordelingen van RedDoorz Premium @ Balestier

3 out of 5
RedDoorz Premium @ Balestier
387 Balestier Road, Singapore

Beoordelingen

7,4

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 9 van 24 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 5 van 24 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 5 van 24 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 2 van 24 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 24 beoordelingen" "

7,2/10

Netheid

7,6/10

Personeel en service

7,2/10

Voorzieningen

7,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

Beth

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
DO NOT STAY HERE
I entered the room and there were ants crawling all over the table next to the bed. There was something sticky all over it. I had requested a non-smoking room. The room wreaked of cigarette smoke (like the other reviewers said). I called the front desk about the ants and they said there were no other rooms left but that they would "call the manager." Magically there was another room, however it ALSO smelled like cigarette smoke which I am allergic to. And there was a man screaming somewhere down the hall. They refused to give me a refund even though I requested a non smoking room. I had to move to another hotel. Thank goodness there was one available down the street.
2 nachten verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Allan

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Valued for its price
2 nachten verbleven in april 2023

6/10 – Redelijk

Antti

Positief: Netheid
Kiva sänky, muuten aika halpa hotelli kyllä. Asiakaspalvelu aika töykeä kun menin valittaa että wifi ei toimi ja lämmintä vettä ei tule.
4 nachten verbleven in maart 2023

6/10 – Redelijk

Leong Hung

Positief: Personeel en service
4 nachten verbleven in maart 2023

8/10 – Goed

Michael J

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in maart 2023

8/10 – Goed

HEI ALAN

2 nachten verbleven in februari 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Matthew

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Bad experience. Be warned.
Bad experience,, be warned. Upon arrival we were told that there were only rooms without windows left. I didn't even know this hotel had rooms without windows. In every picture this hotel only shows rooms with windows, talk about false advertising. I explained that I'd booked a room with a window, and would only accept what I'd paid for. We were given a small double room with a window. Someone had clearly been smoking in the room, it stunk. The safety deposit box in the room was broken. I asked for a working one to be arranged, this was not possible. I showed my booking that clearly included a safety deposit box. I was told to speak to a supervisor the following morning. I explained that I was checking out the following morning, so this option would be pointless. The following morning I spoke with a supervisor, she told me that someone would contact me re. a discount. Three days later & nothing. I rarely complain, but the whole experience was unfortunately negative.
1 nacht verbleven in februari 2023

6/10 – Redelijk

TAN

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in december 2022

10/10 – Uitstekend

Sundar

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
11 nachten verbleven in augustus 2022

6/10 – Redelijk

JAE IK

너무 좁아요. 룸에서 혼자 움직이기도 벅참
4 nachten verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Michael

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Small and comfortable
Small yet very clean and comfortable room, would happily recommend
1 nacht verbleven in februari 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Good Convenience Location, Good Customer services. No fridge in warm weather to storage drinks!
5 nachten verbleven in februari 2020

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
one of the better budget hotels in the area
A 2 to 2.5 star hotel but one of the better ones I stayed. As long as you don't expect 4 stars even though there is a premium in its name. I used mainly for sleeping and showering and that is pretty much it. Close to bus stop and eats. Maintenance of room is good. May take a while for warm water to come out.
5 nachten verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Ryo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

ryo, japan

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
スタッフの対応が凄くよかった 部屋は小さかったが、タクシーの予約など一通りの対応を快くこなしてくれた。
6 nachten verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Its just a perfect location also a great walking distance to food center
3 nachten verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Kah Hong

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great Location
3 nachten verbleven in november 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Antony, London

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
They did not clean the room every day but the staff were very helpful about a taxi to the airport.
4 nachten verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Kuan Yu

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in oktober 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
隔音差,房間未清潔打掃
隔音非常差,馬路車輛來往的聲音、隔壁房間進出的聲音都非常干擾。浴室熱水不熱。入住三晚,皆未有人打掃清潔......
3 nachten verbleven in september 2019